Nou, dat is echt niet waar, hoor, bij van der Valk. Niet alleen word je ontzettend snel geholpen, de porties die je krijgt zijn ook zeer behoorlijk (in vgl met andere restaurants). Besides: ik hoef niet zelf te betalenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Leuk is dat, lekker veel geld uitgeven voor een stukje vlees met een lepeltje saus, ter waarde van 3 euro.
En daar betaal je dan 33 euro voor.
Jaaa, uit eten gaan gaat om 'Vul zelf maar wat in'
Maar het geld
In van alles idd.quote:
Oh, van wie? Ik ben voor niemand, alleen voor mezelfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat moet dan je dan weer niet aan mij vragen, ik moest het alleen ff zeggen.
Groterquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Is je nieuwe huis ong. net zo groot als j oude?
Kijk, da's nou weer jammer...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, van wie? Ik ben voor niemand, alleen voor mezelf.
Ik weet wel beter.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, dat is echt niet waar, hoor, bij van der Valk. Niet alleen word je ontzettend snel geholpen, de porties die je krijgt zijn ook zeer behoorlijk (in vgl met andere restaurants). Besides: ik hoef niet zelf te betalen.
Blijkbaar niet dus hèquote:
Oh.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus hè. Ik krijg heel behoorlijk te eten bij van der Valk en ook toen ik nog veel at (
) had ik er meer dan genoeg aan
.
Appelmoes met een kers..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh.
Nou.
Die ene keer, die heulboel jaar geleden dat ik daar was, toen was ik like 7 ofzo.
Toen had ik vet weinig, en ik moest heel lang wachten, en ik weet nog wel dat ik ongeveer een uur ofzo in die speelding moest wachten op mijn veel te dure kolere eten.
1) je moet je mening niet op 1 voorval baserenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh.
Nou.
Die ene keer, die heulboel jaar geleden dat ik daar was, toen was ik like 7 ofzo.
Toen had ik vet weinig, en ik moest heel lang wachten, en ik weet nog wel dat ik ongeveer een uur ofzo in die speelding moest wachten op mijn veel te dure kolere eten.
Ja.. Oh.. Dus niet van dat halve of denken van het zal wel maar gewoon ja.. En dan niet met enige twijfel maar met volle overtuiging.. gewoon ja dus.. zonder oh.. want oh is weer zo ja.. En ja dat was het al..quote:
1, deed ik heul niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
1) je moet je mening niet op 1 voorval baseren
2) als je 7 bent duurt een kwartier al lang
3) het hangt er natuurlijk ook vanaf of het druk is. Vanavond is het ws heel rustig.
4) en ja, prijzig is het wel, maar je krijgt ook echt kwaliteitsvoer!.
Je vind haar leuk? of wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja.. Oh.. Dus niet van dat halve of denken van het zal wel maar gewoon ja.. En dan niet met enige twijfel maar met volle overtuiging.. gewoon ja dus.. zonder oh.. want oh is weer zo ja.. En ja dat was het al..
Geen verassing?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Viking84 het volgende:
Je krijgt wel ijs met 'een verrassing'! Daar is DaD dol op!![]()
.
Dat doet me denken aan dat UNICEF-lied van Paul van Vliet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:12 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Ja.. Oh.. Dus niet van dat halve of denken van het zal wel maar gewoon ja.. En dan niet met enige twijfel maar met volle overtuiging.. gewoon ja dus.. zonder oh.. want oh is weer zo ja.. En ja dat was het al..
Dat is mooi om te horen, Teigan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:27 schreef teigan het volgende:
Hier is het goed!!
Mijn eindgesprek gehad vanmorgen, en ik ben er weggekomen met twee keer een 7!!
Nu begin ik echt het gevoel te krijgen dat het er bijna op zit.
quote:En ik kreeg van 3 hele lieve leerlingen nog taart, omdat ze een voldoende hadden op het proefwerk..
Dat ken ik maar al te goed, helaasquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:48 schreef Tangarine het volgende:
ken je dat, dat je de hele tijd tegen iets aan zi te hikken en daardoor de hele tijd onzinnige dingen doet, met als uiteindelijke resultaat dat je je kut voelt?
ik ga maar even uitwaaien buiten...
Niet alles in het leven is slechtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er weer. Zowaar een compliment gekregen op mn werk
Klopt! Sommige singen zijn zlefs erg tof. Zoals de storm die me overviel op de terugweg! Puur genieten. Mn autootje ging maar 80, en blies bijna van de weg af. Maar ik had mn raam wijd open om volop van de elementen te kunnen genietenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Niet alles in het leven is slecht![]()
Altijd goed om een compliment te krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ik ben er weer. Zowaar een compliment gekregen op mn werk
mens, genietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:37 schreef Viking84 het volgende:
Oh krijgen we nu weer een Chipszak. - Sebasser dialoog?.
Tot deel 89 dan maar.
Ik vind standaard iedereen leuk totdat het tegendeel bewezen is..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vind haar leuk? of wat?
Wil je haar dumpen in een greppel langs een leeg staande weg ergens midden in de bossen?
Jeetje.
Het was ook maar een stomme grap. Mn roze duct tape was een beter ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Uhm.
Ik vind je heel aardig hoor, maar nee.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Uhm.
Ik vind je heel aardig hoor, maar nee.
Jaaaa, en zet dan ook appelsoda.net er meteen op! =oquote:
En jij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Jij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |