Is alleen maar goed voor de topicopenaccount van mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.
Had ik je wel mooi te pakken he?
had jij toch mooi die lapo.
Eh?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is alleen maar goed voor de topicopenaccount van mij![]()
Geweldig, alleen je keuze qua vakantie is wat minder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef Bullet-tooth het volgende:
12 juli ben ik pas klaar met studie en dan snel naar Kreta.
Wat is er mis met Kreta dan? Zon, zee strand en bier alles wat een vakantie nodig heeft lijkt me.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Geweldig, alleen je keuze qua vakantie is wat minder.
Dat heeft ameland ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:12 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wat is er mis met Kreta dan? Zon, zee strand en bier alles wat een vakantie nodig heeft lijkt me.
Is er iets mis mee dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef Grulez het volgende:
tsja die tt he...
Of Grulez heeft al vakantie, of hij gaat het de komende 3 weken niet krijgen.quote:
Ameland heeft dat lang niet altijd. kijk naar het weer daar nu, dat zal over 2 week niet veel anders hoeven zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat heeft ameland ook.
Waarom ben je daar niet heen gegaan dan?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Of Grulez heeft al vakantie, of hij gaat het de komende 3 weken niet krijgen.
Dat is er denk ik.
en dat dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef teigan het volgende:
ik heb niet echt een vakantie dit jaar...
Gisteravond vertrokken geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
echt? sinds wanneer?
Ik mis ook wat hier.
pssssst check Leeuwarden ff pleasequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
En Meindert Talma is by far de beste Groningse artiets ooitAlhoewel dit niet bepaald zn beste plaat is, maar dat komt natuurlijk omdat de texetn me nu niet aanspreken. Het zijn vertalingen van oude amerikanase christelijke nummers. Ik vind zn eigen absurdistische mummers veel beter. En op deze plaat ook geen Frysk
Wie maakt dat ik niets meer lustquote:
Of het is de originele versie. Aan de lyrics is het niet te zienquote:
hihiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:46 schreef lobotomie het volgende:
een leuke dag!
ik denk dat de route er vanmiddag wel opstaat..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:57 schreef Paulusssttt het volgende:
Is al bekend of Frydayfunskate doorgaat en wat voor een tocht het is..??
Ok..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:05 schreef teigan het volgende:
[..]
ik denk dat de route er vanmiddag wel opstaat..
Of het doorgaat, is meestal om een uurtje of 7 wel bekend....
Werk ze.. zoals ik ook hoor te doen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag even werken.![]()
Prettig weekend allemaal![]()
Als dat zou kunnen.. Ze voorspellen vanmiddag 300 km file ivm met de vakanties die begonnen zijn en het slechte weer.. Nou dat slechte weer klopt wel... Dat is tenminste hier al begonnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:25 schreef maok het volgende:
Ik vond het vanmorgen verbazend rustig op de weg hier in het Noorden. Volgens zijn er hier ook al aardig wat mensen op vakantie.
Zo rond 2 uur met de bus naar dusseldorf, als het goed is is ze vandaag met het vliegtuig naar rome, en anders gisteren..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gisteravond vertrokken geloof ik.
Hai, nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
Vanochtend toch?
Niet zo snel, ik ben nog aan het bijlezen sinds vanmorgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
Druk topic zeg, ik zie door de posts het bos niet meer.
Buhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Litha (een van mn katten die bij Sandra woont) is vandaag dood gegaanbesmettelijke ziekte. Kom net bij Sandra vandaan, afscheid genomen.
![]()
![]()
Rijden door roodquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
klotenieuws Alexxxxx
Ik ben net geflitst..
voor door rood rijden, ding staat altijd eeuwen op groen, en ik werd afgeleid door een stel gekken die daar de weg overstak...
Wordt een dure grap vrees ik..
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
3, Do2 ook. DaD en Do2 zijn vanochtend aangekomen en hebben een prachtige kamer met uitzicht op Turkije.
Niet verdwalen hè..??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:00 schreef maok het volgende:
Ik ga morgen ook 'op vakantie'. Maar ik ben zondag al weer terug![]()
Dankje welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:25 schreef Paulusssttt het volgende:
Ik heb wat regen meegenomen... Goed hè..??
Nee ik heb maar voor één dag meegenomen.. Morgen aan het balkon klussen vandaar..quote:
Morgen gaat het regenenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:28 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee ik heb maar voor één dag meegenomen.. Morgen aan het balkon klussen vandaar..
Als je toch bezig bent, mijn gras staat ook al weer redelijk hoogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan ik tussen de druppels door mooi het gras even maaien![]()
Tja, wel goed je best doen om het niet te halen dus. Ik heb ook een jaar extra stufie gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en ik kreeg van de decaan te horen dat als ik m'n tentamen maandag niet haal, ik in aanmerking kom voor een jaar extra stufie, en als ik het wel haal, dit niet het geval is... oftewel: als ik m'n tentamen haal, kost me dit minstens 3000 euro...Rare jongens, die IBG!
Hoiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Opstaan
Jehovas aan de deur die stomverbaasd zijn dat i geen goedgelovig bejaard echtpaar ben.
Hun persoonsadministratie is dus toch niet zo goed als wel eens beweerd word.
wat een vaag verhaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:25 schreef Tangarine het volgende:
nou, als ik dat tentamen niet haal, mag ik dus de master niet in... het is óf een jaar extra gratis studeren, of niet gratis meteen de master in (mits ik het tentamen haal)
In Sint Jacobiparochie ooit slechts gekleed in onderbroek en met een groot pentagram om mn nek de duer voor ze open gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoi
Hun personenadministratie is niet zo goed als van de Mormonen inderdaad.
Maar blijkbaar toch zó goed dat ze verbaasd zijn als het niet klopt
Hier komen ze ook nooit, ik heb ze de afgelopen jaren 5 maar 2 keer aan de deur gehad ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er komen hier nooit jehova's, terwijl ik eigenlijk wel eens een discussie met ze wil aangaan.
Dat wil ik ooit ook nog eens gaan doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zegt me niks. heb er ook maar twee jaar gewoond, zo ongeveer als kluizenaar.
Overrated. Is gewoon kut. Wel een hele ervaring. Twee jaar lang geen internet, geen TV, bijna geen radio. Ik had alleen mn liefje, dat was genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat wil ik ooit ook nog eens gaan doen.
Waarom kut?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Overrated. Is gewoon kut. Wel een hele ervaring. Twee jaar lang geen internet, geen TV, bijna geen radio. Ik had alleen mn liefje, dat was genoeg
Ow je praatte toch tegen jezelf?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:42 schreef Sebasser het volgende:
Oh, sinds die edit is het me nog onduidelijker geworden.
T heeft zo zn voordelen ja. Maar soms is het contact met de bewoonde wereld ook wel lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom kut?
Mij lijkt het wel wat..
twee jaar lang geen paris hilton/bush/anderbullshitnieuwsonderwerp, geen gefok, alleen innerlijke rust.
Maar, dat haalde je er niet uit? ofwah
Mjah, ik denk het enige wat ik ga missen mijn muziek is dan..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T heeft zo zn voordelen ja. Maar soms is het contact met de bewoonde wereld ook wel lekker
Denk er nog maar even over na, dan begrijp je het mss wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mij dan?
Of wat?
Ach, fu.
Ik kijk zo meteen wel even, ik kijk nu dvd, alsmede tv, ik luister muziek, en ik fok, ik msn ook nog eens, En ik ruim mijn kamer op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Denk er nog maar even over na, dan begrijp je het mss wel.
Deze is te makkelijk...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu even geen tijd om daar over na te denken.
In die tijd hebben we wel een enorme collectie CD's, DVD's en videobanden opgebouwd hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mjah, ik denk het enige wat ik ga missen mijn muziek is dan..
Gaaf.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In die tijd hebben we wel een enorme collectie CD's, DVD's en videobanden opgebouwd hoor
Vet cool idd. Heb je ze ook bekeken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In die tijd hebben we wel een enorme collectie CD's, DVD's en videobanden opgebouwd hoor
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef Tangarine het volgende:
Ik ben ondertussen overgehaald door zo'n beetje iedereen die ik ken om het tentamen te gaan vern*ken, en komend jaar een jaar met allerlei leuke vakken en lol enzo te gaan houden, enn te kijken wat ik na m'n studie wil enzo![]()
Yay, altijd leuk om te beslissen dat je vakantie hebt, met als gevolg dat je 3k euro extra krijgt van de IBG
Ook één voor mij?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:58 schreef nietzman het volgende:
Ik ben lekker de allertofste Alfred J Kwakshirts ever aan het maken..
Da's nog zuurder.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:27 schreef maok het volgende:
Ik ben eigenlijk aan het kamperen maar ik ben even naar huis gevlucht. Wat een geweldig weer weer.
![]()
en Bullet-tooth, ik heb pas 20 juli vakantie, je bent dus nog niet de zieligste.
Nog laat geworden?quote:Op zondag 1 juli 2007 13:35 schreef Noca het volgende:
Ik heb nog helemaal geen vakantie...moet ik toch maar eens gaan regelen!
Goedemiddag btw
Uurtje of 5!quote:
Ja klopt. Ik was vanacht ook best moe, anders was ik mss wel even gekomen. Nu ff een aantal uurtjes slaap ingehaald.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:48 schreef Noca het volgende:
[..]
Uurtje of 5!
Was wel weer gezellig.
Na die tentamens van je moeten we nog maar ff weer een biertje pakken
ja, maar hij was ook zo weer afgelopen..quote:Op zondag 1 juli 2007 15:53 schreef Grulez het volgende:
Jeetje dat was me een wolkbreuk....
Dat was wel jammer idd.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:56 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, maar hij was ook zo weer afgelopen..
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex!.
Er komt een mailtje voor je aan.
Heb je alles al bijgelezenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Live from Lesbos.
Ha, ik ga m'n best doen. Ik durf iig wel al topless.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Aankomen is goed! Hou die kilootjes vast! En sex op vakanie is extra lekker, dus vooral veel neuken![]()
Ja, tuurlijk, toch geen hol die je kent daarquote:Op zondag 1 juli 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, ik ga m'n best doen. Ik durf iig wel al topless.. Ook dat laatste zit wel goed.
.
Je krijgt de groetjes terug van Do2, en ik ga later nog even op je mailtje reageren. Kom vast nog wel een keer online deze week. Doeg..
Bij mij laatste vakantie was het internetcafe bezoeken juist een van de leukste dingen die we hebben gedaanquote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op vakantie ben, ga ik écht niet op Fok! zitten. Sterker nog: denk er niet eens aan om achter een pc te kruipen. Maar goed om te horen dat alles goed is met DaD
.
Ik ben trouwens even dood geweest daarnet: m'n hartslagmeter gaf tijdens het hardlopen ineens een pulse van 0 aan.
Zie je je zelf ook al lopen met een visa tas (echt iets voor metro mannenquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef teigan het volgende:
Trusten maok..
Zo, tangarine is net nog even langsgeweest, spelletjes gedaan, en ik heb net mijn paspoort weer gevonden, du s ik kan me morgen als werkloze gaan melden bij het cwi..
de laatste keer heb ik mn gat tussen twee banen gevuld met spaargeld.... iets teveel ellende gehad met de bijstand vorig jaar.. 20 uur per week tewerkgesteld, en pas na een half jaar mn eerst uitkering op mn rekening....heel veel kastjes, muren en andere ellende.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:50 schreef teigan het volgende:
Tja, ik heb er ook niet echt zin in, maarja, als ik recht heb op een uitkering, waarom dan niet..
Dat ik het ws. pas krijg als ik hopelijk weer aan eht werk ga is een ander verhaal...
Ik wil niet in die tussentijd in de stress zitten omdat ik naast het afstuderen nog geld moet gaan verdienen om rond te komen..
quote:Heerenveen - Groningen. Tussen Leek en knp. Julianaplein Langzaam rijdend verkeer, 10 km
Nu al 13 kmquote:Op maandag 2 juli 2007 08:45 schreef teigan het volgende:
hm, daar wordt je vast neit blij van..
Nou, het was nu behelpen, en nu maken ze van 1 rotonde een bredere, en van 2 normale kruispunten 1 grote kluifrotonde... Dat gaat duren tot eind augustusquote:Op maandag 2 juli 2007 08:55 schreef teigan het volgende:
het was daar sowieso toch al een tijdje een bouwput? Maar nu zijn ze dus flink aan het asfalteren oid..
Hmmm, dat heb je toch...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:38 schreef Tangarine het volgende:
vanmorgen 50 baantjes gezwommen, ging echt lekker! En net dus met opzet m'n tentamen verklooid... (wel jammer opzich, aangezien ik het best makkelijk vond)
Min of meer welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:23 schreef Sebasser het volgende:
Hai, nee.
Behalve als jij de nacht de ochtend noemt.
Het was niet veel soeps. Ben tijdens mijn werk in ieder geval flink natgeregendquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:08 schreef teigan het volgende:
Hier begint het nu te waaien, ik verwacht ook eerlijk gezegd niet veel goed voor vanavond..
Komt ook wel veel aanquote:Op maandag 2 juli 2007 12:10 schreef Pjetr het volgende:
Pjetr Paulusma voorspelt veel regen de komende uren
NAh, beetje een regenachtige morgenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
uǝbɹoɯǝpǝob
Hey, een weblog-bezoeker.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
uǝbɹoɯǝpǝob
Jawel. Weet alleen niet hoe nu verderquote:
Axl is van zichzelf. Maar heeft op een dag besloten dat ie bij ons wilde wonen. Nu bij mn ex dus. Heeft Leucose. ( http://www.dierenkliniekwilhelminapark.nl/dierinfo/kat/felv.html ) En hij heeft zn hele leven buiten geleefd, komt alleen binnen om te eten en slapen. En is best al oud.quote:Op maandag 2 juli 2007 18:46 schreef freecell het volgende:
VAn wie is AXL? En wat heeft de poez? En waarom kan hij/zij niet binnen?
Hij stond er echt.. ik reed er langs vanochtend.. gelukkig de andere kant op..quote:Op maandag 2 juli 2007 08:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nu al 13 km
Het hele dorp schijnt op zijn gat te liggenDie moeten allemaal via het hoendiep het dorp uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |