Je bent hier in de minderheidquote:
Helemaalquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:47 schreef Viking84 het volgende:
o hier zijn jullie.
Ik ga ws in Engeland studeren als het luktquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik nog 1 jaarEn daarna 'studeren' in Leeuwarden denk ik
![]()
Ik heb ook een paar dossiers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:50 schreef Sebasser het volgende:
aah kutje, dit dossier gaat maar van 1999 tot 2000.
Ik mis een heleboel.
Sebasser wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
in 2000 zat je in groep 4 dus?
Groot-Brittanniëquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga ws in Engeland studeren als het lukt.
Daar wilt ik wonen.quote:
Eeh, geen idee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
in 2000 zat je in groep 4 dus?
ik ook, morgen een drukke dag dus voor mij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar dossiers.
Bij de dokters en zulks.
En bij allemaal -logen.
Dat zei ik vannacht ook tegen je zusje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef Grulez het volgende:
. . . . . . . . . . .
Geil!quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zei ik vannacht ook tegen je zusje.
Het zijn helemaal geen comma's...quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:55 schreef Sebasser het volgende:
ze zei Komma Komma Komma terug.
Nog meer regen dan in Nederland. Zou er niet aan moeten denken zeg. Doe mij maar Belgie of 1 of ander land waar ik lekker kan outdoor sporten.quote:
Net niet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Het zijn helemaal geen comma's...
Nee ik heb geen jonger zusje, maar voor m'n oudere zussen ben je net niet hun type.
Je kan ook naar de Sahara gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nog meer regen dan in Nederland. Zou er niet aan moeten denken zeg. Doe mij maar Belgie of 1 of ander land waar ik lekker kan outdoor sporten.
Zou wel naar Schotland of Ierland willen, maar dat is alleen om de coole mensen daar. Engeland en Wales lijkt me niks.
Mwah.. Zou wel keertje leuk zijn om er rond te reizen, maar niet voor te lange tijd. Te eentonig.quote:
Als je rondjes gaat lopen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:00 schreef Aryon het volgende:
[..]
Mwah.. Zou wel keertje leuk zijn om er rond te reizen, maar niet voor te lange tijd. Te eentonig.
jeuj .quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:02 schreef Tangarine het volgende:
Ik kom net thuis van Transformers.... omg ik ben nu helemaal hyper, hij was echt zooooo tof![]()
![]()
Heb je een punt ja.quote:
Vliegen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:03 schreef Aryon het volgende:
[..]
Heb je een punt ja.
De gangkat doet raar, hij sprint en vliegt hier door de kamer en de gang heen, wat best gevaarlijk is.![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:02 schreef Tangarine het volgende:
Ik kom net thuis van Transformers.... omg ik ben nu helemaal hyper, hij was echt zooooo tof![]()
![]()
Ik houd van regen en niet zo van de zonquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:59 schreef Aryon het volgende:
[..]
Nog meer regen dan in Nederland. Zou er niet aan moeten denken zeg. Doe mij maar Belgie of 1 of ander land waar ik lekker kan outdoor sporten.
Zou wel naar Schotland of Ierland willen, maar dat is alleen om de coole mensen daar. Engeland en Wales lijkt me niks.
Het leek meer heel hoog springen, maar toch... Het gaat om het idee.quote:
Tuurlijk, de robots zelf (oa Optimus Prime, Megatron, Starscream, Bumblebee), de stem van Optimus Prime, het was gewoon... tof! En Hugo Weaving als Megatron was ook coolquote:
Nee, zit die kat achter vliegen aan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:06 schreef Aryon het volgende:
[..]
Het leek meer heel hoog springen, maar toch... Het gaat om het idee.
Ja, daarom ga ik er niet heen en jij wel waarschijnlijk. Maar toch is het best leuk lijkt me. Zou er ook wel es willen lesgeven. Is daar toch vet streng en geordend, heb je nooit gezeur en allemaal in uniform.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik houd van regen en niet zo van de zon![]()
Oooooooooooo. Ik denk al, maar nee hij zt achter een nepmuis aan. En hij heeft weer 1 van die hyperactieve buien. Dan rent ie opeens je kamer in, gaat ie 4 rondjes rennen, rent ie weer weg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, zit die kat achter vliegen aan?
Hij ziet ze vliegen dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef Aryon het volgende:
[..]
Oooooooooooo. Ik denk al, maar nee hij zt achter een nepmuis aan. En hij heeft weer 1 van die hyperactieve buien. Dan rent ie opeens je kamer in, gaat ie 4 rondjes rennen, rent ie weer weg.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Transformers zegt mij he-le-maal niks.
Mooi, dan word ik dus niet teleurgesteldquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:06 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Tuurlijk, de robots zelf (oa Optimus Prime, Megatron, Starscream, Bumblebee), de stem van Optimus Prime, het was gewoon... tof! En Hugo Weaving als Megatron was ook cool
Dat doe je dan knap.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef Viking84 het volgende:
Transformers zegt mij he-le-maal niks.
Het was meer actie dan Spider-man 3, maar dit keer geen zinloos verhaal, zodat het beter tot z'n recht komt, en de actie was ook een stuk toffer...quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Mooi, dan word ik dus niet teleurgesteld
Hier staat ook privebericht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
He, ff een vraagje. Als jullie op het envelopje bij een post gaan staan, wat staat er dan in? Private message of privebericht?
(Tangarine beweert dat bij hem private message staat, terwijl bij mij privebericht staat).
Vet. Wil er ook nog heen opzich. Maar eerst ga ik koken en eten.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het was meer actie dan Spider-man 3, maar dit keer geen zinloos verhaal, zodat het beter tot z'n recht komt, en de actie was ook een stuk toffer...
Ik ga hem over anderhalf uur kijken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:12 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Het was meer actie dan Spider-man 3, maar dit keer geen zinloos verhaal, zodat het beter tot z'n recht komt, en de actie was ook een stuk toffer...
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:13 schreef Aryon het volgende:
[..]
Vet. Wil er ook nog heen opzich. Maar eerst ga ik koken en eten.
Later.
Je geboortejaar + 8 = groep 4. Dus draai er niet om heenquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eeh, geen idee.
tzijn onderzoeken en alles van mij.
en de datum van de onderzoeken is afwijkend van hetgeen wat ze onderzoeken. alsin zo van ik zat bijvoorbeeld in 2009 in groep 2, en dan hebben ze dat onderzoek pas klaar in 2003 zeg maar.
Dat klopt dus niet helemaal.
En ik mis veel te veel.
Morgen even rondbellen ofzo.
Ik draai er niet omheen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je geboortejaar + 8 = groep 4. Dus draai er niet om heen
PM; vuile dikke kutcomputer werkt ff niet mee voor het bewijs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
He, ff een vraagje. Als jullie op het envelopje bij een post gaan staan, wat staat er dan in? Private message of privebericht?
(Tangarine beweert dat bij hem private message staat, terwijl bij mij privebericht staat).
Hmmm ja okequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen.
Het zou allemaal best kunnen kloppen rene.
Ik weet het gewoon niet zeker.
Er klopt teveel niet, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar als jij het zegt.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:24 schreef VonHinten het volgende:
Hoog niveau. Iemand die in zijn blote piem0l door de UB wil rennen? Heb ik wat te lachen.
Wat ga je daar doen? (Ja ik weet wat dakar is)quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2010! Dan ga ik nar de sahara!
bewijsmateriaal
Ivm gebrek aan een piem0l bedank ik voor de eerquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:27 schreef VonHinten het volgende:
Hehehe achterlijke copy-paste
Maar iemand die wil rennen?
Heen en weer rijden, puur voor de lolquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? (Ja ik weet wat dakar is)
Nah, zonder lul ben je ook best okay.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ivm gebrek aan een piem0l bedank ik voor de eer.
voorbinddildo mag ook hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ivm gebrek aan een piem0l bedank ik voor de eer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |