ik denk dat de route er vanmiddag wel opstaat..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:57 schreef Paulusssttt het volgende:
Is al bekend of Frydayfunskate doorgaat en wat voor een tocht het is..??
Ok..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:05 schreef teigan het volgende:
[..]
ik denk dat de route er vanmiddag wel opstaat..
Of het doorgaat, is meestal om een uurtje of 7 wel bekend....
Werk ze.. zoals ik ook hoor te doen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag even werken.![]()
Prettig weekend allemaal![]()
Als dat zou kunnen.. Ze voorspellen vanmiddag 300 km file ivm met de vakanties die begonnen zijn en het slechte weer.. Nou dat slechte weer klopt wel... Dat is tenminste hier al begonnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:25 schreef maok het volgende:
Ik vond het vanmorgen verbazend rustig op de weg hier in het Noorden. Volgens zijn er hier ook al aardig wat mensen op vakantie.
Zo rond 2 uur met de bus naar dusseldorf, als het goed is is ze vandaag met het vliegtuig naar rome, en anders gisteren..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gisteravond vertrokken geloof ik.
Hai, nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
Vanochtend toch?
Niet zo snel, ik ben nog aan het bijlezen sinds vanmorgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
Druk topic zeg, ik zie door de posts het bos niet meer.
Buhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Litha (een van mn katten die bij Sandra woont) is vandaag dood gegaanbesmettelijke ziekte. Kom net bij Sandra vandaan, afscheid genomen.
![]()
![]()
Rijden door roodquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
klotenieuws Alexxxxx
Ik ben net geflitst..
voor door rood rijden, ding staat altijd eeuwen op groen, en ik werd afgeleid door een stel gekken die daar de weg overstak...
Wordt een dure grap vrees ik..
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
3, Do2 ook. DaD en Do2 zijn vanochtend aangekomen en hebben een prachtige kamer met uitzicht op Turkije.
Niet verdwalen hè..??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:00 schreef maok het volgende:
Ik ga morgen ook 'op vakantie'. Maar ik ben zondag al weer terug![]()
Dankje welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:25 schreef Paulusssttt het volgende:
Ik heb wat regen meegenomen... Goed hè..??
Nee ik heb maar voor één dag meegenomen.. Morgen aan het balkon klussen vandaar..quote:
Morgen gaat het regenenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:28 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nee ik heb maar voor één dag meegenomen.. Morgen aan het balkon klussen vandaar..
Als je toch bezig bent, mijn gras staat ook al weer redelijk hoogquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan ik tussen de druppels door mooi het gras even maaien![]()
Tja, wel goed je best doen om het niet te halen dus. Ik heb ook een jaar extra stufie gehadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:18 schreef Tangarine het volgende:
Owja, en ik kreeg van de decaan te horen dat als ik m'n tentamen maandag niet haal, ik in aanmerking kom voor een jaar extra stufie, en als ik het wel haal, dit niet het geval is... oftewel: als ik m'n tentamen haal, kost me dit minstens 3000 euro...Rare jongens, die IBG!
Hoiquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Opstaan
Jehovas aan de deur die stomverbaasd zijn dat i geen goedgelovig bejaard echtpaar ben.
Hun persoonsadministratie is dus toch niet zo goed als wel eens beweerd word.
wat een vaag verhaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:25 schreef Tangarine het volgende:
nou, als ik dat tentamen niet haal, mag ik dus de master niet in... het is óf een jaar extra gratis studeren, of niet gratis meteen de master in (mits ik het tentamen haal)
In Sint Jacobiparochie ooit slechts gekleed in onderbroek en met een groot pentagram om mn nek de duer voor ze open gedaanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoi
Hun personenadministratie is niet zo goed als van de Mormonen inderdaad.
Maar blijkbaar toch zó goed dat ze verbaasd zijn als het niet klopt
Hier komen ze ook nooit, ik heb ze de afgelopen jaren 5 maar 2 keer aan de deur gehad ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er komen hier nooit jehova's, terwijl ik eigenlijk wel eens een discussie met ze wil aangaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |