waarom dan al die streamlocks?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:46 schreef dreugkleut het volgende:
Trouwens als Jaap eerst 3 uur achter is geweet, en vervolgens het huis weer binnenkomt en deze dingen gaat zeggen. Dan is het duidelijk dus spel van hem.
Anders had achter wel tegen hem gezegd dat ie zijn smoel moest houden als ie weer in het huis komt.
De redactie speelt dus met de kijkers en Jaap acteert hier dus gewoon.
100% mee eens. Zeg gewoon dat je daar bent voor de winst!! Geloof mij, dat scheinheilig mens blijft echt nog wel langer dan 3 maanden hoor...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:59 schreef goudenzooi het volgende:
jaap zit toch weer achter ?
ik zou het wel vreemd vinden als hij nu ineens weg moet van rtl, ze nemen alles toch over dus ook Jaap . dan mogen ze van mij de rest er ook wel uitstampen ,vooral natasia een moeder die de mogelijk heeft om voor haar kinderen te zorgen moet dat doen en niet in een huis gaan zitten met 7 andere gekken, .er zijn genoeg moeders en vaders die niet voor hun kinderen kunnen of mogen zorgen. ik vind de terror van jaap niks vergeleken met dat van natasia je laat je kinderen toch niet achter om grotere tieten en een strakke buik te krijgen ..zij is nog zieker dan jaap![]()
hier klopt echt helemaal niks van. volgens die site zijn nummer 17 en 18 de zussen van jaap, waar ik hem nooit over heb gehoord. Van een overleden broer is helemaal niks terug te vinden. Dus of deze site is nep, of het hele verhaal wat jaap ophangt is nep. Ook vind ik die jeugdfoto, die erbij staat opvallend. Er was alltijd verklaard dat jaap vroeger slank was, dit is een foto van een toch wel mollig ventje. Ik denk dat die site niet helemaal goed is.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:44 schreef goudenzooi het volgende:
http://jmvanotterlo.nl/parentelenprive/000003.htm#p565
fammilie van otterlo
dat lijkt me sterk. dan zouden ze eerder de regels dusdanig aanpassen dat ie er makkelijk uitgeschopt kan worden.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:02 schreef dreugkleut het volgende:
Volgens mij weet ik nu waarom Jaap zo van slag is.
RTL 5 wil hem niet hebben!
Hij mag nog met die kroket trouwen en daarna mag ie op hoepelen, en Briele weer onveilig maken.
Rtl5 wil namelijk een beschaafdere Gouden Kooi, en die Jaap past daar niet in, of gaat Jaap dan weer dieeten?
quote:Op maandag 2 juli 2007 16:46 schreef jakester het volgende:
Jaap's echte naam is Jaap Amesz.. al die domme huisvrouwtjes die op het Tien forum posten geloven echt dat van Otterlo zijn achternaam is.. en hij lacht zit natuurlijk rot![]()
kloon ofzoquote:Op maandag 2 juli 2007 10:48 schreef RSie het volgende:
goddomme mensen,.. hoe vaak moet er nog gezegd worden dat Jaap NIET van Otterloo van zijn achternaam heet.
blader zijn bewonerstopics eens door.
jaa heet Amesz dus NIET van Otterloo.
laat dat nou voor eens en voor altijd duidelijk zijn. dit is zelfs via de website van Jaap van Otterloo bekend gemaakt.
quote:Op maandag 2 juli 2007 18:56 schreef Just_4_fun het volgende:
Ze praten nu over wat er aan de hand is tussen Jaap & Cora op de streams.![]()
Fijn dat jullie dit even hier meldenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:02 schreef lillkiss het volgende:
nu is alles wel duidelijk..
Graag gedaanquote:Op maandag 2 juli 2007 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jullie dit even hier melden![]()
Maar er niet bij vertellen wat er dan is![]()
jaap heeft ooit verteld dat ze 4 mnd chatten en daarvan 3 weken fysiek gezien en toen moest hij dgk in .quote:Op zondag 1 juli 2007 11:38 schreef Mr_Scofield het volgende:
[..]
ze kenden elkaar al een tijdje voor de kooi hoor.
Heeft jaap zelf uitgelegd;)
Eh okequote:Op maandag 2 juli 2007 21:39 schreef Summers het volgende:
[..]
jaap heeft ooit verteld dat ze 4 mnd chatten en daarvan 3 weken fysiek gezien en toen moest hij dgk in .
Hij zal eerst de shock moeten verwerken en pas daarna zal 'ie alles op een rij kunnen zetten.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:38 schreef dreugkleut het volgende:
Die cora is nog debieler dan ik al dacht.
Dat mens spoort van geen kanten man, met die vette zeug trouwen, en ook nog effe Talpa afpersen.
Wat een vieze vuile geldwolf is dat zeg. En nu is het voor Jaap toch ook duidelijk dat ze het voor het geld doet en niet voor hem? En daar heb ik hem nog niet over gehoord.
Meen me te herinneren, dat J.aap in de introductie vermeld staat als zijnde geboren in sept.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:44 schreef goudenzooi het volgende:
http://jmvanotterlo.nl/parentelenprive/000003.htm#p565
fammilie van otterlo
Tjonge, er gaat iets echt grondig mis, ben razend benieuwd naar de afloop.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Meen me te herinneren, dat J.aap in de introductie vermeld staat als zijnde geboren in sept.
Een maagd dus.
In deze link (stamboomonderzoek? ) staat, dat hij geboren is op 7 december 1982.
Een boogschutter. Tis maar een klein verschil, maar wel bijzonder om te ontdekken.
By the way. Streamlocks. Bespreking, einde Gouden Kooi?
hey sherlock, die hele site is bullshit, want Jaap heet Amesz, en geen van Otterlo.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Meen me te herinneren, dat J.aap in de introductie vermeld staat als zijnde geboren in sept.
Een maagd dus.
In deze link (stamboomonderzoek? ) staat, dat hij geboren is op 7 december 1982.
Een boogschutter. Tis maar een klein verschil, maar wel bijzonder om te ontdekken.
By the way. Streamlocks. Bespreking, einde Gouden Kooi?
Hij speelde een schakerquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef Spyderman het volgende:
Voor wie het nou nog niet gelooft Jaap is een acteur en heet Amesz chek deze link maar.
http://www.hethoutenpaard.nl/HHP_oudleden.htm![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |