Wij hebben http://nl.wikipedia.org/wiki/Slag_bij_Warnsquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:38 schreef Renesite het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/28_augustus#Viering.2Fherdenking
voorbinddildo's heb ik niet en de winkels zijn dicht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef VonHinten het volgende:
Krijg ik nog een keiharde piemel in de UB te zien? Anders ga ik naar huis namelijk...
*stamp*quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Taco in de achtertuin. Zo lief.
Heb je nou wel of niet een vogelspin?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Taco in de achtertuin. Zo lief.
Nee, ik heb geen vogelspin, want ik ben bang voor spinnen. Taco is een doodgewone katquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet een vogelspin?
Lijkt me vaag.
Wel tof.
Maar dan als men dan vraagt om een pic, dan een pic gaan posten van wwf.be, en dan zeggen dat dat taco is in de achtertuin.
Hm.
Wacht.
ik mis iets.
Of andere reproductieorganen. Geef me IETS na deze lange dag studeren..quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voorbinddildo's heb ik niet en de winkels zijn dicht.
Dus helaasssss.... niet die van mij.
Ik wil wel wedden dat als je in de UB vraagt of iemand toevallig een voorbinddildo bij zich heeft dat er genoeg mensen ja roepen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voorbinddildo's heb ik niet en de winkels zijn dicht.
Dus helaasssss.... niet die van mij.
Ah, ik dacht al.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen vogelspin, want ik ben bang voor spinnen. Taco is een doodgewone kat.
Wat dacht je? "Die muts ziet er toch veel te schijterig uit om een vogelspin te hebben" ?quote:
Harde piemel van een naakte jongen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:42 schreef VonHinten het volgende:
Krijg ik nog een keiharde piemel in de UB te zien? Anders ga ik naar huis namelijk...
alledrie!!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Godver ik kan niet kiezenslagroomijs, chocolade-ijs of peche melba
Waarom heeft het lachen om een naakte jongeman in de UB ook maar iets met mijn geaardheid te maken? Als hier een naakt wijf gaat paraderen gaat iedereen stil met de mond open zitten kijken.. Als het een kerel is, is het van "hé #$@#% rot eens op met die piemel van je!" Ja ook de vrouwen roepen dat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Harde piemel van een naakte jongen?
Je fotoboek zegt hetero![]()
Ik dacht dat er stond krijg ik nog een harde piemel of....quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Waarom heeft het lachen om een naakte jongeman in de UB ook maar iets met mijn geaardheid te maken? Als hier een naakt wijf gaat paraderen gaat iedereen stil met de mond open zitten kijken.. Als het een kerel is, is het van "hé #$@#% rot eens op met die piemel van je!" Ja ook de vrouwen roepen dat.
Vandaar, ik wil chaos ende ellende in de UB![]()
Ja maar dan is er minder voor jou als jij bij me komt om chocolade ijs te eten....quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Chocolade ijs.
Nee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat dacht je? "Die muts ziet er toch veel te schijterig uit om een vogelspin te hebben" ?.
Ik lust dat toch niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja maar dan is er minder voor jou als jij bij me komt om chocolade ijs te eten....
Stalkert, jouw ontgaat ook niks hequote:Op donderdag 5 juli 2007 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Tangarine, waarom staat er bij je seksualiteit Mannelijk? (waar overigens eerst mannetje stond
)
Eh?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Tangarine, waarom staat er bij je seksualiteit Mannelijk? (waar overigens eerst mannetje stond
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |