Best een goede versierplek, dacht ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef maok het volgende:
[..]
Flirten in de supermarkt, wat romantisch![]()
Omdat de straat ook een goede plek is om te flirtenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom spreken mensen mij altijd aan op straat?
Eerder met mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, denk je dat die man gister met me flirtte?
Huquote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij zag je bult, waarschijnlijk.
Niets om je voor te schamen hoor lieverd.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik met Tineke over straat wandel heb ik altijd een enorme bult onder mn kleren
Waarom denk je dat ik nu ook mee ga?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef teigan het volgende:
De Friday Fun Skate is ook een goede plek om je vriendje op te doen...![]()
Ervaring mee..?? Domme vraag waarschijnlijk nu ik het zo terug leesquote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef teigan het volgende:
De Friday Fun Skate is ook een goede plek om je vriendje op te doen...![]()
Heb het deel gelijk maar even toegevoegd, toen ik er mee bezig was. Kostte maar een paar tellen extraquote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
er staat 88 in de vorige delen, maar dit is 88?![]()
Niet altijd. Op mijn middelbare school had ik iemand die goed was en zelfs fans had, getuige dat iemand op een hangende lichtbak zijn naam had geschreven.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef maok het volgende:
Wiskunde docenten zijn normaal altijd van die vervelende mannetjes
Het zou mooi zijn als Teigan er een mooi baantje aan overhoudt.quote:Daar gaat Teigan nu verandering in brengen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |