Dat wil ik ooit ook nog eens gaan doen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zegt me niks. heb er ook maar twee jaar gewoond, zo ongeveer als kluizenaar.
Overrated. Is gewoon kut. Wel een hele ervaring. Twee jaar lang geen internet, geen TV, bijna geen radio. Ik had alleen mn liefje, dat was genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat wil ik ooit ook nog eens gaan doen.
Waarom kut?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Overrated. Is gewoon kut. Wel een hele ervaring. Twee jaar lang geen internet, geen TV, bijna geen radio. Ik had alleen mn liefje, dat was genoeg
Ow je praatte toch tegen jezelf?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:42 schreef Sebasser het volgende:
Oh, sinds die edit is het me nog onduidelijker geworden.
T heeft zo zn voordelen ja. Maar soms is het contact met de bewoonde wereld ook wel lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom kut?
Mij lijkt het wel wat..
twee jaar lang geen paris hilton/bush/anderbullshitnieuwsonderwerp, geen gefok, alleen innerlijke rust.
Maar, dat haalde je er niet uit? ofwah
Mjah, ik denk het enige wat ik ga missen mijn muziek is dan..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T heeft zo zn voordelen ja. Maar soms is het contact met de bewoonde wereld ook wel lekker
Denk er nog maar even over na, dan begrijp je het mss wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mij dan?
Of wat?
Ach, fu.
Ik kijk zo meteen wel even, ik kijk nu dvd, alsmede tv, ik luister muziek, en ik fok, ik msn ook nog eens, En ik ruim mijn kamer op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Denk er nog maar even over na, dan begrijp je het mss wel.
Deze is te makkelijk...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu even geen tijd om daar over na te denken.
In die tijd hebben we wel een enorme collectie CD's, DVD's en videobanden opgebouwd hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mjah, ik denk het enige wat ik ga missen mijn muziek is dan..
Gaaf.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In die tijd hebben we wel een enorme collectie CD's, DVD's en videobanden opgebouwd hoor
Vet cool idd. Heb je ze ook bekeken?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In die tijd hebben we wel een enorme collectie CD's, DVD's en videobanden opgebouwd hoor
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:21 schreef Tangarine het volgende:
Ik ben ondertussen overgehaald door zo'n beetje iedereen die ik ken om het tentamen te gaan vern*ken, en komend jaar een jaar met allerlei leuke vakken en lol enzo te gaan houden, enn te kijken wat ik na m'n studie wil enzo![]()
Yay, altijd leuk om te beslissen dat je vakantie hebt, met als gevolg dat je 3k euro extra krijgt van de IBG
Ook één voor mij?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:58 schreef nietzman het volgende:
Ik ben lekker de allertofste Alfred J Kwakshirts ever aan het maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |