Seksualiteit is je geaardheidquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eh?
Moet ie er vrouwelijk neerzetten dan?
Volgens mij snap je de functie van die vraag niet.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
bij sexuelitiet vul je toch in of je hebiho bent?
En dat, terwijl iedereen dit eigenlijks zou moeten snappen.quote:
Ik denk ook heel vaak aan sex.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef Tangarine het volgende:
ahhhh ok, gaan we het zo veranderen, ik zat meer aan sekse te denken
Nee, dat heb je al ingevuld bij geslachtquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef Tangarine het volgende:
Justem! Dat snap jij, dat snap ik, maar verder snpat denk ik niemand dat iedereen dit moet snappen, snap je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dat, terwijl iedereen dit eigenlijks zou moeten snappen.
Ja, wacht even.quote:
ik ook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:57 schreef Tangarine het volgende:
Moet?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En Tineke. Die moet ook choco-ijs eten.
Ik kan hem ook voor je printen, dan doe ik hem op de post, en dan heb je hem zaterdag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh fuck, ff naar mn ouders, route naar teigan uitprinten (heb hier geen printer)
Ik stuur hem je wel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze mag kiezen, of ze eet het op, of ik smeer haar er mee in.
zaterdag ben ik in Groningen tegen de tijd dat de postbode zn zaakje in mn gleuf leegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan hem ook voor je printen, dan doe ik hem op de post, en dan heb je hem zaterdag.
De bussen zijn net geleegd.
http://www.erotrend.nl/index.php?cPath=116quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze mag kiezen, of ze eet het op, of ik smeer haar er mee in.
Hij kan je ook ophalen als hij over de Friesestraatweg gaatquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan hem ook voor je printen, dan doe ik hem op de post, en dan heb je hem zaterdag.
De bussen zijn net geleegd.
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zaterdag ben ik in Groningen tegen de tijd dat de postbode zn zaakje in mn gleuf leegt.
Ik ben bekend met die producten jongeman. Sex en eten is uitstekend te combineren kanik je vertellen. maar word wel vies. is niet ergquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://www.erotrend.nl/index.php?cPath=116
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |