hihiquote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:46 schreef lobotomie het volgende:
een leuke dag!
ik denk dat de route er vanmiddag wel opstaat..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:57 schreef Paulusssttt het volgende:
Is al bekend of Frydayfunskate doorgaat en wat voor een tocht het is..??
Ok..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:05 schreef teigan het volgende:
[..]
ik denk dat de route er vanmiddag wel opstaat..
Of het doorgaat, is meestal om een uurtje of 7 wel bekend....
Werk ze.. zoals ik ook hoor te doen..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag even werken.![]()
Prettig weekend allemaal![]()
Als dat zou kunnen.. Ze voorspellen vanmiddag 300 km file ivm met de vakanties die begonnen zijn en het slechte weer.. Nou dat slechte weer klopt wel... Dat is tenminste hier al begonnenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:25 schreef maok het volgende:
Ik vond het vanmorgen verbazend rustig op de weg hier in het Noorden. Volgens zijn er hier ook al aardig wat mensen op vakantie.
Zo rond 2 uur met de bus naar dusseldorf, als het goed is is ze vandaag met het vliegtuig naar rome, en anders gisteren..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gisteravond vertrokken geloof ik.
Hai, nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
Vanochtend toch?
Niet zo snel, ik ben nog aan het bijlezen sinds vanmorgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
Druk topic zeg, ik zie door de posts het bos niet meer.
Buhquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Litha (een van mn katten die bij Sandra woont) is vandaag dood gegaanbesmettelijke ziekte. Kom net bij Sandra vandaan, afscheid genomen.
![]()
![]()
Rijden door roodquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
klotenieuws Alexxxxx
Ik ben net geflitst..
voor door rood rijden, ding staat altijd eeuwen op groen, en ik werd afgeleid door een stel gekken die daar de weg overstak...
Wordt een dure grap vrees ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |