Thnx again..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:35 schreef Grulez het volgende:
Voor een rijdende fiets (goed en degelijk is zo relatief he) van 25E. is 'Joost in alles' prima te doen. Die van mij rijdt prima en daarbij heb ik nog een maand garantie ook. Het zit aan de tuinbouwdwarsstraat 12.
Ik houd van vliegen en airbags.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:29 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Je weet niet waar je ja tegen zegt... = 360km..![]()
Hallo Tanges.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:58 schreef Tangarine het volgende:
aloha!
Oh dan ben je een jaar te laat.. Deze afstand vaak binnen de 2 uur en 3 kwartier gereden....quote:
chipsquote:
Je vind het leuk naar een wiskundig iets genoemd te worden?quote:
ik houd ook van vliegen, maar na een uur of 5 heb ik het weer gehad *lange benen heeft*quote:
Nah, dan was het Tangens geweestquote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je vind het leuk naar een wiskundig iets genoemd te worden?
Waar men zn genot uit kan halen nowadays.![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet om te zeuren hoor, maar dat kuttennis houdt toch wel gewoon op om half 9 hè?.
Jij weet er blijkbaar iets vanaf, ze gaan het toch niet helemaal af laten zien en zo hè?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:24 schreef Tangarine het volgende:
ooja, wimbledon, helemaal vergeten, leuk voor bij het leren
Het zou me niks verbazen als ze dat wel doen eigenlijkquote:Op maandag 25 juni 2007 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij weet er blijkbaar iets vanaf, ze gaan het toch niet helemaal af laten zien en zo hè?. Wil ik eens een film kijken...
.
Met een cameo van Bruce ja!
donequote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg allemaal even tegen Alex: Ik ben trots op je!
Ik zeg niet waarvoor, privé spul. Maar wees maar gwn trots.
Ik weet het, en ik ben enorm trots.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeg allemaal even tegen Alex: Ik ben trots op je!
Ik zeg niet waarvoor, privé spul. Maar wees maar gwn trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |