Doe ik later vanavond wel even. Heb nu even geen tijd meer.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Paulusssttt het volgende:
Mag mijn avatar ook in de OP.??
thnx..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe ik later vanavond wel even. Heb nu even geen tijd meer.
Owja, ik vergeet bijna mijn toetje, voor mij dus ook zo een.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp tussen hoofd- en nagerecht door.
Oh heb nog een vla-flip staan... eerst naar de datum kijken..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef maok het volgende:
[..]
Owja, ik vergeet bijna mijn toetje, voor mij dus ook zo een.
en minstens 18 jaar oudquote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mag wel autorijden, mits 1 jaar aanvalsvrij 'or![]()
4 dage eroverheen... moet kunnen...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Oh heb nog een vla-flip staan... eerst naar de datum kijken..![]()
Nou er rijden er volgens mij genoeg rond die dat jaar niet hebben afgewacht en ook niet helemaal aanvalsvrij zijn..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mag wel autorijden, mits 1 jaar aanvalsvrij 'or![]()
Wordt vast wel getest oid lijkt mijquote:Op maandag 25 juni 2007 19:20 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou er rijden er volgens mij genoeg rond die dat jaar niet hebben afgewacht en ook niet helemaal aanvalsvrij zijn..![]()
Nou doe eens een ritje mee op vrijdag.. lijkt wel of de hele patiënte vereniging een dagje op stap is...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wordt vast wel getest oid lijkt mij.
Oke. Tof.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou doe eens een ritje mee op vrijdag.. lijkt wel of de hele patiënte vereniging een dagje op stap is...![]()
Thnx again..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:35 schreef Grulez het volgende:
Voor een rijdende fiets (goed en degelijk is zo relatief he) van 25E. is 'Joost in alles' prima te doen. Die van mij rijdt prima en daarbij heb ik nog een maand garantie ook. Het zit aan de tuinbouwdwarsstraat 12.
Ik houd van vliegen en airbags.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:29 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Je weet niet waar je ja tegen zegt... = 360km..![]()
Hallo Tanges.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef Tangarine het volgende:
aloha!
Oh dan ben je een jaar te laat.. Deze afstand vaak binnen de 2 uur en 3 kwartier gereden....quote:
chipsquote:
Je vind het leuk naar een wiskundig iets genoemd te worden?quote:
ik houd ook van vliegen, maar na een uur of 5 heb ik het weer gehad *lange benen heeft*quote:
Nah, dan was het Tangens geweestquote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je vind het leuk naar een wiskundig iets genoemd te worden?
Waar men zn genot uit kan halen nowadays.![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet om te zeuren hoor, maar dat kuttennis houdt toch wel gewoon op om half 9 hè?.
Jij weet er blijkbaar iets vanaf, ze gaan het toch niet helemaal af laten zien en zo hè?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:24 schreef Tangarine het volgende:
ooja, wimbledon, helemaal vergeten, leuk voor bij het leren
Het zou me niks verbazen als ze dat wel doen eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij weet er blijkbaar iets vanaf, ze gaan het toch niet helemaal af laten zien en zo hè?. Wil ik eens een film kijken...
.
Met een cameo van Bruce ja!
donequote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg allemaal even tegen Alex: Ik ben trots op je!
Ik zeg niet waarvoor, privé spul. Maar wees maar gwn trots.
Ik weet het, en ik ben enorm trots.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg allemaal even tegen Alex: Ik ben trots op je!
Ik zeg niet waarvoor, privé spul. Maar wees maar gwn trots.
ach in de PTA SC loopt iemand rond die bij de eerst date vlak voor ze zouden neuken over haar heen heeft gekotst, dat blijft je nu bespaardquote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Tangarine het volgende:
/slap mezelf
Ik heb net een hardloopdate afgeslagen omdat ik net heb gegeten, heb nu al spijt![]()
Toch heb je er goed aan gedaan.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Tangarine het volgende:
/slap mezelf
Ik heb net een hardloopdate afgeslagen omdat ik net heb gegeten, heb nu al spijt![]()
Mijn kat kan alles.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Youri die danstIk wil dansen met Youri!
ja maar.... tis een heul leuk iemand...quote:
Dan bel je nu op om te vragen of ze iets gaat drinken vanavond, als ze klaar is met hardlopen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:40 schreef Tangarine het volgende:
[..]
ja maar.... tis een heul leuk iemand...
Tudum Tssh.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan bel je nu op om te vragen of ze iets gaat drinken vanavond, als ze klaar is met hardlopen.
Succes!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef teigan het volgende:
* teigan is hyper..
ik ga vrijdag weer solliciteren..
Thnx, ik vind het nu ook wel erg spannend hoor.. Juist omdat ze heel geïnteresseerd leken, maar omdat ik dan misschien ook wiskunde moet gaan geven.quote:
Succes!!quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef teigan het volgende:
* teigan is hyper..
Succes dan maar.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:27 schreef teigan het volgende:
[..]
Thnx, ik vind het nu ook wel erg spannend hoor.. Juist omdat ze heel geïnteresseerd leken, maar omdat ik dan misschien ook wiskunde moet gaan geven.
Als.. naar..??quote:Op maandag 25 juni 2007 20:55 schreef teigan het volgende:
* teigan is hyper..
Ik ken iemand die wiskundehulp nodig heeftquote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef teigan het volgende:
docent scheikunde... En in dit geval ook wiskunde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Toe maar.. Ik heb ooit 3 lessen scheikunde gehad en toen mocht ik niet meer in de les...quote:Op maandag 25 juni 2007 21:32 schreef teigan het volgende:
docent scheikunde... En in dit geval ook wiskunde..
ja, nu worden het vervelende vrouwtjesquote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef maok het volgende:
Wiskunde docenten zijn normaal altijd van die vervelende mannetjes, daar gaat Teigan nu verandering in brengen.![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met dat meisje dat je toen in de Jumbo zag?.
Best een goede versierplek, dacht ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:39 schreef maok het volgende:
[..]
Flirten in de supermarkt, wat romantisch![]()
Omdat de straat ook een goede plek is om te flirtenquote:Op maandag 25 juni 2007 21:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom spreken mensen mij altijd aan op straat?
Eerder met mij.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alex, denk je dat die man gister met me flirtte?
Huquote:Op maandag 25 juni 2007 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij zag je bult, waarschijnlijk.
Niets om je voor te schamen hoor lieverd.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik met Tineke over straat wandel heb ik altijd een enorme bult onder mn kleren
Waarom denk je dat ik nu ook mee ga?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef teigan het volgende:
De Friday Fun Skate is ook een goede plek om je vriendje op te doen...![]()
Ervaring mee..?? Domme vraag waarschijnlijk nu ik het zo terug leesquote:Op maandag 25 juni 2007 22:16 schreef teigan het volgende:
De Friday Fun Skate is ook een goede plek om je vriendje op te doen...![]()
Heb het deel gelijk maar even toegevoegd, toen ik er mee bezig was. Kostte maar een paar tellen extraquote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
er staat 88 in de vorige delen, maar dit is 88?![]()
Niet altijd. Op mijn middelbare school had ik iemand die goed was en zelfs fans had, getuige dat iemand op een hangende lichtbak zijn naam had geschreven.quote:Op maandag 25 juni 2007 21:35 schreef maok het volgende:
Wiskunde docenten zijn normaal altijd van die vervelende mannetjes
Het zou mooi zijn als Teigan er een mooi baantje aan overhoudt.quote:Daar gaat Teigan nu verandering in brengen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |