Geen sok?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
oh en die bobbel onder mn klerenis natuurlijk mn camerahe?
Dit bericht kwam ik net tegen.quote:Groningse studenten blowen er op los
Een blowtje, een pilletje of een plakje cake; bijna tachtig procent van de Groningse studenten heeft eens of vaker drugs gebruikt. Dat blijkt uit onderzoek van de Universiteitskrant van Groningen.
Het weekblad heeft 100 willekeurig gekozen studenten gevraagd naar hun drugsavonturen. Softdrugs bleken verreweg het populairst (73 procent), gevolgd door XTC (29 procent).
In totaal vertelden 78 mensen minimaal eenmaal drugs gebruikt te hebben. Van hen beperkten 44 zich enkel tot softdrugs.
De cijfers liggen beduidend hoger dan een onderzoek onder jongeren tussen de 20 en 24 jaar in 2001. ‘Slechts’ 41,9 procent gaf destijds aan wel eens cannabis gebruikt te hebben, 13,6 procent XTC.
Ruim een derde van de ondervraagden greep vaker dan tienmaal naar hasj of wiet. Beduidend meer mannen dan vrouwen experimenteren met verdovende middelen.
Nieuwsgierigheid is de voornaamste reden voor drugsgebruik onder studenten.
Newbiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:09 schreef Grulez het volgende:
Nog 33 posts en dan zit ik alweer op de 2000...
Oh noesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 07:43 schreef ChipsZak. het volgende:
Stomme Dawn Of Magic. Ik kom niet door quest 3![]()
![]()
![]()
Ik moet zeg maar 10 steencoyotes dodenquote:
Altijd een fijn moment....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen!
Ik ben even naar school boeken inleveren!
Vandaag ga ik naar m'n zus in Zwolle, daar blijf ik een nachtje logeren, dan reis ik morgen door naar Breda, en dan gaan Do2 en ik vrijdagochtend heeeel vroeg naar Lesbos vliegen. Ik zeg toch maar vast dankjewel.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:32 schreef Tangarine het volgende:
ik ga zo ook eens richting bedje... weltrusten lieve mensenEnnuh, ging je nou morgen al weg DaD? If so, heel veel plezier!!
Van waar vlieg je..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vandaag ga ik naar m'n zus in Zwolle, daar blijf ik een nachtje logeren, dan reis ik morgen door naar Breda, en dan gaan Do2 en ik vrijdagochtend heeeel vroeg naar Lesbos vliegen. Ik zeg toch maar vast dankjewel..
toch mooi dat ik de auto heb vandaag..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Altijd een fijn moment....
Er komt trouwens een bui aan.. niet normaal..http://www.buienradar.nl/
Rustig blijven en het trede voor trede doen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe krijg ik in m'n eentje een fiets een trap op?.
Niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze hebben het vanmiddag over heftig weer en dat terwijl ik dan naar Zernike moetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:10 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Altijd een fijn moment....
Er komt trouwens een bui aan.. niet normaal..http://www.buienradar.nl/
Gooi hem, ren er dan snel 8eraan en houd hem tegen voordat hij weer naar beneden dondert. 14.gifquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het lukte, tot aan de bocht bovenaan. Toen heb ik m'n huisgenoot uit bed gegild.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Rustig blijven en het trede voor trede doen.
Is het nu eindelijk gelukt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het lukte, tot aan de bocht bovenaan. Toen heb ik m'n huisgenoot uit bed gegild..
Het ìs heftig weer... en aan zee storm.. Daar zit ik dus..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hebben het vanmiddag over heftig weer en dat terwijl ik dan naar Zernike moet![]()
Waarom zou je dat willen..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Normaal staat m'n fiets in een steegje, maar dat vertrouw ik nog niet eens 1 weekend, laat staan een hele zomer. Dus zet ik 'm op m'n kamer.quote:
Een hele zomer niet in Groningen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Normaal staat m'n fiets in een steegje, maar dat vertrouw ik nog niet eens 1 weekend, laat staan een hele zomer. Dus zet ik 'm op m'n kamer.
Vreselijk hè.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:07 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Een hele zomer niet in Groningen..![]()
Have a nice holiday....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag allemaal!!
Tot snelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag allemaal!!
kon dat niet in 1 post?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag allemaal!!
Avondmens?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kon dat niet in 1 post?.
. Goedemorgen trouwens
. Straks weer naar de uni. Voor de laatste keer met SPSS klooien en dan mag ik de rest vd week aan m'n verslag schrijven. Joy!
super.quote:
quote:
Idd. Voor mij geldt in ieder geval dat ik me op een tentamen van vanmiddag aan het voorbereiden ben. Wat betreft de anderen heb ik geen idee.quote:
Goed bezig Freecellquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:57 schreef freecell het volgende:
Ik kom ook net uit de regen en ben koud en nat, ik had namelijk geen plu.
Brrrrrr.
Net op school geweest en weer een 9 binnengesleept
Gaat best lekker dit blok
De ene helft van de tijd zit ik op school, de andere helft van de tijd help ik ergens mee met schilderen of poets ik mijn chaotische huisquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Idd. Voor mij geldt in ieder geval dat ik me op een tentamen van vanmiddag aan het voorbereiden ben. Wat betreft de anderen heb ik geen idee.
Gewoon posten dat je gaat eten lijkt me?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar.. en scriptje ofzo..??
Ja ik weet het, de bewuste "nacht van Assen" toch..??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:21 schreef Tangarine het volgende:
TT in Assen, mocht je dat leuk vinden, donderdag en vrijdag avond/nacht zijn er allemaal bands en dingen
hmhm.. en dan altijd exact op 12:12 uur...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon posten dat je gaat eten lijkt me?
Niet zo moeilijk toch?
hmmmmmquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:32 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
hmhm.. en dan altijd exact op 12:12 uur...![]()
Over een uurtje is het droogquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:40 schreef Grulez het volgende:
Dit weer motiveert ook niet echt om wat te doen...
De vorige keren was toeval, nu gewoon expres gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:36 schreef freecell het volgende:
[..]
hmmmmm![]()
Toeval?![]()
Ik vind Maok niet iemand voor scriptjes
Leuk tochquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:03 schreef maok het volgende:
[..]
De vorige keren was toeval, nu gewoon expres gedaan![]()
Nou succes.. Hier is het droog alleen staat er nog een Noordwester wind kracht 8...quote:
Dat ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Dit weer motiveert juist wél om iets te gaan doen. Als het mooi weer is vind ik het zonde om achter m'n laptopje te zitten
.
Ah, Vlissingen. Ik vind het wel een mooie plaats. Heeft een mooie boulevard en genoeg schepen die Vlissingen aandoen/passeren. Die reptielenzoo is ook wel leuk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:06 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou succes.. Hier is het droog alleen staat er nog een Noordwester wind kracht 8...
Dan blijf je wel droog maar wordt je alleen uit je schoenen geblazen.. En gezandstraalt..![]()
Hier.. ff kijken.. http://www.zeegat.nl/
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, Vlissingen. Ik vind het wel een mooie plaats. Heeft een mooie boulevard en genoeg schepen die Vlissingen aandoen/passeren. Die reptielenzoo is ook wel leuk.
Reactie op Paulussstttquote:
ahaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Reactie op Paulusssttt![]()
Zal even de quote maken, zodat het duidelijk is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |