Refresh maar eens een paar keer, dan ben je zelf getuige van de sneaky verengelsing!quote:
Klagenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:36 schreef Slarioux het volgende:
Moet ik nog uitleggen hoe dat komt of klaag je liever gewoon?
Maar jij weet niet wat erboven en eronder staat.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef keepwalking het volgende:
Stoer hé, dat je vandaag 2 pm's hebt gehad.
Omg, het is nog zo ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Refresh maar eens een paar keer, dan ben je zelf getuige van de sneaky verengelsing!
Waarom?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:41 schreef TwyLight het volgende:
Komt omdat sommige servers als Engels staan ingesteld en sommige Nederlands, is echt al een miljoen keer verteld
Hij klaagt liever. Maar leg uitquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:36 schreef Slarioux het volgende:
Moet ik nog uitleggen hoe dat komt of klaag je liever gewoon?
Omdat de man van de servers aan het verhuizen is en de rest van de bugs die FOK! rijk is belangrijker zijn.quote:
Waarom is 'ie aan het verhuizen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Omdat de man van de servers aan het verhuizen is en de rest van de bugs die FOK! rijk is belangrijker zijn.
Ik wist echt even niets betersquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef boyv het volgende:
Is er niks relevants om over te zeiken ofzo?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:48 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom is 'ie aan het verhuizen?
Ik denk dat ik het weet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef Skic. het volgende:
Wie heeft die fakkin' lelijke banners eigenlijk gemaakt. Ophangen!
Privé (frans woord trouwensquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |