quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
3, Do2 ook. DaD en Do2 zijn vanochtend aangekomen en hebben een prachtige kamer met uitzicht op Turkije.
Niet verdwalen hè..??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:00 schreef maok het volgende:
Ik ga morgen ook 'op vakantie'. Maar ik ben zondag al weer terug![]()
Dankje welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:25 schreef Paulusssttt het volgende:
Ik heb wat regen meegenomen... Goed hè..??
Nee ik heb maar voor één dag meegenomen.. Morgen aan het balkon klussen vandaar..quote:
Morgen gaat het regenenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:28 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee ik heb maar voor één dag meegenomen.. Morgen aan het balkon klussen vandaar..
Als je toch bezig bent, mijn gras staat ook al weer redelijk hoogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan ik tussen de druppels door mooi het gras even maaien![]()
Tja, wel goed je best doen om het niet te halen dus. Ik heb ook een jaar extra stufie gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en ik kreeg van de decaan te horen dat als ik m'n tentamen maandag niet haal, ik in aanmerking kom voor een jaar extra stufie, en als ik het wel haal, dit niet het geval is... oftewel: als ik m'n tentamen haal, kost me dit minstens 3000 euro...Rare jongens, die IBG!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |