Een streamverslag is een letterlijke weergave van de gebeurtenissen, zoals:quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:17 schreef Knut_je het volgende:
Ik snap niet zo goed het vershil tussun update en streamverslagen.....
Dat zit ook niet in de fqa.
Een update is een kort verslag van die lap text die eens streamverslag zou zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:31 schreef Knut_je het volgende:
Ok update is kort en bondig en verslag is eenlap tekst![]()
Nee, dat moet gewoon # 160 zijnquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:35 schreef PC eend het volgende:
[SC 160] Waar we roddelen
Volgens mij moet het #37 zijn?
Toch?
Volgens mij moet jij je ff inlezenquote:
Van wie?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:00 schreef Miekemoes het volgende:
Voor elk probleem is een oplossing.![]()
We verlaten deze:
[DGK FB #8] Juf ik heb het nummer van de COS fout.
Voordat je klaagt over een verkeerde TT, check hem eerst voordat je hem er zo neerpleurt.
Klagen over je medefokker doe je maar via PM, dat hoeven wij niet te weten![]()
klaag niet en let op je taalgebruik; kankerhoer_ende typhus
mag dus niet.
Eigenlijk post hier niet tenzij het moet![]()
Anders krijg je een enkeltje http://forum.fok.nl/topic/1027328/7/25 Strafkamp![]()
Waarom lees ik dit soort posts altijd als eerste.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Is Eric hier: FAQ, Policy, Streams en Bewoners al uitgedonderd en dat popje Dennis er in gezet ?![]()
Moooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit soort posts altijd als eerste.![]()
Aangepast., thx.![]()
Een update moet objectief zijn. Wij kunnen het er wel over eens zijn dat Brian denkt als een pot appelmoes, maar net die ene Brian fan die hier langskomt zal het daar niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een update is zo:
Brian, Huub en Lieke hadden een gesprek waarbij ze weer eens niet tot de appelmoes van Brian zijn brain konden doordringen.
Ik vind niets minder objectief dan een pot appelmoesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Een update moet objectief zijn. Wij kunnen het er wel over eens zijn dat Brian denkt als een pot appelmoes, maar net die ene Brian fan die hier langskomt zal het daar niet mee eens zijn.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Avonne, Day en Gert,
Bij streamverslagen staat een berichtje van Iceage2 voor Day,
mag dit bericht naar de FB#9 , weg of naar Day's prive berichten ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Moooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiii![]()
quote:
quote:[b]Op zaterdag 23 juni 2007 15:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind niets minder objectief dan een pot appelmoes![]()
U is hier de FB hoer?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:27 schreef kleinzusje het volgende:
( fluitertje, ik heb je lief) zie love corner![]()
zet zichzelf in de updatesquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:07 schreef Iceage2 het volgende:
Lieve Day schreef:
Oh, die IceAge is wel erg. De naam van een pro-Huubforum bij zijn naam zetten en dan ook nog Huub's lievelingsbloemen sturen.
erg he.
![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:30 schreef Miekemoes het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
U is hier de FB hoer?
![]()
![]()
Ik zie niet graag mijn zorgvuldig gekozen topic verzanden in een KeilewegSC.
![]()
![]()
![]()
Je kan hier ook terecht voor aandacht en bewondering [SC 160] Waar we roddelenquote:
Dat is geloof ik altijd een laatste waarschuwing, voordat ze je account deletenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:34 schreef Disana het volgende:
Er worden hier heel grappige spelletjes gespeeld :-)
Ik had een sig met twee links naar feitelijke postings. Niets mis mee zou je zeggen, want wat geschreven is, is gewoon een feit waarnaar je mag refereren.
Die sig werd echter vannacht door Yvonne in mijn profiel veranderd in door haar geschreven tekst.
edit - mijn nieuwe sig, een reactie op Yvonne's ingreep, was even weg maar is weer terug.
zowiezo kunnen ze behalve in de COS, in de updates en in de bewonerstopics.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
Is het een idee om een fototopic te openen, waar juist de allermooiste, scherpste(let+fig), de meest bijzondere momenten zijn vastgelegd?
In mijn verzameling staan een paar echt mooie toevaltreffers en ik weet dat BSOL er ook hele mooie heeft.
Hoofdletters. Hetzelfde geldt voor deze trouwens [Cos#1815] Waar RTL Tien overneemt...quote:Op maandag 25 juni 2007 00:49 schreef voyeur het volgende:
Caps in een topic titel? Dat is nog best een uitdaging voor Breuls.
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
Deze was uiteindelijk toch te laat en kan dus dicht: [COS # 1849] Stemronde voorbij, weer niets veranderd
Hetzelfde geldt voor deze: [COS#1850] handen in je zak aub
Ja dat ging echt te ver hequote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
zo, SC opgeruimd en netjes.
Kut!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat ging echt te ver he![]()
![]()
Had het op zijn minst ff laten staan zodat jappie het had kunnen lezen![]()
Ik wou net zeggen, paultjhus nummer klopt nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Deze: DGK [DGK SC # 170] Waarin paultjuhhh terrort
En deze: [DGK SC # 170] een ei kookt niet vanzelf
Mogen dicht....
Omdat deze "good old # 37" net eerder was[DGK / SC # 37]Waar Soury tegen het beeldscherm plakt.
Moet dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Geluids fragmenten jaap ?
Aaaaaah!
Kom oooooop!![]()
Dit gaat over korte geluidsfragmenten, niet over filmpjes!
Wie weet wat voor creatieve meesterwerkjes er ontstaan als we een topic hebben met geluidsbestanden van bekende uitspraken van de bewoners!
Niets moetquote:
Wat is dit ???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat ging echt te ver he![]()
![]()
Had het op zijn minst ff laten staan zodat jappie het had kunnen lezen![]()
Je valt door de mand....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dit ???
![]()
Controlemechanisme om te zien of ik de feedback nog wel dagelijks bij hou ?![]()
Jij liet oude tijden herleven, ik had de traditie een paar keer voortgezet....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dit ???
![]()
Controlemechanisme om te zien of ik de feedback nog wel dagelijks bij hou ?![]()
Prosiequote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
Is het een idee om een fototopic te openen, waar juist de allermooiste, scherpste(let+fig), de meest bijzondere momenten zijn vastgelegd?
In mijn verzameling staan een paar echt mooie toevaltreffers en ik weet dat BSOL er ook hele mooie heeft.
Engerd!!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou is het je misschien ook opgevallen dat er op dit forum bepaalde users een BLAUWE nickname hebben.
Die noemen we moderators of modjes maar EIGENLIJK zijn ze hier alleen maar om het forum te verzieken.
Ze willen niet meedoen aan leuke incrowd grapjes en hebben stiekem een hekel aan regulars.
Ook verstoren ze leuke gesprekken in de COS omdat dat zogenaamd offtopic zou zijn.
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
Als absolute flirt, slijmbal, FBhoer en SC slet wil ik in mijn milde zondagbui graag een compliment maken aan Day, Avonne, Gert en Yvonne.
Ik ben geen heilig boontje: Ik heb Day meerdere malen uitgescholden, ik heb met Gert zitten flirten omdat mn hormonen erg aan het opspelen waren, Ik sta niet altijd achter beslissingen die 1 van deze mods neemt.
Maar ik ben geen mod likker. Ik probeer mod en user te scheiden en kritiek te geven op een nette manier.
IK vind het ontzettend knap hoe de mods zowel users als mod kunnen zijn, ik vind het knap hoe zij op een vaak humorvolle manier ingrijpen en bij rellen snel actie ondernemen.
Ik zal eens aan Gert vragen wat hij hier van denktquote:Misschien is het een idee om wat meer buiten de cos te treden en vragen te stellen aan users of mods die hier al wat langer posten. De cultuur van FOK wordt grondig verpest op deze manier.
Dank voor het lezen
Liefs Kleinzusje
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eens aan Gert vragen wat hij hier van denkt![]()
Ian echt gezegd? GEWELDIG..quote:
Merendeel van de Mods op DGK is belachelijk en snap niet dat ze mod zijn geworden.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
Hoop text
Als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef Liess het volgende:
Merendeel van de Mods op DGK is belachelijk en snap niet dat ze mod zijn geworden.![]()
oh wat ben jij grappiggggggggggquote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis.![]()
Dat lijkt alleen maar zo, naast zo'n zure mossel als jij.quote:
Ja tof hé,quote:
Ja dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja tof hé,
Mooi ook dat je door hebt dat ik het als grap bedoelde en dat het meer een flame was richting users die er écht zo over denken.
Als je klikt op de datum in een quote kom je in het topic terecht waar hij gepost isquote:Op maandag 2 juli 2007 16:45 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, want ik heb tijd om alles door te lezen wat jij zegt....![]()
Oh wat goed van jouquote:Op maandag 2 juli 2007 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je klikt op de datum in een quote kom je in het topic terecht waar hij gepost is![]()
Op die manier had jij er gemakkelijk achter kunnen komen in welke context ik dat stukje heb geschreven![]()
Stel gerust vragen, ik help graag![]()
Laat ik het voor de laatste keer héél duidelijk zeggen:quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja tof hé,
Mooi ook dat je door hebt dat ik het als grap bedoelde en dat het meer een flame was richting users die er écht zo over denken.
Sorry!?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
Laat ik het voor de laatste keer héél duidelijk zeggen:
Dit subforum gaat over DE GOUDEN KOOI.
Het is niet gepast en gewenst dat er over andere users gepraat wordt, en ZEKER is het niet gewenst dat andere users worden aangevallen of belachelijk gemaakt.
Dat deze dialoog in de FB plaats vindt is blijkbaar een vorm van indirecte feedback, waarbij men duidelijk wil maken dat men het met bovenstaande regel niet eens is.
Pech. Volgende posts gaan weg.
Je vult zelf toch ook aan?quote:Op maandag 2 juli 2007 19:25 schreef Disana het volgende:
Ik vind het jammer vervelend dat mensen voortijdig gebeurtenissen in Updates kwakken terwijl de gebeurtenissen nog maar nauwelijk aan de gang zijn en er nog veel plaatsvindt.
Het is geen wedstrijdje van wie de eerste is; later aanvullen is vrij flauw - je kunt ook wachten tot je genoeg informatie hebt verzameld als het gebeuren is afgelopen.
quote:Op maandag 2 juli 2007 19:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je vult zelf toch ook aan?
Ik meen me te herinneren dat je laatst zelfs zo laat nog wat wou toevoegen dat je je post niet meer kon editten?
Niets mis met snelle updates, handig voor de streamlozen die een duidelijk verhaal willen van wat er gaande is, zeker nu er over Cora en Jaap zoveel loos is.![]()
Zou je dan mijn naam uit het lijstje willen halen van mensen die wel aan jouw beeld voldoen. Ik vind het niet zo fijn gebruikt te worden als voorbeeld tegenover mensen die het volgens jou niet goed doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben gaarne bereid schokkende zinnen uit de OP te verwijderen mocht dit helpen.
Donequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je dan mijn naam uit het lijstje willen halen van mensen die wel aan jouw beeld voldoen. Ik vind het niet zo fijn gebruikt te worden als voorbeeld tegenover mensen die het volgens jou niet goed doen.
Bedankt!
Vraag je nu of een mod mijn bericht wil verwijderen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 10:57 schreef kleinzusje het volgende:
Beste moderators of Yvonne
Kan 1 van jullie zorgen dat hier: CODUS (commentaren Op De Updates/Streamverslagen) #3
Geen off topic postings in worden geplaatst ?
Ik heb in mijn OP geen enkele naam genoemd maar MIJN mening gegeven over updates/ streamverslagen. Ik zou het heel jammer vinden als dit topic ook verzand in een naar haat en neid hoekje. Misschien ben ik er zelf schuldig aan omdat ik duidelijk aangeef hoe ik er over denk. Maar het topic is niet bedoelt om elkaar af te zeiken. Ik ben gaarne bereid schokkende zinnen uit de OP te verwijderen mocht dit helpen.
Dank
![]()
Nee, dan had ik je naam genoemd of het aan jou gevraagd.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Vraag je nu of een mod mijn bericht wil verwijderen?
Ik haal hem wel weg want hij behoort wel tot de offtopic postings die er niet horen. Zou alleen wel aardig zijn als dan ook alles ontopic zou blijven ipv berichten over een user.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, dan had ik je naam genoemd of het aan jou gevraagd.
Ik bepaal niet wat off topic is
Ik wil voorkomen dat het daar verzand in een afzeik hoekje, voor dat het te laat is. Dat zou ik erg zonde vinden.
Ik snap de discussie best, maar het is zonde om die in de CODUS te voeren.
![]()
Juistquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik haal hem wel weg want hij behoort wel tot de offtopic postings die er niet horen. Zou alleen wel aardig zijn als dan ook alles ontopic zou blijven ipv berichten over een user.![]()
Oepsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JuistLief van je
![]()
Ik hoop dat ook en kan dat niet regelen, daar ik geen mod ben.
Misschien wil Ian jouw quote ook weghalen ?
Verder ga ik me er niet meer mee bemoeien.![]()
Vind het ook heel lief, maar het gaat om de quotequote:
Tis gebeurd hoor, heb zelfs het compliment laten staan.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Vind het ook heel lief, maar het gaat om de quote![]()
Top users zijn julliequote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tis gebeurd hoor, heb zelfs het compliment laten staan.![]()
Maak een COCODUS hooligan topicquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, dan had ik je naam genoemd of het aan jou gevraagd.
Ik bepaal niet wat off topic is
Ik wil voorkomen dat het daar verzand in een afzeik hoekje, voor dat het te laat is. Dat zou ik erg zonde vinden.
Ik snap de discussie best, maar het is zonde om die in de CODUS te voeren.
![]()
En als je toch bezig bent:quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens net te laat: [COS#1903] Eet smakelijk !
Het is een leuk stukje, en ik heb de PI veranderd naar een knipoog. Dit moet een enkel keertje kunnen,. vind ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:11 schreef Disana het volgende:
Ik ben het niet eens met Gerts beslissing dat 'een grapje moet kunnen' in de Updates (zie laatste stukje van Frazier). Het is geen leuk signaal naar de mensen die serieus tijd en moeite steken in het maken van updates.
Misschien kun je er even grapje onder zetten? Voor de mensen die niet op Pl letten?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:34 schreef Gert het volgende:
Het is een leuk stukje, en ik heb de PI veranderd naar een knipoog. Dit moet een enkel keertje kunnen,. vind ik.
Niemand let op de PI, ik ook niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een leuk stukje, en ik heb de PI veranderd naar een knipoog. Dit moet een enkel keertje kunnen,. vind ik.
Jij en ik denken verschillend over de ernst waarmee je e.e.a op dit forum moet nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand let op de PI, ik ook niet.
Ik blijf het met je oneens want het is demotiverend voor degenen die er serieus moeite voor doen. Geldt voor de COS, de Updates, de Streamverslagen en dergelijke: de mensen die er schrijven maken die topics. Het is erg jammer als er door hun inzet ruimte wordt geboden aan flauwekul, want zonder hen floreren die topics niet eens.
Ik herinner me nog dat je via de OP een oproep deed aan mensen om ook eens een update te schrijven. Nu begrijp ik dat we dat beter niet kunnen doen omdat we onze interesse in DGK en het elkaar van dienst zijn dan te serieus nemen. Het moet allemaal een lolletje blijven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij en ik denken verschillend over de ernst waarmee je e.e.a op dit forum moet nemen.
Dat is niet anders. Persoonlijk vind ik het onvoorstelbaar dat je zo'n luchtigheidje tussendoor serieus ziet als "geen leuk signaal" en "erg jammer". Ik zou haast denken dat je me in de maling zit te nemen, maar inmiddels weet ik dat dit niet zo is en dat je het echt meent.
Ik kan er verder weinig mee Disana. Ik sta totáál anders tegenover dit soort zaken dan jij, en als mod zal ik dus ook in de toekomst beslissingen blijven nemen die jou niet zinnen. Het zij zo.
En dit concludeer je allemaal vanwege één post die jou niet zint.quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je via de OP een oproep deed aan mensen om ook eens een update te schrijven. Nu begrijp ik dat we dat beter niet kunnen doen omdat we onze interesse in DGK en het elkaar van dienst zijn dan te serieus nemen. Het moet allemaal een lolletje blijven.
Nee, ik concludeer dit uit jouw zin "de ernst waarmee je e.e.a op dit forum moet nemen."quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En dit concludeer je allemaal vanwege één post die jou niet zint.
Dag Disana. Je doet het maar met het antwoord wat je gekregen hebt. Er is wel weer genoeg tijd besteed aan dit "voorval".
Dit verdient een dikke zoen!quote:Op woensdag 4 juli 2007 07:13 schreef Inukshuk het volgende:
Ik lees al een tijdje mee, en wilde graag hier iets over zeggen. Ik lees juist Fok omdat mensen zoals Frasier hier posten, met af en toe gewoon een post inclusief een dikke vette knipoog.
Het is leuk om de updates te lezen, en dat er dan hier en daar een geintje tussen zit maakt Fok voor mij in ieder geval een leuk forum om te lezen. Als het ging over serieuze onderwerpen zou het misschien minder gepast zijn, maar ik vind het juist hier (DGK) prima op zijn plek, zelfs in de updates.
Sorry, wil me er niet mee bemoeien, maar wilde even laten weten dat ik het als 'fok user' wel kan waarderen![]()
Dat Dennis niet op de PI let, moet ie zelf weten. Maar ik let er altijd op en gebruik ze zelf ook altijd.quote:
Dennis let alleen maar op zijn hoofdhaar, dus dat was een makkelijkequote:Op woensdag 4 juli 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Dennis niet op de PI let, moet ie zelf weten. Maar ik let er altijd op en gebruik ze zelf ook altijd.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:44 schreef Disana het volgende:
Ik beperk me voortaan gewoon lekker tot de COS![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, de verkleutering is toch al op meerdere fronten toe aan het slaan...
Nee, vind ik niet. Het schrijven van updates kost best wel tijd en moeite, en je kunt alleen maar raden naar de waardering ervoor, al deed ik het graag. Maar als de moderatie je zoals vannacht belachelijk gaat maken en zegt dat je het allemaal niet zo serieus moet nemen, dan moet je wel een achterlijke jetje zijn om je nog in te spannen voorbij wat je zelf leuk vindt. Ik zit er niet mee hoor, mijn vaste stek is toch de COSquote:Op woensdag 4 juli 2007 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarmee je je eigen woorden kracht bijzet.![]()
[..]
Het was te verwachten dat het hierin uit zou monden, aangezien je van elke simpele beslissing die jou niet zint een drama maakt. En omdat we je 'werkwijze' dus een beetje kennen, het volgende advies ( en neem deze maar wèl serieus): over dit voorval wordt niét doorge-etterd in de COS of elders op dit forum. Ook niet als reply, als een andere user je een voorzetje geeft. Jij stopt met de updates, jammer maar helaas. Niet gaan zieken en stoken. Streep eronder. Klaar. Schluss.quote:Op woensdag 4 juli 2007 12:12 schreef Disana het volgende:
Ik zit er niet mee hoor, mijn vaste stek is toch de COS![]()
Dat zeg je elke keer en toch doe je het weer niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:44 schreef Disana het volgende:
Ik beperk me voortaan gewoon lekker tot de COS![]()
even nadenken....quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Uhmm waarom gaanal die zwaai natasia topics dicht en worden we doorverwezen naar deze: Zwaai hier Natasia uit.
die ook dicht zit?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef avonne het volgende:
[..]
even nadenken....
Omdat er niet gezwaaid mag worden bij elke scheet
![]()
Erin of Eruit was het eerste, eigenlijk een voorloper van Bash-topic (om de COS van de extreem vele anti-Dennis posten te ontlasten. Vocabulaire had ik niet gezien (ws. door de bug).quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Helleuw![]()
'Gouden Kooi' Jaap ZEGT NEE! dicht?
Het is nogwel FP nieuws!![]()
Het leek mij wel een geschikte plek voor discussies over dat Huwelijk "incident".
Er zijn inderdaad meer topics over Jaap als bewoner maar dit lijkt mij toch een speciaal iets?
Bovendien, als je zo gaat modden kan dit:
Dennix zijn vocabulaire...
[Bash-topic] Dennis (Deel 1)
[Dennis] Erin of Eruit
Toch ook allemaal hier:
[De bewoners] Dennis
!?
Als mod kun je wel reageren in een gesloten topic, dus dan zie je dat over het hoofdquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
verwijs dan ook niet door naar dat topic
![]()
Ja, tof.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Erin of Eruit was het eerste, eigenlijk een voorloper van Bash-topic (om de COS van de extreem vele anti-Dennis posten te ontlasten. Vocabulaire had ik niet gezien (ws. door de bug).
Eigenlijk is het een beetje zielig. Met 4 topics lijkt het nog een beetje dat hij er bij hoort.
over Coragate zijn al 2 topics. Is dat niet genoeg?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, tof.
Maar het topic blijft dus dicht?![]()
Jaja, het was al goedquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:58 schreef avonne het volgende:
[..]
over Coragate zijn al 2 topics. Is dat niet genoeg?
Wat is er met jaap aan de hand
[DGK] Cora: Meld je !
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je dan mijn naam uit het lijstje willen halen van mensen die wel aan jouw beeld voldoen. Ik vind het niet zo fijn gebruikt te worden als voorbeeld tegenover mensen die het volgens jou niet goed doen.
Bedankt!
Wat schreef ik nou?quote:Op woensdag 4 juli 2007 15:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was te verwachten dat het hierin uit zou monden, aangezien je van elke simpele beslissing die jou niet zint een drama maakt. En omdat we je 'werkwijze' dus een beetje kennen, het volgende advies ( en neem deze maar wèl serieus): over dit voorval wordt niét doorge-etterd in de COS of elders op dit forum. Ook niet als reply, als een andere user je een voorzetje geeft. Jij stopt met de updates, jammer maar helaas. Niet gaan zieken en stoken. Streep eronder. Klaar. Schluss. [afbeelding]
Avonne.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:54 schreef Veulen het volgende:
1 Of ander <biep> persoon heeft de SC dicht gepleurt...:(
Fijn dat dat ook even gemeld wordquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Avonne.
En ze heeft van het Ian poll topic een SC gemaakt...
Ofzo...![]()
Niet dat dat een SC was ofzo...quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
deze was eerder
[SC #178] Ian_nick&ava/Wie wint er/en meer!
Te laatquote:
Euh, gokje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te laat
En voor wat moest ie eigenlijk dicht. Doe effe normaal gewoon![]()
Gokje? Dat was sarcasme Ian...quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, gokje?
Avonne zag het POLL topic en vond dat daar zoveel slowchat in stond dat ze de echte slowchat dicht kon gooien en de TT van het POLL topic aan kon passen zodat dát de SC werd.
Euh, BOEIEND!?quote:
Wel nutteloos topic's dicht flikkeren maar een COS leesbaar houden ho maarquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, BOEIEND!?
Er is een SC open![]()
Laten we nou niet gaan mekkeren over TT's en eerder gesloten COSsen..
euh..
Ik bedoel SC topics...
Dat wordt al genoeg gedaan de laatste tijd. [afbeelding]
Maak je niet zo druk, joh.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel nutteloos topic's dicht flikkeren maar een COS leesbaar houden ho maar![]()
![]()
![]()
Avonne had ook even kunnen aankondigen wat ze aan het doen was. Het was niet dat het niet duidelijk was dat er een nieuw SC aanzat te komen en het was ook helemaal niet duidelijk dat die andere topic een 'klote' topic was. En het is ook helemaal niet druk ofzo. Ze had zeker een half uur de tijd om dit te zien aankomen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Maak je niet zo druk, joh.
Daar is het veul(en) te laat voor.![]()
MIJN topic ging dicht maar mij hoor je niet klagen.
Ik vond het wel een lollige moderatie geloof ik![]()
Bovendien was dat eerste topic ook net zo slecht als de gemiddelde SC.
Dus avonne had nog een punt ook.
Wat betekent dit nu weer?...hoezo "een ander IP"..ik heb er maar 1...wie koppelt zich aan mijn IP vast...??? en waarom?..hoe kom ik er van af...???quote:Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Dat was ik, sorry.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:39 schreef Katewalker het volgende:
Wat betekent dit nu weer?...hoezo "een ander IP"..ik heb er maar 1...wie koppelt zich aan mijn IP vast...??? en waarom?..hoe kom ik er van af...???
HELP!!!![]()
Ik had het ook omdat ik in het buitenland even had ingelogd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:22 schreef Katewalker het volgende:
Jij bent een plaaggeest APK.. maar ik wil serieus weten wat het betekent...![]()
Je kan het wel..quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het ook omdat ik in het buitenland even had ingelogd.
Heb je misschien de computer van een vriend of iets dergelijks gebruikt?
Soms krijg je ook opeens een ander IP van jouw provider.
Godvergeten kekke moderatie, Gert.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef Gert het volgende:
Een compliment van Ian.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godvergeten kekke moderatie, Gert.
Meer van dat![]()
Voor de lieve n00bjes: klik op de datum in de quote om erachter te komen welke post ik bedoel!![]()
Mot je een knal?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef Gert het volgende:
Een compliment van Ian.![]()
Jij ook nog bedankt voor de de-escalatie vannacht richting dat opgewonden paardenkalf.![]()
Dus toch de Kloon van Eend jijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Stfu, laat me mijn cloaca tegen Gertje schuren.![]()
Hoe heet een jong van een knol danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
En die vreemde entiteit zei paardenkalf over mij... Dan moet je echt dooooood gewoon
Het jong van een knol?quote:
Als je dat al schelden vindt dan ga je toch lekker naar v-o-l.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
Maar wat dat met gert z'n gescheld te maken heeft weet ik verder ook niet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Als je dat al schelden vindt dan ga je toch lekker naar v-o-l.![]()
Die doodsverwensing van jou is veel erger.![]()
Gut, kunnen kleutertjes tegenwoordig ook al ongesteld worden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
Alsof het mij wat kan schelen wat jij vind.
Heb jij recentelijk geneukt ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Gut, kunnen kleutertjes tegenwoordig ook al ongesteld worden?![]()
Wat zal jij het zwaar hebben als je DGK bekijkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik kan dat gekibbel missen als ... juist.
OK, thx.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[COS # 1938] Huilen om oma
[COS #1938] Waar helemaal niks meer mag
Beide dicht
En hoelang zou die kwal dan op vakantie zijn? Of zit die bij de soos in een campingsmoking een tent te bouwen met een playboy uit de zak van de belastingbetaler?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Gert is op vakantie en kan voorlopig niet gepest worden. Aangezien er nu een 2e SC ontstaan, gaat er even een slotje op.
Kijk eens een paar reacties hoger slome...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hoelang zou die kwal dan op vakantie zijn? Of zit die bij de soos in een campingsmoking een tent te bouwen met een playboy uit de zak van de belastingbetaler?
Hij wilde gewoon kwal tegen me zeggen, die schele gnoe.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk eens een paar reacties hoger slome...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon kwal tegen me zeggen, die schele gnoe.
Graag vanaf hier weer FB en geen SC. Dat laatste wordt verwijderd onder deze stippellijn:![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Yup.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
Is dat ironisch bedoelde topic nu gewoon helemaal verdwenen?
kijk uit he, voor je weet zitten er borrelnootjes voor je voordeur!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
Is dat ironisch bedoelde topic nu gewoon helemaal verdwenen?
En ik heb vandaag mijn boodschappen nog wel bij Jumbo gedaan. Maar daar was de verse munt uitverkocht, dus moet ik zo toch nog naar die vermaledijde AH. Geen mojito's zonder munt, tenslotte.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
kijk uit he, voor je weet zitten er borrelnootjes voor je voordeur!!![]()
Ah, ik ben niet geschokt hoor. Maar aan de ene kant is het ook niet zo slim van een mod, die toch wel een beetje een voorbeeldfunctie heeft om tot domme daden te komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ook een beetje in de overdrive, als je het mij vraagt. En ook ongevraagd ben ik die mening toegedaan.
Hej pssst, je hebt ook superdeboer en C1000 en nog een handjevol turkse supermarkten enzo...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb vandaag mijn boodschappen nog wel bij Jumbo gedaan. Maar daar was de verse munt uitverkocht, dus moet ik zo toch nog naar die vermaledijde AH. Geen mojito's zonder munt, tenslotte.
Nee, andersom.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:18 schreef SolidasRock het volgende:
Vanwaar de boycot eigenlijk? Weigert AH dan de spotjes op te heffen die rond DGK worden uitgezonden?
DGK weigert de spotjes op te heffen? Huh? Wat heeft DGK met die spotjes van AH te maken? Wat kan AH nou eraan doen dat DGK een imbecielenprogramma is?quote:
AH doet juist GEEN spotjes meer uitzenden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DGK weigert de spotjes op te heffen? Huh? Wat heeft DGK met die spotjes van AH te maken? Wat kan AH nou eraan doen dat DGK een imbecielenprogramma is?
kweet dat dit FB is. Gert had al de stippellijn aangegeven en daar is iedereen al inmiddels eroverheen, ik neem aan dat dit straks allemaal weer weggehaald wordt.
Dan snap ik goddomme niet waarom Gert dan AH wilt ruineren (voor zover hij dat probeert)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AH doet juist GEEN spotjes meer uitzenden.
Zo moeilijk is het toch niet om je in te lezen?
Dit is godverdomme gewoon in het nieuws geweest.
Tof, want je kan nieuws ook lezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan snap ik goddomme niet waarom Gert dan AH wilt ruineren (voor zover hij dat probeert)
Ik luister btw geen nieuws, ben doof
Ik heb al een aantal (3??) topicjes gelezen die allemaal op slot zijn met vooral kritiek aan Gert zijn borrelnootjes-baldadigheid maar heb het nog niet gevonden wat Gert denkt te bereiken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof, want je kan nieuws ook lezen.
Net als dat je topics kan lezen.
Voor je dingen gaat posten waaruit blijkt dat je er blijkbaar niet veel van begrepen hebt.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal (3??) topicjes gelezen die allemaal op slot zijn met vooral kritiek aan Gert zijn borrelnootjes-baldadigheid maar heb het nog niet gevonden wat Gert denkt te bereiken.
Hoe dan ook, ik hoor of lees het elders wel, je wordt bedankt voor je hulp kutschnitzel
Gert wil bereiken dat AH ons prachtige programma weer gaat sponsoren door reclameboodschappen rondom het programma uit te zenden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
maar heb het nog niet gevonden wat Gert denkt te bereiken.
Eindelijk begrijp je het, ik ben te laat om te lezen (postjes zijn weg en veel topicjes verzanden in hoe hoog de IQ van Gert wel niet is) en dus kan ik de puzzel niet completeren. Waarom de neuk saboteert Gert AH als de spotjes toch gestopt zijn? Of is Gert nou een tegenstander van het opheffen van de spotjes? Is dat het? Een soort DGK verslaafde die alles aan wilt doen om te zorgen dat DGK blijft bestaan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
En een gratis tip van het huis:
Het wil ook weleens helpen om het topic te lezen waar iedereen het in die andere topics over heeft.![]()
Maar daar ben je nu dus te laat mee.![]()
Succesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:39 schreef APK het volgende:
[..]
Gert wil bereiken dat AH ons prachtige programma weer gaat sponsoren door reclameboodschappen rondom het programma uit te zenden.
Als ze niet snel toegeven is het uit met de ludieke borrelnotenacties en gaan we met een groep mensen auto's stelen en een aantal AH-filialen binnenrijden.![]()
Gert riep mensen op om AH te boycotten. Als soort statement omdat AH DGK boycot. Gewoon grappig en de reacties zijn verder ook onwijs lollig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
Eindelijk begrijp je het, ik ben te laat om te lezen (postjes zijn weg en veel topicjes verzanden in hoe hoog de IQ van Gert wel niet is) en dus kan ik de puzzel niet completeren. Waarom de neuk saboteert Gert AH als de spotjes toch gestopt zijn? Of is Gert nou een tegenstander van het opheffen van de spotjes? Is dat het? Een soort DGK verslaafde die alles aan wilt doen om te zorgen dat DGK blijft bestaan?
![]()
Ah, dan snapt Gert niet dat het niet AH is die daartoe aanzet maar de politiek? Hij kan beter borelnootjes voor de deur van de 2ekamer of zo strooien en hun fietsbanden lek prikken en enkele politici een taart in hun bakkes smijten...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert riep mensen op om AH te boycotten. Als soort statement omdat AH DGK boycot. Gewoon grappig en de reacties zijn verder ook onwijs lollig.![]()
Die is briljantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ah, dan snapt Gert niet dat het niet AH is die daartoe aanzet maar de politiek? Hij kan beter borelnootjes voor de deur van de 2ekamer of zo strooien en hun fietsbanden lek prikken en enkele politici een taart in hun bakkes smijten...
Zelfs dat heeft hij niet gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef Mike1964 het volgende:
Verschrikkelijke Gert heeft een zakje borrelnootjes opengescheurd in AH!!!!![]()
Nee, maar dat wisten die randdebiele Telegraafmoraalridders toen nog niet....quote:
Er zijn er die het nóg niet door hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, maar dat wisten die Telegraafmoraalridders toen nog niet....
Die post is zeker ook weg?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
Niemand, echt NIEMAND, merkt op dat ik meld dat ik een halve dag in een politiecel heb doorgebracht voor "ons streven".
Heus wel, de agent moest uit Pernis komen!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:33 schreef avonne het volgende:
Elke criticaster komt bij mij op het lijste "kan niet lezen".
Hoe langer de post, hoe erger het is, blijkbaar.
Niemand, echt NIEMAND, merkt op dat ik meld dat ik een halve dag in een politiecel heb doorgebracht voor "ons streven".
Nee, borrelnoten maken de tongen los![]()
Lieverd, je bent je ervan bewust dat er uiteindelijk ongeveer 8 verschillende topics over Gert liepen?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
nee, hoor staat in FBen jij post 30 minuten later en hebt het ook niet gelezen
ik ben zó onbelangrijk
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 03:54 schreef avonne het volgende:
[..]
sorry Gert !!!!
Ik was enigszins verhinderd omdat ik proef gedraaid heb met mijn eigen boycotvoorstellen, maar dat ging een beetje fout...
(lang verhaal... blablabla.... autorijden zonder Hans Anders bril naar de Postbank om mijn doorgeknipte pinpas demonstratief in te leveren, ging dus fout bij het inparkeren, boem=ho, politie, blabla, het hielp natuurlijkniet dat ik 20 kilo stuivers (van de Rabo) bij me had en naar Heineken stonk, toen ik ook op het politieburo ook nog weigerde met zeep van een verkeerd merk te wassen, was ome agent helemaal sjacho. Ik probeerde nog uit te leggen dat het om de Gouden Kooi ging, maar die man hoorde alleen het woord '" terror" en toen ging hij meteen met iemand bellen en een half uur wachten op assistentie, die moest helemaal uit Pernis komen, geloof ik, dus daar zat ik, he. Helemaal hyperventilerend omdat ik dus al 3 uur geen streams had gezien )
Anyways, strak planom bij de Aldi een rol wc-papier te kopen. Ik ga morgen daarmee het AH-reclame bord inpakken a la Christo. Onder het motto "geen reclame bij DGK, dan ook geen reclame in mijn straat!"
prima Feedback hier
![]()
Avonne, Huldequote:
klopt !quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Heus wel, de agent moest uit Pernis komen!![]()
Ik had het gelezenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
nee, hoor staat in FBen jij post 30 minuten later en hebt het ook niet gelezen
ik ben zó onbelangrijk
Maar ook dat topic is geslotenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Avonne, Hulde![]()
![]()
![]()
![]()
de grap wordt eigenlijk steeds leuker...![]()
![]()
![]()
Is wel wat waard.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef Mike1964 het volgende:
Ik hoop dat je er geen rottigheid mee gekregen hebt Gert en voor wat het je waard is: Ik sta vierkant achter je, ik vond het een leuke actie!![]()
In dat geval wil ik graag nog even een slotje (VAN GERT) en een kusje (VAN GERT) aanvragen voor dit topic:quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
Tot slot: de topics rondom de AH-hoax zijn niet voor niets gesloten. Op zich is dit wel de juiste plek om over dit onderwerp na te babbelen, maar het gevaar bestaat dat ook dít topic ontdekt wordt door bepaalde users die hierover door willen rellen. Daarom het vriendelijk maar wèl serieus bedoelde verzoek om het onderwerp nu verder maar te laten rusten.
Beter ja, 't is niet anders.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In dat geval wil ik graag nog even een slotje (VAN GERT) en een kusje (VAN GERT) aanvragen voor dit topic:
[DGK] AH vs DGK wel terecht?![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:01 schreef Lobasca het volgende:
Gert, wil je nog even duidelijk aan mij uitleggen hoe het zit met het openen van een COS?
En als het niet te veel moeite is, je daar ook aan houden?
Bovendien zie ik een typo, maar goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
lieve moddepopjes,
mag deze dicht? [DGK SC # 184] waar we toch trek in boorelnootjes hebben...
ik was een ietsepietsje te laat...
dank u![]()
ow puh-leasequote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bovendien zie ik een typo, maar goed.![]()
Dit is geen irrelevante kudtpost. Dit is om aan te tonen dat met MIJ als MOD dat topic nu al dicht had kunnen zitten.
Ik ben heul snel, jewaids.![]()
Wat een leuke, nieuwe, verrassende, geile avatar!quote:
Dwars is my middle name, dus toch nog maar even complimenten voor een topic dat precies de juiste toon had om als intelligentietest te functioneren. Treurig dat je mede modjes er wat moeite mee hadden, maar gelukkig bleven veel DGK'ers nog niet aan hersenverweking te lijden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom het vriendelijk maar wèl serieus bedoelde verzoek om het onderwerp nu verder maar te laten rusten.
Hulp is onderweg.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS # 1958 ]Waar Brian genoeg heeft van lellebel Amanda.
COS nummer ontbreekt.
Moet zijn: [COS#1958]
ACH STERRUF JONGUHHH!! ÈCHT!!quote:
moet ik dat allemaal doorlezen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 05:22 schreef Prospera het volgende:
Obessieve opkrikpost [SC # 192] Leandra Ist Guitig!
Je zou toch minstens even op de link kunnen klikken.quote:
gedaan... en dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:45 schreef APK het volgende:
[..]
Je zou toch minstens even op de link kunnen klikken.
Dan stuur je Ian even een PM-etje dat hij zich voortaan een beetje in moet houden.quote:
want....?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:54 schreef APK het volgende:
[..]
Dan stuur je Ian even een PM-etje dat hij zich voortaan een beetje in moet houden.
Wil je dat SVP hier posten?quote:
Is goed Lieke.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Wil je dat SVP hier posten?
Slow Chat lijkt me een uitstekende locatie voor dergelijke bijdrages. Dank U wel.
Getuige de hartverwarmende gesprekken tussen die twee kan het eigenlijk niet meer mis gaan he?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:46 schreef PC eend het volgende:
Ik voel gewoon dat APK en avonne vriendjes gaan worden![]()
check.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:35 schreef Leandra het volgende:
Kan het nummer van deze COS aangepast worden? Het moet # 1972 zijn
[COS # 1972] Waar het wachten is op bitch Amanda
Zoiets mag nou eenmaal op FOK!, dus het wordt niet dichtgegooid.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft wordt dit topic [Bash-topic] Nadia (en haar dikke lijf) volledig ge-edit en daarna dichtgegooid.
Vast al in de planning en al gebeurd (en jammerlijk mislukt).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft wordt dit topic [Bash-topic] Nadia (en haar dikke lijf) volledig ge-edit en daarna dichtgegooid.
Maar goed, Hilde mocht toen ook onbekommerd walrus genoemd worden, dus ik vrees het ergste.
En als Nadia het topic ooit leest, en van die dingen in haar borsten laat transporteren, en haar buik leeg laat zuigen: is dat jullie schuld.![]()
![]()
![]()
Voor mensen die mij missen: ik heb een streamvakantie ingelast tot half augustus (dàt zou een bepaalde niet nader genoemde COS vervuiler m/v ook moeten doen, maar dan tot augustus 2009).
![]()
EN NADIA, DON`T WORRY. ER ZIJN GENOEG MENSEN DIE OP JE GEILEN OP JE PRACHTIGE GEZICHTJE VALLEN, EN 'BORSTEN DIE HANGEN OP HET ZUIDEN' HELEMAAL NIET ERG VINDEN !!!!!!!!!!!11111111111
Ik wil graag opmerken dat klagen in de FB gelijk staat aan je vrijwillig blootstellen aan geklier en sensatiezoekers - en onder 'geklier' kun je ook jezelf scharen met opmerkingen die denigrerend bedoeld zijn of de intentie hebben de klager belachelijk te maken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[opmerking van FdW]
Ik oordeel nu ook weer, en jouw persoonlijke aanvallen op mij ben ik ook zat.
Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.
Sowieso is het hier nu afgelopen met persoonlijke aanvallen.
Er is hier voor iedereen ruimte, ook voor users met een andere mening.
Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik oordeel nu ook weer, en jouw persoonlijke aanvallen op mij ben ik ook zat.
Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.
Sowieso is het hier nu afgelopen met persoonlijke aanvallen.
Er is hier voor iedereen ruimte, ook voor users met een andere mening.
Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
Volgens mij start de avond om 18.00 uur, toch ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
FOK ook overgenomen door RTL.
Hou toch op, over het algemeen is er overdag geen mod te bekennen in de COS en lossen wij het als users zelf op door bepaalde users te negeren, dat is namelijk de enige manier. Persoonlijke aanvallen worden hier bijna nooit bestraft, zelfs doodsbedreigingen niet. Iedere user zegt weleens iets , maar over het algemeen lopen de dagCossen prima omdat er over het algemeen beschaafde users aanwezig zijn, dus niet roomser dan de Paus worden.
Dan vlucht ik nú naar het buitenland, waar ze geen internet hebben!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoorde dan BQueen mod gaat worden, klopt dat ?![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoorde dan BQueen mod gaat worden, klopt dat ?![]()
Dit soort posts word ik nou zo moe van.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef demins het volgende:
[..]
Dan vlucht ik nú naar het buitenland, waar ze geen internet hebben!!!![]()
Ergens heb je een punt waarin je gelijk hebt. Ware het niet dat je elke scheet volledig uitmelkt tot ellenlange how-to verhandelingen, het liefst nog als sticky in de FAQ vastgelegd, om ze vervolgens weer ter discussie te stellen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wil graag opmerken dat klagen in de FB gelijk staat aan je vrijwillig blootstellen aan geklier en sensatiezoekers - en onder 'geklier' kun je ook jezelf scharen met opmerkingen die denigrerend bedoeld zijn of de intentie hebben de klager belachelijk te maken.
Als niet terzake doende reacties niet waren toegestaan of werden verwijderd, zouden meer users misschien de moed hebben of bereid zijn om hier openlijk feedback te geven in de wetenschap dat die op prijs werd gesteld.
Dit is geen discussiestuk, dit is een observatie vanuit een user waarmee je iets kunt doen of niet.
notities op je naam.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
Wat is een note eigenlijk precies?En heb ik die ook?
Dat was te verwachten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
notities op je naam.
Jij hebt er nul, heilig boontje
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
Ergens heb je een punt waarin je gelijk hebt. Ware het niet dat je elke scheet volledig uitmelkt tot ellenlange how-to verhandelingen, het liefst nog als sticky in de FAQ vastgelegd, om ze vervolgens weer ter discussie te stellen.
En ik vraag me altijd weer af waarom jij je als woordvoerder en front woman opwerpt.
Als FdW er problemen mee had kan hij zelf hier zijn ei kwijt.
Ooit bedacht dat andere users volwassen genoeg zijn om de keuze te maken wel of niet te klagen?
Hoe het ook zij, het is heel moeilijk om een klacht van jou nog serieus te nemen, aangezien je ze produceert (zowel hier als PM) als lopende bandwerk, waarbij ik me telkens weer afvraag "waarom moet ik me met deze futiliteiten bezighouden?"
Ga alsjeblieft Tien en RTL mailen: je bent er erg goed in en er valt goed werk te verrichten om de regels dáár aan de kaak te stellen. DAT zouden we allen ZEER op prijs stellen.
Maak ze gek bij Tien![]()
Ga je nu jezelf ook een note geven?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:03 schreef avonne het volgende:
Wanneer snapt men nou eens dat het niet op prijs wordt gesteld dat users besproken, aangevallen of gebashd worden?
Kappe daarmee !!
Ik ben het zat en ga er meer over noten en deleten.
door mijn quote is het toch duidelijk dat ik op je tweede post reageerde?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Avonne
Mijn post was geen grapje
Vond het gewoon de moeite waard om wat off topic quotes even in de FB te zetten.
Ik ben net thuis, heb alle cossen doorgelezen en durf er bijna niet meer te posten. Sommige users sturen dan een PM, dat kan ook.
Ik vraag het even na in de FB, zodat ik mn plan kan trekken.
Ik val niemand aan, zoals je kunt lezen.
Dus een beetje vreemde reactie
Informeer je eens achter de schermen over ge'CC'de PM's.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ergens heb je een punt waarin je gelijk hebt. Ware het niet dat je elke scheet volledig uitmelkt tot ellenlange how-to verhandelingen, het liefst nog als sticky in de FAQ vastgelegd, om ze vervolgens weer ter discussie te stellen.
En ik vraag me altijd weer af waarom jij je als woordvoerder en front woman opwerpt.
Als FdW er problemen mee had kan hij zelf hier zijn ei kwijt.
Ooit bedacht dat andere users volwassen genoeg zijn om de keuze te maken wel of niet te klagen?
Werp jij je altijd op als degene die de kooltjes uit het vuur haalt, avonne? Je schofferende opmerkingen beginnen hol te klinken en je bedient je van onwaarheden. Zelfs toen je je in COS en SC recentelijk persoonlijk aanvallend naar mij uitliet, heb ik noch jou noch enig ander hierover een PM gestuurd. Trek hieruit je conclusie over hoe serieus je zelf nog wordt genomen.quote:Hoe het ook zij, het is heel moeilijk om een klacht van jou nog serieus te nemen, aangezien je ze produceert (zowel hier als PM) als lopende bandwerk, waarbij ik me telkens weer afvraag "waarom moet ik me met deze futiliteiten bezighouden?"
Ga alsjeblieft Tien en RTL mailen: je bent er erg goed in en er valt goed werk te verrichten om de regels dáár aan de kaak te stellen. DAT zouden we allen ZEER op prijs stellen.
Maak ze gek bij Tien![]()
spammertquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef kleinzusje het volgende:
Wie er trouwens aangevallen wordt zijn de mods in gequote stukje van mij
Zijn jullie overdag niet aanwezig ?
Lijkt me toch wel fijn om dat te horen, terwijl het niet klopt.
Wij users lossen het wel op door anderen te negeren ?
Mooie stelling name
Tis maar hoe je het leest Avonne
ps. Dat je mijn quote en de quote van Demins in 1 post zet, vind ik ook niet helemaal ok. Ik ben niet verantwoordelijk voor de reactie van een ander. Zo komt het nu over.
welke?... ik zie er tweequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
kan de typo uit [COS # 1981] Lieke bashing continues..... gehaald worden ?
hm.... ik heb net een kopietje van jouw PM ontvangen en hij is weer een meter lang.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Informeer je eens achter de schermen over ge'CC'de PM's.
[..]
OK, misschien heb ik het verkeerd begrepen, laterzzzzzzzquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik negeer dit verder
en wens iedereen een heerlijk COS leven
waar orde en rust heerst
en elk kindje van god tot zijn recht mag komen
![]()
Het spijt me zeer Avonne, maar dit gaat echt te ver. Als iemand een PM stuurt is het prive. Dit hoef je niet in de FB te melden. Je kunt deze boodschap via PM melden aan de user zelf. Echt, dit vind ik niet ok.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef avonne het volgende:
[..]
hm.... ik heb net een kopietje van jouw PM ontvangen en hij is weer een meter lang.
Ik bewaar hem even tot morgen, OK?
Inhoudelijk is er toch niets uit de PM openbaar gemaakt!?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het spijt me zeer Avonne, maar dit gaat echt te ver. Als iemand een PM stuurt is het prive. Dit hoef je niet in de FB te melden. Je kunt deze boodschap via PM melden aan de user zelf. Echt, dit vind ik niet ok.
Ach toe, Disana refereert zélf ook aan het sturen van PM's. Zo geheim is het feit dat er PM's gestuurd worden niet. Avonne zegt toch niets over de inhoud?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het spijt me zeer Avonne, maar dit gaat echt te ver. Als iemand een PM stuurt is het prive. Dit hoef je niet in de FB te melden. Je kunt deze boodschap via PM melden aan de user zelf. Echt, dit vind ik niet ok.
We krijgen ook niet echt de kans om zelf te antwoorden hè.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Waren zie hier altijd maar zo snel en duidelijk!![]()
edit:![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |