Ben je trots op je eigen stad, wil je graag ervaringen delen met plaatsgenoten of wil je wat kwijt over de provincie waarin je woont? Ga je binnenkort verhuizen en zoek je info over je nieuwe woonplaats? Dan ben je van harte welkom in Stad & Streek!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
Wanneer gaan we karten? Ehm, roep eens een leuke dag..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Maakt mij in principe niet zoveel uit, Teigan, maar ik wil wel mee als het even kan . Ik ben niet goed in karten ofzo (een keer zo hard gebotst dat het bordje aan de voorkant naar de andere kant van de baan vloog ), maar ik vind het wél erg leuk .
De dag maakt mij ook niet zoveel uit, alleen maandag en vrijdag liever niet, dus dan blijven dinsdag, woensdag en donderdag over..
o ja, en volgende week donderdag kan ik ook nog niet..
Goedemorgen, Ik wil ook wel mee karten. Alleen niet op dinsdag en liever niet op vrijdag. Dan blijft samen met het rijtje van teigan de woensdag en donderdag over Of na de 20ste want dan heb ik vakantie.
ik zit komende week t/m vrijdag nog vol (tentamens enzo), daarna vakantie enzo
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
lijkt mij sowieso wel handig om het pas na volgende week te doen..
Je kunt altijd hier kijken. Maar de route staat er nog niet op. Er staat ook op of het door gaat of niet. Ik ben er niet bij overigens. Ik moet BBQ-en, net als gister en morgen + = (maar ik denk toch dat ik de kuikentjes laat liggen trouwens voor dat iedereen mij aan gaat vallen, al is Chipszak. er nu even niet.)