Doe ik later vanavond wel even. Heb nu even geen tijd meer.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Paulusssttt het volgende:
Mag mijn avatar ook in de OP.??
thnx..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe ik later vanavond wel even. Heb nu even geen tijd meer.
Owja, ik vergeet bijna mijn toetje, voor mij dus ook zo een.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp tussen hoofd- en nagerecht door.
Oh heb nog een vla-flip staan... eerst naar de datum kijken..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef maok het volgende:
[..]
Owja, ik vergeet bijna mijn toetje, voor mij dus ook zo een.
en minstens 18 jaar oudquote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mag wel autorijden, mits 1 jaar aanvalsvrij 'or![]()
4 dage eroverheen... moet kunnen...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Oh heb nog een vla-flip staan... eerst naar de datum kijken..![]()
Nou er rijden er volgens mij genoeg rond die dat jaar niet hebben afgewacht en ook niet helemaal aanvalsvrij zijn..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mag wel autorijden, mits 1 jaar aanvalsvrij 'or![]()
Wordt vast wel getest oid lijkt mijquote:Op maandag 25 juni 2007 19:20 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou er rijden er volgens mij genoeg rond die dat jaar niet hebben afgewacht en ook niet helemaal aanvalsvrij zijn..![]()
Nou doe eens een ritje mee op vrijdag.. lijkt wel of de hele patiënte vereniging een dagje op stap is...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wordt vast wel getest oid lijkt mij.
Oke. Tof.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou doe eens een ritje mee op vrijdag.. lijkt wel of de hele patiënte vereniging een dagje op stap is...![]()
Thnx again..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:35 schreef Grulez het volgende:
Voor een rijdende fiets (goed en degelijk is zo relatief he) van 25E. is 'Joost in alles' prima te doen. Die van mij rijdt prima en daarbij heb ik nog een maand garantie ook. Het zit aan de tuinbouwdwarsstraat 12.
Ik houd van vliegen en airbags.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:29 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Je weet niet waar je ja tegen zegt... = 360km..![]()
Hallo Tanges.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef Tangarine het volgende:
aloha!
Oh dan ben je een jaar te laat.. Deze afstand vaak binnen de 2 uur en 3 kwartier gereden....quote:
chipsquote:
Je vind het leuk naar een wiskundig iets genoemd te worden?quote:
ik houd ook van vliegen, maar na een uur of 5 heb ik het weer gehad *lange benen heeft*quote:
Nah, dan was het Tangens geweestquote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je vind het leuk naar een wiskundig iets genoemd te worden?
Waar men zn genot uit kan halen nowadays.![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet om te zeuren hoor, maar dat kuttennis houdt toch wel gewoon op om half 9 hè?.
Jij weet er blijkbaar iets vanaf, ze gaan het toch niet helemaal af laten zien en zo hè?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:24 schreef Tangarine het volgende:
ooja, wimbledon, helemaal vergeten, leuk voor bij het leren
Het zou me niks verbazen als ze dat wel doen eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij weet er blijkbaar iets vanaf, ze gaan het toch niet helemaal af laten zien en zo hè?. Wil ik eens een film kijken...
.
Met een cameo van Bruce ja!
donequote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg allemaal even tegen Alex: Ik ben trots op je!
Ik zeg niet waarvoor, privé spul. Maar wees maar gwn trots.
Ik weet het, en ik ben enorm trots.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg allemaal even tegen Alex: Ik ben trots op je!
Ik zeg niet waarvoor, privé spul. Maar wees maar gwn trots.
ach in de PTA SC loopt iemand rond die bij de eerst date vlak voor ze zouden neuken over haar heen heeft gekotst, dat blijft je nu bespaardquote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Tangarine het volgende:
/slap mezelf
Ik heb net een hardloopdate afgeslagen omdat ik net heb gegeten, heb nu al spijt![]()
Toch heb je er goed aan gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Tangarine het volgende:
/slap mezelf
Ik heb net een hardloopdate afgeslagen omdat ik net heb gegeten, heb nu al spijt![]()
Mijn kat kan alles.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Youri die danstIk wil dansen met Youri!
ja maar.... tis een heul leuk iemand...quote:
Dan bel je nu op om te vragen of ze iets gaat drinken vanavond, als ze klaar is met hardlopen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ja maar.... tis een heul leuk iemand...
Tudum Tssh.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan bel je nu op om te vragen of ze iets gaat drinken vanavond, als ze klaar is met hardlopen.
Succes!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef teigan het volgende:
* teigan is hyper..
ik ga vrijdag weer solliciteren..
Thnx, ik vind het nu ook wel erg spannend hoor.. Juist omdat ze heel geïnteresseerd leken, maar omdat ik dan misschien ook wiskunde moet gaan geven.quote:
Succes!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef teigan het volgende:
* teigan is hyper..
Succes dan maar.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:27 schreef teigan het volgende:
[..]
Thnx, ik vind het nu ook wel erg spannend hoor.. Juist omdat ze heel geïnteresseerd leken, maar omdat ik dan misschien ook wiskunde moet gaan geven.
Als.. naar..??quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef teigan het volgende:
* teigan is hyper..
Ik ken iemand die wiskundehulp nodig heeftquote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef teigan het volgende:
docent scheikunde... En in dit geval ook wiskunde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Toe maar.. Ik heb ooit 3 lessen scheikunde gehad en toen mocht ik niet meer in de les...quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef teigan het volgende:
docent scheikunde... En in dit geval ook wiskunde..
ja, nu worden het vervelende vrouwtjesquote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef maok het volgende:
Wiskunde docenten zijn normaal altijd van die vervelende mannetjes, daar gaat Teigan nu verandering in brengen.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met dat meisje dat je toen in de Jumbo zag?.
Best een goede versierplek, dacht ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef maok het volgende:
[..]
Flirten in de supermarkt, wat romantisch![]()
Omdat de straat ook een goede plek is om te flirtenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom spreken mensen mij altijd aan op straat?
Eerder met mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, denk je dat die man gister met me flirtte?
Huquote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij zag je bult, waarschijnlijk.
Niets om je voor te schamen hoor lieverd.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik met Tineke over straat wandel heb ik altijd een enorme bult onder mn kleren
Waarom denk je dat ik nu ook mee ga?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef teigan het volgende:
De Friday Fun Skate is ook een goede plek om je vriendje op te doen...![]()
Ervaring mee..?? Domme vraag waarschijnlijk nu ik het zo terug leesquote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef teigan het volgende:
De Friday Fun Skate is ook een goede plek om je vriendje op te doen...![]()
Heb het deel gelijk maar even toegevoegd, toen ik er mee bezig was. Kostte maar een paar tellen extraquote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
er staat 88 in de vorige delen, maar dit is 88?![]()
Niet altijd. Op mijn middelbare school had ik iemand die goed was en zelfs fans had, getuige dat iemand op een hangende lichtbak zijn naam had geschreven.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef maok het volgende:
Wiskunde docenten zijn normaal altijd van die vervelende mannetjes
Het zou mooi zijn als Teigan er een mooi baantje aan overhoudt.quote:Daar gaat Teigan nu verandering in brengen.![]()
Geen sok?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
oh en die bobbel onder mn klerenis natuurlijk mn camerahe?
Dit bericht kwam ik net tegen.quote:Groningse studenten blowen er op los
Een blowtje, een pilletje of een plakje cake; bijna tachtig procent van de Groningse studenten heeft eens of vaker drugs gebruikt. Dat blijkt uit onderzoek van de Universiteitskrant van Groningen.
Het weekblad heeft 100 willekeurig gekozen studenten gevraagd naar hun drugsavonturen. Softdrugs bleken verreweg het populairst (73 procent), gevolgd door XTC (29 procent).
In totaal vertelden 78 mensen minimaal eenmaal drugs gebruikt te hebben. Van hen beperkten 44 zich enkel tot softdrugs.
De cijfers liggen beduidend hoger dan een onderzoek onder jongeren tussen de 20 en 24 jaar in 2001. ‘Slechts’ 41,9 procent gaf destijds aan wel eens cannabis gebruikt te hebben, 13,6 procent XTC.
Ruim een derde van de ondervraagden greep vaker dan tienmaal naar hasj of wiet. Beduidend meer mannen dan vrouwen experimenteren met verdovende middelen.
Nieuwsgierigheid is de voornaamste reden voor drugsgebruik onder studenten.
Newbiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef Grulez het volgende:
Nog 33 posts en dan zit ik alweer op de 2000...
Oh noesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Stomme Dawn Of Magic. Ik kom niet door quest 3![]()
![]()
![]()
Ik moet zeg maar 10 steencoyotes dodenquote:
Altijd een fijn moment....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen!
Ik ben even naar school boeken inleveren!
Vandaag ga ik naar m'n zus in Zwolle, daar blijf ik een nachtje logeren, dan reis ik morgen door naar Breda, en dan gaan Do2 en ik vrijdagochtend heeeel vroeg naar Lesbos vliegen. Ik zeg toch maar vast dankjewel.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo ook eens richting bedje... weltrusten lieve mensenEnnuh, ging je nou morgen al weg DaD? If so, heel veel plezier!!
Van waar vlieg je..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vandaag ga ik naar m'n zus in Zwolle, daar blijf ik een nachtje logeren, dan reis ik morgen door naar Breda, en dan gaan Do2 en ik vrijdagochtend heeeel vroeg naar Lesbos vliegen. Ik zeg toch maar vast dankjewel..
toch mooi dat ik de auto heb vandaag..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Altijd een fijn moment....
Er komt trouwens een bui aan.. niet normaal..http://www.buienradar.nl/
Rustig blijven en het trede voor trede doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe krijg ik in m'n eentje een fiets een trap op?.
Niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze hebben het vanmiddag over heftig weer en dat terwijl ik dan naar Zernike moetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Altijd een fijn moment....
Er komt trouwens een bui aan.. niet normaal..http://www.buienradar.nl/
Gooi hem, ren er dan snel 8eraan en houd hem tegen voordat hij weer naar beneden dondert. 14.gifquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het lukte, tot aan de bocht bovenaan. Toen heb ik m'n huisgenoot uit bed gegild.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rustig blijven en het trede voor trede doen.
Is het nu eindelijk gelukt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het lukte, tot aan de bocht bovenaan. Toen heb ik m'n huisgenoot uit bed gegild..
Het ìs heftig weer... en aan zee storm.. Daar zit ik dus..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben het vanmiddag over heftig weer en dat terwijl ik dan naar Zernike moet![]()
Waarom zou je dat willen..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Normaal staat m'n fiets in een steegje, maar dat vertrouw ik nog niet eens 1 weekend, laat staan een hele zomer. Dus zet ik 'm op m'n kamer.quote:
Een hele zomer niet in Groningen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Normaal staat m'n fiets in een steegje, maar dat vertrouw ik nog niet eens 1 weekend, laat staan een hele zomer. Dus zet ik 'm op m'n kamer.
Vreselijk hè.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:07 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Een hele zomer niet in Groningen..![]()
Have a nice holiday....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag allemaal!!
Tot snelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag allemaal!!
kon dat niet in 1 post?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag allemaal!!
Avondmens?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kon dat niet in 1 post?.
. Goedemorgen trouwens
. Straks weer naar de uni. Voor de laatste keer met SPSS klooien en dan mag ik de rest vd week aan m'n verslag schrijven. Joy!
super.quote:
quote:
Idd. Voor mij geldt in ieder geval dat ik me op een tentamen van vanmiddag aan het voorbereiden ben. Wat betreft de anderen heb ik geen idee.quote:
Goed bezig Freecellquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:57 schreef freecell het volgende:
Ik kom ook net uit de regen en ben koud en nat, ik had namelijk geen plu.
Brrrrrr.
Net op school geweest en weer een 9 binnengesleept
Gaat best lekker dit blok
De ene helft van de tijd zit ik op school, de andere helft van de tijd help ik ergens mee met schilderen of poets ik mijn chaotische huisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd. Voor mij geldt in ieder geval dat ik me op een tentamen van vanmiddag aan het voorbereiden ben. Wat betreft de anderen heb ik geen idee.
Gewoon posten dat je gaat eten lijkt me?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.. en scriptje ofzo..??
Ja ik weet het, de bewuste "nacht van Assen" toch..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:21 schreef Tangarine het volgende:
TT in Assen, mocht je dat leuk vinden, donderdag en vrijdag avond/nacht zijn er allemaal bands en dingen
hmhm.. en dan altijd exact op 12:12 uur...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon posten dat je gaat eten lijkt me?
Niet zo moeilijk toch?
hmmmmmquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
hmhm.. en dan altijd exact op 12:12 uur...![]()
Over een uurtje is het droogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:40 schreef Grulez het volgende:
Dit weer motiveert ook niet echt om wat te doen...
De vorige keren was toeval, nu gewoon expres gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
hmmmmm![]()
Toeval?![]()
Ik vind Maok niet iemand voor scriptjes
Leuk tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:03 schreef maok het volgende:
[..]
De vorige keren was toeval, nu gewoon expres gedaan![]()
Nou succes.. Hier is het droog alleen staat er nog een Noordwester wind kracht 8...quote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Dit weer motiveert juist wél om iets te gaan doen. Als het mooi weer is vind ik het zonde om achter m'n laptopje te zitten
.
Ah, Vlissingen. Ik vind het wel een mooie plaats. Heeft een mooie boulevard en genoeg schepen die Vlissingen aandoen/passeren. Die reptielenzoo is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou succes.. Hier is het droog alleen staat er nog een Noordwester wind kracht 8...
Dan blijf je wel droog maar wordt je alleen uit je schoenen geblazen.. En gezandstraalt..![]()
Hier.. ff kijken.. http://www.zeegat.nl/
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, Vlissingen. Ik vind het wel een mooie plaats. Heeft een mooie boulevard en genoeg schepen die Vlissingen aandoen/passeren. Die reptielenzoo is ook wel leuk.
Reactie op Paulussstttquote:
ahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Reactie op Paulusssttt![]()
Zal even de quote maken, zodat het duidelijk is![]()
College?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
Iets minder wind en over 10 minuten droog.
En dat is maar goed ook, omdat ik me zo richting tentamenhal moet begeven.
super!! gefeliciteerd!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef teigan het volgende:
Hier is het goed!!
Mijn eindgesprek gehad vanmorgen, en ik ben er weggekomen met twee keer een 7!!
Nu begin ik echt het gevoel te krijgen dat het er bijna op zit.
En ik kreeg van 3 hele lieve leerlingen nog taart, omdat ze een voldoende hadden op het proefwerk..
Nou hehe.quote:
*doet leuk*quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou hehe.
Daar ben je dan.
Does leuk.
wgahahahhwjaL1;2!quote:
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat zijn de leukste dialogen.
Viking is maar saai he dat ze onze dialogen niet leuk vind?quote:
Ja dat bedoel ik.quote:
Viking vindt dat mensen die niets zinnigs te zeggen hebben hun mond maar moeten houden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Viking is maar saai he dat ze onze dialogen niet leuk vind?![]()
![]()
![]()
![]()
The Bold and the Beautiful draait anders ook al jáááááren op ruzies, hoor en wordt nog steeds bekeken. Veel mensen vinden ruzies kennelijk wel boeiend dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik.
Die ruzies aldoor brengen ook niet veel boeiends in.
Ja maar hier vind niemand dat. Dus jammer dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
The Bold and the Beautiful draait anders ook al jáááááren op ruzies, hoor en wordt nog steeds bekeken. Veel mensen vinden ruzies kennelijk wel boeiend dus.
Tuhquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Viking vindt dat mensen die niets zinnigs te zeggen hebben hun mond maar moeten houden.
(!! ).
voor wie?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar hier vind niemand dat. Dus jammer dan.
Jammer dan in het algemeen.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef Sebasser het volgende:
ohja, ik moest ff zeggen dat ik voor Chipszak. ben.![]()
Chipszak. ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:48 schreef Sebasser het volgende:
Ik hou van mensen met meer dan 3 armen, welke elk 8 vingers bevat.
zo niet, dan hou ik meer van chips.
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:44 schreef Sebasser het volgende:
ohja, ik moest ff zeggen dat ik voor Chipszak. ben.![]()
Leuk is dat, lekker veel geld uitgeven voor een stukje vlees met een lepeltje saus, ter waarde van 3 euro.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:51 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik heb honger. Vanavond naar Van der Valk.
Zegt de ene haai haai tegen de andere haai, zegt die haai haai terug, en dan hebben alletwee de haaien haai gezegt.quote:
Vet goed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zegt de ene haai haai tegen de andere haai, zegt die haai haai terug, en dan hebben alletwee de haaien haai gezegt.
Je brabbelt wel veel he.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk is dat, lekker veel geld uitgeven voor een stukje vlees met een lepeltje saus, ter waarde van 3 euro.
En daar betaal je dan 33 euro voor.
Jaaa, uit eten gaan gaat om 'Vul zelf maar wat in'
Maar het geld
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever de chips eet dan zoeen zak.
Maar ja.![]()
Nou, dat is echt niet waar, hoor, bij van der Valk. Niet alleen word je ontzettend snel geholpen, de porties die je krijgt zijn ook zeer behoorlijk (in vgl met andere restaurants). Besides: ik hoef niet zelf te betalenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk is dat, lekker veel geld uitgeven voor een stukje vlees met een lepeltje saus, ter waarde van 3 euro.
En daar betaal je dan 33 euro voor.
Jaaa, uit eten gaan gaat om 'Vul zelf maar wat in'
Maar het geld
In van alles idd.quote:
Oh, van wie? Ik ben voor niemand, alleen voor mezelfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat moet dan je dan weer niet aan mij vragen, ik moest het alleen ff zeggen.
Groterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Is je nieuwe huis ong. net zo groot als j oude?
Kijk, da's nou weer jammer...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, van wie? Ik ben voor niemand, alleen voor mezelf.
Ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dat is echt niet waar, hoor, bij van der Valk. Niet alleen word je ontzettend snel geholpen, de porties die je krijgt zijn ook zeer behoorlijk (in vgl met andere restaurants). Besides: ik hoef niet zelf te betalen.
Blijkbaar niet dus hèquote:
Oh.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus hè. Ik krijg heel behoorlijk te eten bij van der Valk en ook toen ik nog veel at (
) had ik er meer dan genoeg aan
.
Appelmoes met een kers..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh.
Nou.
Die ene keer, die heulboel jaar geleden dat ik daar was, toen was ik like 7 ofzo.
Toen had ik vet weinig, en ik moest heel lang wachten, en ik weet nog wel dat ik ongeveer een uur ofzo in die speelding moest wachten op mijn veel te dure kolere eten.
1) je moet je mening niet op 1 voorval baserenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh.
Nou.
Die ene keer, die heulboel jaar geleden dat ik daar was, toen was ik like 7 ofzo.
Toen had ik vet weinig, en ik moest heel lang wachten, en ik weet nog wel dat ik ongeveer een uur ofzo in die speelding moest wachten op mijn veel te dure kolere eten.
Ja.. Oh.. Dus niet van dat halve of denken van het zal wel maar gewoon ja.. En dan niet met enige twijfel maar met volle overtuiging.. gewoon ja dus.. zonder oh.. want oh is weer zo ja.. En ja dat was het al..quote:
1, deed ik heul niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1) je moet je mening niet op 1 voorval baseren
2) als je 7 bent duurt een kwartier al lang
3) het hangt er natuurlijk ook vanaf of het druk is. Vanavond is het ws heel rustig.
4) en ja, prijzig is het wel, maar je krijgt ook echt kwaliteitsvoer!.
Je vind haar leuk? of wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja.. Oh.. Dus niet van dat halve of denken van het zal wel maar gewoon ja.. En dan niet met enige twijfel maar met volle overtuiging.. gewoon ja dus.. zonder oh.. want oh is weer zo ja.. En ja dat was het al..
Geen verassing?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Je krijgt wel ijs met 'een verrassing'! Daar is DaD dol op!![]()
.
Dat doet me denken aan dat UNICEF-lied van Paul van Vliet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja.. Oh.. Dus niet van dat halve of denken van het zal wel maar gewoon ja.. En dan niet met enige twijfel maar met volle overtuiging.. gewoon ja dus.. zonder oh.. want oh is weer zo ja.. En ja dat was het al..
Dat is mooi om te horen, Teigan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef teigan het volgende:
Hier is het goed!!
Mijn eindgesprek gehad vanmorgen, en ik ben er weggekomen met twee keer een 7!!
Nu begin ik echt het gevoel te krijgen dat het er bijna op zit.
quote:En ik kreeg van 3 hele lieve leerlingen nog taart, omdat ze een voldoende hadden op het proefwerk..
Dat ken ik maar al te goed, helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:48 schreef Tangarine het volgende:
ken je dat, dat je de hele tijd tegen iets aan zi te hikken en daardoor de hele tijd onzinnige dingen doet, met als uiteindelijke resultaat dat je je kut voelt?
ik ga maar even uitwaaien buiten...
Niet alles in het leven is slechtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er weer. Zowaar een compliment gekregen op mn werk
Klopt! Sommige singen zijn zlefs erg tof. Zoals de storm die me overviel op de terugweg! Puur genieten. Mn autootje ging maar 80, en blies bijna van de weg af. Maar ik had mn raam wijd open om volop van de elementen te kunnen genietenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Niet alles in het leven is slecht![]()
Altijd goed om een compliment te krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er weer. Zowaar een compliment gekregen op mn werk
mens, genietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef Viking84 het volgende:
Oh krijgen we nu weer een Chipszak. - Sebasser dialoog?.
Tot deel 89 dan maar.
Ik vind standaard iedereen leuk totdat het tegendeel bewezen is..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vind haar leuk? of wat?
Wil je haar dumpen in een greppel langs een leeg staande weg ergens midden in de bossen?
Jeetje.
Het was ook maar een stomme grap. Mn roze duct tape was een beter ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Uhm.
Ik vind je heel aardig hoor, maar nee.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Uhm.
Ik vind je heel aardig hoor, maar nee.
Jaaaa, en zet dan ook appelsoda.net er meteen op! =oquote:
En jij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |