Ik moet zeg maar 10 steencoyotes dodenquote:
Altijd een fijn moment....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen!
Ik ben even naar school boeken inleveren!
Vandaag ga ik naar m'n zus in Zwolle, daar blijf ik een nachtje logeren, dan reis ik morgen door naar Breda, en dan gaan Do2 en ik vrijdagochtend heeeel vroeg naar Lesbos vliegen. Ik zeg toch maar vast dankjewel.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo ook eens richting bedje... weltrusten lieve mensenEnnuh, ging je nou morgen al weg DaD? If so, heel veel plezier!!
Van waar vlieg je..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vandaag ga ik naar m'n zus in Zwolle, daar blijf ik een nachtje logeren, dan reis ik morgen door naar Breda, en dan gaan Do2 en ik vrijdagochtend heeeel vroeg naar Lesbos vliegen. Ik zeg toch maar vast dankjewel..
toch mooi dat ik de auto heb vandaag..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Altijd een fijn moment....
Er komt trouwens een bui aan.. niet normaal..http://www.buienradar.nl/
Rustig blijven en het trede voor trede doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe krijg ik in m'n eentje een fiets een trap op?.
Niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze hebben het vanmiddag over heftig weer en dat terwijl ik dan naar Zernike moetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Altijd een fijn moment....
Er komt trouwens een bui aan.. niet normaal..http://www.buienradar.nl/
Gooi hem, ren er dan snel 8eraan en houd hem tegen voordat hij weer naar beneden dondert. 14.gifquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het lukte, tot aan de bocht bovenaan. Toen heb ik m'n huisgenoot uit bed gegild.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rustig blijven en het trede voor trede doen.
Is het nu eindelijk gelukt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het lukte, tot aan de bocht bovenaan. Toen heb ik m'n huisgenoot uit bed gegild..
Het ìs heftig weer... en aan zee storm.. Daar zit ik dus..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben het vanmiddag over heftig weer en dat terwijl ik dan naar Zernike moet![]()
Waarom zou je dat willen..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |