ach in de PTA SC loopt iemand rond die bij de eerst date vlak voor ze zouden neuken over haar heen heeft gekotst, dat blijft je nu bespaardquote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Tangarine het volgende:
/slap mezelf
Ik heb net een hardloopdate afgeslagen omdat ik net heb gegeten, heb nu al spijt![]()
Toch heb je er goed aan gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Tangarine het volgende:
/slap mezelf
Ik heb net een hardloopdate afgeslagen omdat ik net heb gegeten, heb nu al spijt![]()
Mijn kat kan alles.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Youri die danstIk wil dansen met Youri!
ja maar.... tis een heul leuk iemand...quote:
Dan bel je nu op om te vragen of ze iets gaat drinken vanavond, als ze klaar is met hardlopen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ja maar.... tis een heul leuk iemand...
Tudum Tssh.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan bel je nu op om te vragen of ze iets gaat drinken vanavond, als ze klaar is met hardlopen.
Succes!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef teigan het volgende:
* teigan is hyper..
ik ga vrijdag weer solliciteren..
Thnx, ik vind het nu ook wel erg spannend hoor.. Juist omdat ze heel geïnteresseerd leken, maar omdat ik dan misschien ook wiskunde moet gaan geven.quote:
Succes!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef teigan het volgende:
* teigan is hyper..
Succes dan maar.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:27 schreef teigan het volgende:
[..]
Thnx, ik vind het nu ook wel erg spannend hoor.. Juist omdat ze heel geïnteresseerd leken, maar omdat ik dan misschien ook wiskunde moet gaan geven.
Als.. naar..??quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef teigan het volgende:
* teigan is hyper..
Ik ken iemand die wiskundehulp nodig heeftquote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef teigan het volgende:
docent scheikunde... En in dit geval ook wiskunde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Toe maar.. Ik heb ooit 3 lessen scheikunde gehad en toen mocht ik niet meer in de les...quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef teigan het volgende:
docent scheikunde... En in dit geval ook wiskunde..
ja, nu worden het vervelende vrouwtjesquote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef maok het volgende:
Wiskunde docenten zijn normaal altijd van die vervelende mannetjes, daar gaat Teigan nu verandering in brengen.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met dat meisje dat je toen in de Jumbo zag?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |