abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51173559
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2007 @ 17:39:35 #2
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51173656
Handel en zulks, grote partijen.
iig verboden hier op V&A @ FOK!.
  donderdag 5 juli 2007 @ 17:45:00 #3
95733 meneerdeman
Why do Birds suddenly appear?
pi_51173784
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:39 schreef Sebasser het volgende:
Handel en zulks, grote partijen.
iig verboden hier op V&A @ FOK!.
Wat een onzin ..... als ik al mijn troep uit de kast haal kom ik tot een
veel grotere lijst !
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2007 @ 17:57:14 #4
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51174099
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:45 schreef meneerdeman het volgende:

[..]

Wat een onzin ..... als ik al mijn troep uit de kast haal kom ik tot een
veel grotere lijst !
Het is teveel van hetzelfde.
En vooral die laatste paar regels doen het hem.
Dit is geen particulier.

En zo wel, dan is het een professionele particulier, en moet ie ff langs de kamer van koophandel.
pi_51174285
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:57 schreef Sebasser het volgende:

En zo wel, dan is het een professionele particulier, en moet ie ff langs de kamer van koophandel.
Langs de Kamer van Koophandel met die spullen?
pi_51174288
Sebasser: Alle bovenstaande artikelen heb ik over meerdere maanden/jaren als particulier aangeschaft (niet in één partij). Omdat ik mij echter niet langer meer intensief bezig houd met het "knutselen" aan computers zoals dat in het verleden het geval was, wil ik deze spullen graag kwijt. Bovendien: alles bij elkaar passen de spullen in één verhuisdoos... niet echt wat je noemt een grote partij.

(Als we dan toch over partijen praten: voor e.80,- mag je 't allemaal hebben! )

//edit

Hoe bedoel je, "die laatste paar regels"? Word ik nu op de vingers getikt omdat ik graag duidelijk/overzichtelijk en netjes de spullen die ik te koop aanbied, presenteer?
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_51174318
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 17:57 schreef Sebasser het volgende:
Het is teveel van hetzelfde.
En vooral die laatste paar regels doen het hem.
Dit is geen particulier.
Die laatste regels ok, maar teveel van hetzelfde? Er komt niets meer dan 3x voor, dus dat lijkt me niet veel. Ik heb hier ook wel een 10tal netwerkkaarten liggen als ik zoek hoor...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2007 @ 18:08:48 #8
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51174412
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:04 schreef aa_koch het volgende:

//edit

Hoe bedoel je, "die laatste paar regels"? Word ik nu op de vingers getikt omdat ik graag duidelijk/overzichtelijk en netjes de spullen die ik te koop aanbied, presenteer?
Eh, nee.
alles bij elkaar; Ik vond het veel te pro voor een particulier iemand.
Je krijgt juist mijn complimenten.
pi_51174425
OEM software verkopen is ook verboden of je moet de betreffende hardware er ook bij verkopen.
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2007 @ 18:10:54 #10
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51174453
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:09 schreef Jaheur het volgende:
OEM software verkopen is ook verboden of je moet de betreffende hardware er ook bij verkopen.
Klik daar maar op.
pi_51174491
Sebasser: O... OK. Voorheen had ik alle plaatjes gewoon in die map/directory 'verkopen' op mijn domein geplaatst, maar dat zag er niet uit. Toen ik op T.net in de Meuktracker Gallery2 tegen kwam, wilde ik dat wel eens proberen (ben er nog steeds niet tevreden over, maar het werkt -- blijkbaar te goed volgens sommigen. ).

Jaheur: Wellicht heb je gelijk volgens de regels, maar het betreft software die al vele jaren geleden is uitgebracht en inmiddels is opgevolgd door meerdere nieuwe versies -- niet écht iets om je druk over te maken, dunkt me?
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:14:09 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_51180059
Ehm TS, misschien een ideetje om toch maar eens een andere manier te gaan verzinnen om je spullen aan te prijzen? Aangezien elk nieuw topic resulteert in minstens drie TR's en een hoop protest van users.

Dat gaat een keer écht vervelend worden....
So we just called him Fred
pi_51180748
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 18:12 schreef aa_koch het volgende:
Jaheur: Wellicht heb je gelijk volgens de regels, maar het betreft software die al vele jaren geleden is uitgebracht en inmiddels is opgevolgd door meerdere nieuwe versies -- niet écht iets om je druk over te maken, dunkt me?
Als ik jou fiets van 10 jaar geleden jat en hier verkoop, maakt dat dan ook niks uit voor jou? Dus wel dus dit ook. Het gaat er gewoon om dat er regels zijn
  donderdag 5 juli 2007 @ 21:47:53 #14
96210 W4
Wie, ik?
pi_51181384
Die NEC 5 ports firewire PCI kaart ... 5 EURO incl. ? M'n mail staat in m'n profiel ...
Poffervier
pi_51191680
FredvZ: "Aangezien elk nieuw topic resulteert in minstens drie TR's en een hoop protest van users?" Die moet je me toch eens uitleggen, want ik heb nog nooit eerder klachten gehad over mijn topics. Ik begrijp ook niet echt wat een probleem zou kunnen zijn. Het enige dat afwijkt ten opzichte van andere topics, is dat ik een plaatje gebruik in plaats van tekst. Dit is de enige manier om ook na 24/48 uur mijn openingsbericht te kunnen wijzigen (wel zo handig als men direct kan zien wat er nog beschikbaar is, in plaats van de hele thread na te moeten lopen). Als het mogelijk zou zijn om ook na die periode wijzigingen aan te brengen in het openingsbericht, dan zou ik deze moeite niet nemen.

Jaheur: Ik begrijp niet helemaal hoe je het verkopen van legaal verkregen (OEM-)software kunt vergelijken met het verkopen van een gestolen fiets?

W4: Ik denk dat ik daarmee wel akkoord ga (maar zal voor de zekerheid nog even kijken hoeveel de verzendkosten bedragen ). Ik stuur je later vandaag wel een mailtje.
pi_51254954
*schop*
  maandag 9 juli 2007 @ 17:59:06 #17
96210 W4
Wie, ik?
pi_51298185
Nec kaartje in hele goede staat binnen, Thanks !!!
Poffervier
pi_51301994
Die Laptec muis, 5 incl.
pi_51302779
W4: Thanks for the bump!

Reimer: Mag ik 'm dan eerst met een hamer plat slaan? Anders moet ik er e.1,20 op toeleggen, als je begrijpt wat ik bedoel...
pi_51377564
*schop*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')