Ha, ik ga m'n best doen. Ik durf iig wel al topless.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Aankomen is goed! Hou die kilootjes vast! En sex op vakanie is extra lekker, dus vooral veel neuken![]()
Ja, tuurlijk, toch geen hol die je kent daarquote:Op zondag 1 juli 2007 21:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, ik ga m'n best doen. Ik durf iig wel al topless.. Ook dat laatste zit wel goed.
.
Je krijgt de groetjes terug van Do2, en ik ga later nog even op je mailtje reageren. Kom vast nog wel een keer online deze week. Doeg..
Bij mij laatste vakantie was het internetcafe bezoeken juist een van de leukste dingen die we hebben gedaanquote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef Viking84 het volgende:
Als ik op vakantie ben, ga ik écht niet op Fok! zitten. Sterker nog: denk er niet eens aan om achter een pc te kruipen. Maar goed om te horen dat alles goed is met DaD
.
Ik ben trouwens even dood geweest daarnet: m'n hartslagmeter gaf tijdens het hardlopen ineens een pulse van 0 aan.
Zie je je zelf ook al lopen met een visa tas (echt iets voor metro mannenquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:37 schreef teigan het volgende:
Trusten maok..
Zo, tangarine is net nog even langsgeweest, spelletjes gedaan, en ik heb net mijn paspoort weer gevonden, du s ik kan me morgen als werkloze gaan melden bij het cwi..
de laatste keer heb ik mn gat tussen twee banen gevuld met spaargeld.... iets teveel ellende gehad met de bijstand vorig jaar.. 20 uur per week tewerkgesteld, en pas na een half jaar mn eerst uitkering op mn rekening....heel veel kastjes, muren en andere ellende.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:50 schreef teigan het volgende:
Tja, ik heb er ook niet echt zin in, maarja, als ik recht heb op een uitkering, waarom dan niet..
Dat ik het ws. pas krijg als ik hopelijk weer aan eht werk ga is een ander verhaal...
Ik wil niet in die tussentijd in de stress zitten omdat ik naast het afstuderen nog geld moet gaan verdienen om rond te komen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |