quote:Op zondag 1 juli 2007 01:21 schreef mootie het volgende:
Hoi lievkekkert!
Ze zeggen dat je op Dennis lijkt, en nu begin je je ook al als hem te gedragen?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Muhahaha!
Schandaal! Er sprak zoveel toewijding uit dat topic!quote:Op zondag 1 juli 2007 01:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijnn prachtige topic nog gelezen voor het dicht ging?
Serieus, ik lijk echt voor geen meter op die klootmongool...quote:Op zondag 1 juli 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je op Dennis lijkt, en nu begin je je ook al als hem te gedragen?
Enig idee hoeveel werk er in die OP zit!?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Schandaal! Er sprak zoveel toewijding uit dat topic!![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Serieus, ik lijk echt voor geen meter op die klootmongool...
Ik ga zo snel mogelijk mijn fobo wissen.
Ola ... Veulerst..quote:
Gewoon lekkere avond gehadquote:
Yoh Vertelquote:Op zondag 1 juli 2007 01:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gewoon lekkere avond gehad![]()
En ik kom terug en ik zie dat klefzusje de hints perfect heeft opgepikt![]()
Een paar ontzettend leuke mensen ontmoet en een adresje om gratis een keer een lang weekend te gaan logeren... In engelandquote:
Kijk daar heb je wat aanquote:Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een paar ontzettend leuke mensen ontmoet en een adresje om gratis een keer een lang weekend te gaan logeren... In engeland![]()
Echt wel.quote:
Ian komt zo terugquote:Op zondag 1 juli 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt wel.
Ik zit even de bootcamp filmpjes te kijken... Lachen man![]()
Ja kweeniequote:
Jottem! Mooie kastelen daarquote:Op zondag 1 juli 2007 01:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een paar ontzettend leuke mensen ontmoet en een adresje om gratis een keer een lang weekend te gaan logeren... In engeland![]()
En vlak de krottenwijken niet uitquote:
Wild Englishmenquote:
Zal ik je van achter nemenquote:
Grapje hoorquote:
Wie is TSquote:Op zondag 1 juli 2007 03:20 schreef Prospera het volgende:
TS heeft zeker de stats gelezen
FOK!forum-poststatistieken. #151
Ohhhh diequote:
Ja die uberbaggerraarquote:Op zondag 1 juli 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
Ohhhh die
YEPquote:
Een vooruitziende blikquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:46 schreef Leandra het volgende:
Môgguh...
Zeg hoe zit dat op FOK! tegenwoordig?? Is het een Libellekransje geworden en mag je tegenwoordig al niet eens meer tegen een irritante kutkloon rellen??
En?? Omdat ergens anders geen terreuralarm is kan er nix gebeuren?quote:
Natuurlijk kan er overal iets gebeuren, maar als ik mocht kiezen tussen een land met en een land zonder terreuralarm om naar toe te gaan, zou ik toch kiezen voor het land zonder.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En?? Omdat ergens anders geen terreuralarm is kan er nix gebeuren?
Het wordt pas echt gevaarlijk als ze autobommen gaan neerzetten in Schubbekutteveen... van die plekken waar niemand het verwacht, dan wordt de samenleving echt ontwricht, als zelfs de onschulidge, altijd veilige plekken waar je je auto niet eens op slot hoeft te zetten een doelwit vormen.
dat wordt dan emigrerenquote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef marrietje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan er overal iets gebeuren, maar als ik mocht kiezen tussen een land met en een land zonder terreuralarm om naar toe te gaan, zou ik toch kiezen voor het land zonder.
Of je vergelijkt het met een huis met of een huis zonder alarmsysteem.... misschien is dat huis met alarmsysteem wel veiliger om in te wonen??quote:Op zondag 1 juli 2007 15:28 schreef marrietje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan er overal iets gebeuren, maar als ik mocht kiezen tussen een land met en een land zonder terreuralarm om naar toe te gaan, zou ik toch kiezen voor het land zonder.
Beetje kromme vergelijking. Nederland heeft toch ook een "alarmsysteem".quote:Op zondag 1 juli 2007 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je vergelijkt het met een huis met of een huis zonder alarmsysteem.... misschien is dat huis met alarmsysteem wel veiliger om in te wonen??
Hoezo een kromme vergelijking? Dat huis met alarmsysteem heeft dat niet voor niets natuurlijk.quote:Op zondag 1 juli 2007 15:38 schreef marrietje het volgende:
[..]
Beetje kromme vergelijking. Nederland heeft toch ook een "alarmsysteem".
Heeft Parijs ook Starbucks?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef marrietje het volgende:
Je draaft door, het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat ik op dit ogenblik liever een weekendje naar Parijs ga dan naar London.
Want? Je denkt dat Parijs veiliger is?? Of je denkt dat de veiligheidsmaatregelen in Parijs minder intensief zullen zijn??quote:Op zondag 1 juli 2007 16:15 schreef marrietje het volgende:
Je draaft door, het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat ik op dit ogenblik liever een weekendje naar Parijs ga dan naar London.
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef marrietje het volgende:
Veiliger niet, maar het zal er wel een stuk relaxter zijn.
Haha dus overal waar Starbucks is kom jij niet. Er is meer in Parijs dan dat.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is Parijs net zo klote als Londen![]()
Starbucks![]()
Starbucks is echtquote:Op zondag 1 juli 2007 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan is Parijs net zo klote als Londen![]()
Starbucks![]()
Geef mij maar Londen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef marrietje het volgende:
[..]
Haha dus overal waar Starbucks is kom jij niet. Er is meer in Parijs dan dat.
Ja ik vind die arrogante tyfus-franzosen een stuk leuker dan die sjaggo engelsen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Alsof die arrogante tyfus fransozen leuker zijn dan die sjaggo engelsen....
En laten we AL HELEMAAL niet net doen alsof die bagger ook maar IETS met koffie te maken heeft verdomme!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Starbucks is echt![]()
Amerikanen verstaan alleen de kunst om hun bagger wereldwijd tot veel verkocht product te maken... dat zegt alleen nog niets over de kwaliteit... McDonalds, Starbucks... laten we nou niet doen alsof je daar kwaliteitsspul voor je kiezen krijgt.
Als de dreiging groot genoeg is dan zijn de veiligheidsmaatregelen in Parijs ook niet zuinig, in de zomer van 2002 werden onze tassen helemaal doorzocht voor we de Eiffeltoren opmochten, vorig zomer konden we zo doorlopen...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:22 schreef marrietje het volgende:
Veiliger niet, maar het zal er wel een stuk relaxter zijn.
Je moet niet zo generaliseren.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef marrietje het volgende:
[..]
Ja ik vind die arrogante tyfus-franzosen een stuk leuker dan die sjaggo engelsen.![]()
Amerikanen kunnen geen koffie zetten....quote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En laten we AL HELEMAAL niet net doen alsof die bagger ook maar IETS met koffie te maken heeft verdomme!
Ik heb plannen liggen om dat ding om te zagen en te verkopen op Ebay.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de dreiging groot genoeg is dan zijn de veiligheidsmaatregelen in Parijs ook niet zuinig, in de zomer van 2002 werden onze tassen helemaal doorzocht voor we de Eiffeltoren opmochten, vorig zomer konden we zo doorlopen...
En niet regeren, maar dat is overal een beetje zo.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amerikanen kunnen geen koffie zetten....
Wie doet hier alsof Starbucks kwaliteitsspul verkoopt?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Starbucks is echt![]()
Amerikanen verstaan alleen de kunst om hun bagger wereldwijd tot veel verkocht product te maken... dat zegt alleen nog niets over de kwaliteit... McDonalds, Starbucks... laten we nou niet doen alsof je daar kwaliteitsspul voor je kiezen krijgt.
Ik zou hem richting de militaire school laten vallen.... dan valt ie zacht in het grasquote:Op zondag 1 juli 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb plannen liggen om dat ding om te zagen en te verkopen op Ebay.
AIVD, leest u mee?
Starbucks zelf?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:26 schreef marrietje het volgende:
[..]
Wie doet hier alsof Starbucks kwaliteitsspul verkoopt?
Die gouden tip heeft je zojuist 10% van de opbrengst opgeleverd.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou hem richting de militaire school laten vallen.... dan valt ie zacht in het gras
Idd... alleen jammer dat ze juist proberen om overal een beetje te regeren.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En niet regeren, maar dat is overal een beetje zo.
Ik mag dus 2 jaar van je 20 jaar gevangenisstraf gaan uitzitten?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die gouden tip heeft je zojuist 10% van de opbrengst opgeleverd.
Als we toch aan het klonen slaan heb ik nog wel een aantal gegadigden...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... alleen jammer dat ze juist proberen om overal een beetje te regeren.
Maar goed...... regenten zijn niet meer wat ze geweest zijn.
Ik zeg: Bas vd Vlies 150 maal klonen en hoppatee... we hebben weer ouderwetse regenten![]()
Ja!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag dus 2 jaar van je 20 jaar gevangenisstraf gaan uitzitten?![]()
Als ik behoefte had aan 2 jaar vrijheidsbeperking had ik me wel opgegeven voor die fucking kutvillaquote:
Kunnen we dan nu gewoon weer samen op dingen gaan schelden?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik behoefte had aan 2 jaar vrijheidsbeperking had ik me wel opgegeven voor die fucking kutvilla![]()
Nee, ik ben in een verschrikkelijke ******* fucking ***** kutbui, dus ik moet m'n best al doen om niet half FOK! verrot te schelden en ik ben bang dat als ik dus nu (al is het fake) ga lopen schelden dat ik mezelf een absolute ban ga aansmeren.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu gewoon weer samen op dingen gaan schelden?
Ik vroeg me al af waarom ik je manier van posten zo fijn vind vandaag.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik ben in een verschrikkelijke ******* fucking ***** kutbui, dus ik moet m'n best al doen om niet half FOK! verrot te schelden en ik ben bang dat als ik dus nu (al is het fake) ga lopen schelden dat ik mezelf een absolute ban ga aansmeren.
Misschien zou ik idd maar niet moeten posten.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom ik je manier van posten zo fijn vind vandaag.
Zo erg is het toch niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien zou ik idd maar niet moeten posten.
En dat na die paar postjes van mij?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:46 schreef PC eend het volgende:
Marrietje weer in dit topic![]()
Sluit deuren en ramen...
Code rood![]()
Irritante kutkloontjes moeten gewoon op 49 blijven, en als ze dan toch buiten de deur gaan posten dan mag je tenminste verwachten dat een mod die irritante kutkloon als zodanig herkent en die dus op de bon slingert.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet.
Kijk alleen uit met het wegbonjouren van irritante kutkloontjes uit 49![]()
Amen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Irritante kutkloontjes moeten gewoon op 49 blijven en als ze dan toch buiten de deur gaan posten dan mag je tenminste verwachten dat een mod die irritante kutkloon als zodanig herkent en die dus op de bon slingert.
Het is vrij duidelijk dat jij de boel aan het terroriseren bentquote:
Ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
Ik zit alleen nog te wachten op de vraag "wat is 49?"
Auto-ban?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
Ik zit alleen nog te wachten op de vraag "wat is 49?"
Ik ben net zo onschuldig als mijn avatarquote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat jij de boel aan het terroriseren bent![]()
Het is wachten totdat je met een bom-auto dit topic komt binnenrazen![]()
Een newbie niet nee....quote:Op zondag 1 juli 2007 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, een newbie kan je het niet kwalijk nemen![]()
Dan houden we het op minder dan 100 posts en een account van maximaal een maand oud....quote:
Genau.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan houden we het op minder dan 100 posts en een account van maximaal een maand oud....
Als je langer dan dat op FOK! zit en je hebt geen flauw idee waar het over gaat dan ben je gewoon een kutuser.
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 16:59 schreef marrietje het volgende:
Waar hebben jullie het in hemelsnaam over?
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Ik vind het een beetje onzin allemaal![]()
Fuck liefde en humor, dat heb ik vannacht om 5 uur afgeschaftquote:Op zondag 1 juli 2007 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.
Liefde is overduidelijk voor homo'squote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fcuk liefde en humor, dat heb ik vannacht om 5 uur afgeschaft![]()
Tyfus, wat een kekke post eigenlijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar humor is wel belangerijk.
En dan het liefst zoals ik mijn koffie en metal graag heb.
Ouch, de pitbull is werkelijk los.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
Al heb je je koffie het liefst van metaal....... I don't give a shit
Ik krijg het gevoel alsof ik iets gemist hebquote:
De discussie over Londen/Parijs/Starbucks?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel alsof ik iets gemist heb![]()
Dus Marrietje is die kutkloon waar Leandra sjaggo van wordtquote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De discussie over Londen/Parijs/Starbucks?![]()
Nein.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus Marrietje is die kutkloon waar Leandra sjaggo van wordt
Ik was al niet te genieten, en toen het over een kutkloon ging, ging het over een andere kutkloon.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus Marrietje is die kutkloon waar Leandra sjaggo van wordt
Dan laat mijn gevoel me toch niet in de steekquote:
Een anderequote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was al niet te genieten, en toen het over een kutkloon ging, ging het over een andere kutkloon.
Sterkte.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was al niet te genieten, en toen het over een kutkloon ging, ging het over een andere kutkloon.
En nee, ik ben niet naar de kroeg![]()
En nu ben ik echt weg![]()
Watte!?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef Veulen het volgende:
Welke debiel zegt er nou weer dat ik naar london ga? Alsof iemand dat zou willen, naar zo'n vieze stad![]()
Ik ook!quote:Leandra ik vind je leuk als je zo chago bent![]()
Iemand begon over terreur in engeland... En vervolkgens over london enzo... En ik Ga niet eens naar london (als ik al ga). Ik ga gvd gewoon naar schotland... Welke debiele organisatie gaat nou schotland bombarderen. Dat is zo iets als met een tank een vogel uit de lucht schieten.quote:
Heel niet cool nee, maar ik vind haar zo wel geweldig... En van mij mag ze best gewoon blijven.quote:Ik ook!
Maar het is ernstig geloof ik.
Dus dat is niet koel.
Van mij ook, maar soms is het beter om Fok! even uit te zettenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
Heel niet cool nee, maar ik vind haar zo wel geweldig... En van mij mag ze best gewoon blijven.
Ik ga het GVD gelijk proberenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mij ook, maar soms is het beter om Fok! even uit te zetten![]()
HAHAHA vaak genoeg welquote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan laat mijn gevoel me toch niet in de steek
Waarom? Op fok kun je je heerlijk afreageren, genoeg stomme mensen hierzoquote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom? Op fok kun je je heerlijk afreageren, genoeg stomme mensen hierzo![]()
What the fuck? Probeer jij mij nu ook al een ban aan te smeren?quote:
What zhe fuck!?quote:Op zondag 1 juli 2007 18:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
What the fuck? Probeer jij mij nu ook al een ban aan te smeren?![]()
Dat Disana dat wil snap ik nog... Maar gij brutus??
Opzig heb ik nooit spijt van dingen die ik zeg of tik als ik kwaad ben. Heb ik meer zo iets van... He fijn eindelijk heb ik is gezegt wat ik denkquote:Op zondag 1 juli 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
What zhe fuck!?
Ik bedoel dat als je kwaad gaat fokken je misschien dingen post waar je later van denkt: "Hmm, dat had ik opzich anders kunnen formuleren..."
Ik post meestal wat ik denk.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Opzig heb ik nooit spijt van dingen die ik zeg of tik als ik kwaad ben. Heb ik meer zo iets van... He fijn eindelijk heb ik is gezegt wat ik denk![]()
Hoelang voor het beste effectquote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben nu nuchter, grijp je kans, ik geloof alles nuquote:
Euh... neequote:Op zondag 1 juli 2007 18:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En zullen we Disana er vooral buiten laten?![]()
Hoi ikke nietquote:Op zondag 1 juli 2007 18:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben nu nuchter, grijp je kans, ik geloof alles nu
Je bent niet nuchter?quote:
Bingo !!!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent niet nuchter?
Of je grijpt je kans niet?
Of je gelooft niet alles?
Wees eens duidelijk
Ik gok trouwens op dat eerste
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik post meestal wat ik denk.
Alleen is het in mijn meeste buien een beetje ongelukkig geformuleerd...![]()
Niet leukquote:
Vind je ook niet dat Ian braaf is tegenwoordig?quote:
Ja doe, doequote:Op zondag 1 juli 2007 18:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zal zo nog eensch een leuk topic openen.
Ik had hem echt even uit hoor, maar volgens mij niet lang genoeg, ik merk nog weinig verschilquote:Op zondag 1 juli 2007 18:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Niet leukIk schrok me de hardverzakking...
Kan niet alles tegelijk... Net een biedemeijer geschikt en zit nu aan me derde beschilderde dakpanquote:
Topic gesloten.... geen rel.... dus JAquote:Op zondag 1 juli 2007 18:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vind je ook niet dat Ian braaf is tegenwoordig?
Geluikkig maar... Een andere eend kunnen we niet gebruikenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:24 schreef PC eend het volgende:
Ik had hem echt even uit hoor, maar volgens mij niet lang genoeg, ik merk nog weinig verschil
Die alcoholisten zijn wel creatief met synoniemenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan niet alles tegelijk... Net een biedemeijer geschikt en zit nu aan me derde beschilderde dakpan![]()
Ik wel hoor, Losbolca bvquote:Op zondag 1 juli 2007 18:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geluikkig maar... Een andere eend kunnen we niet gebruiken![]()
Kutquote:Op zondag 1 juli 2007 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die alcoholisten zijn wel creatief met synoniemen![]()
Dit was mijn eerste eigen topic (niet SC/COS).quote:
Dat is geen eend... Dat is een lief kuikentjequote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit was mijn eerste eigen topic (niet SC/COS).
Misschien is het wel heel normaal dat ik NIET rel als mijn topic dicht gaat.
Bovendien heb ik allang info gekregen over waarom hij dicht moest en ik was het daar wel mee eensch.![]()
Ok ik dacht ff dat je para werdquote:
Nou nu is het anders nog een beetje bij te houdenquote:
Die kon ik nog niet, proostquote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef Soury het volgende:
Trek me maar ff discreet terug en ga onkruid wieden![]()
Kom op dan, je bent gewoon bang en verzint allerlei smoesjesquote:
Hahahaha heul niet!! Jij bent zelf bangquote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom op dan, je bent gewoon bang en verzint allerlei smoesjes![]()
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga ook wel wat anders doen, stel hippies!
SPOT NIET MET JEZUS!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:11 schreef marrietje het volgende:
Jezus wat wordt alles hier uit zijn verband getrokken.
Peace manquote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga ook wel wat anders doen, stel hippies!
Flikker op kutkloonquote:Op zondag 1 juli 2007 19:11 schreef marrietje het volgende:
Jezus wat wordt alles hier uit zijn verband getrokken.
Houd je kop domme kut-eend. Ik denk hier ook eens te komen posten en krijg van alles en nog wat over me heen.quote:
Krijg je iedereen over je heenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef marrietje het volgende:
[..]
Houd je kop domme kut-eend. Ik denk hier ook eens te komen posten en krijg van alles en nog wat over me heen.
Heel de SC over je heenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Krijg je iedereen over je heen
Wanneer is het mijn beurt?
Eend is een beetje para. Komen hier nogal veel klonen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef marrietje het volgende:
Als ik daar zin in heb en dat heb ik nu niet. Waar slaat dat gezeik over klonen op, leg dat eens uit.
Dat je hier al een tijdje komt en heel weinig post.... dan krijg je ik dat al snelquote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef marrietje het volgende:
Als ik daar zin in heb en dat heb ik nu niet. Waar slaat dat gezeik over klonen op, leg dat eens uit.
En dat maakt mij dus en kutkloon? Volgens mij ben je degene die je nogal druk maakt.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je hier al een tijdje komt en heel weinig post.... dan krijg je ik dat al snel
Maak je niet druk![]()
Je bent op dit moment de liefste kloon die ik kenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef marrietje het volgende:
[..]
En dat maakt mij dus en kutkloon? Volgens mij ben je degene die je nogal druk maakt.
Stop dit klote-topic dan maar in die dikke eendereet van je.
Ben je al begonnen?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef TherAngelina het volgende:
Oké, tijd voor een spelletje. Raadt wie ik na doe.
[afbeelding]
Als het een trol is zal het Marrietje wel zijnquote:
Nee johquote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het een trol is zal het Marrietje wel zijn![]()
Je bent nog dommer dan ik dacht, het is Kleinzusje.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het een trol is zal het Marrietje wel zijn![]()
Goed zo!!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef marrietje het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan ik dacht, het is Kleinzusje.
Wat aardigquote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee joh. Nog een hint dan:
[afbeelding]
Kut nu zie ik het ookquote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef marrietje het volgende:
[..]
Kom jij hier soms alleen maar om kritiek op je mede fokker te hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef marrietje het volgende:
[..]
Een lekkere appeltaart.quote:
HAHAHAHAHAHA DIE WEET IK: SCANMAN háááááá.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom jij hier soms alleen maar om kritiek op je mede fokker te hebben
Als het zo moet heb ik daar dus geen zin meer in, ik kap ermee, misschien tot de volgende BB![]()
Ianquote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef TherAngelina het volgende:
Oké ik weet een nieuwe.
"Ben nte trug vna het uitgaan, was ehcrt leuk, ben nog gepijpt door twee jognens, één was lelijk dus diem zei ik niet eens gedag hahahahah".![]()
Ik ben geloof ik ook blij dat ik er naast zatquote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef TherAngelina het volgende:
Mooi, deze prijs gaat aan je neus voorbij, Eend.
[afbeelding]
Ik had 'r niet gehoeven maar dat terzijde...
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik ook blij dat ik er naast zat![]()
LPquote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef TherAngelina het volgende:
Oké ik weet een nieuwe.
"Ben nte trug vna het uitgaan, was ehcrt leuk, ben nog gepijpt door twee jognens, één was lelijk dus diem zei ik niet eens gedag hahahahah".![]()
Tis een snoepiequote:Op zondag 1 juli 2007 20:16 schreef Ian_Nick het volgende:
marrietje is tof!
Dat valt wel mee voor zover ik heb gezienquote:
Kan jij het beter?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat valt wel mee voor zover ik heb gezien
quote:Houd je kop domme kut-eend
quote:Stop dit klote-topic dan maar in die dikke eendereet van je.
quote:Je bent nog dommer dan ik dacht
Onkruid vergaat nietquote:
Eastenders gekeken..quote:Op zondag 1 juli 2007 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onkruid vergaat niet
Dus waarom ben jij al terug
Nou je moordneigingen zijn legendarischquote:
Ja ach... Van mij een veer in zijn reedquote:Op zondag 1 juli 2007 20:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze ging in ieder geval lekker tekeer:
[..]
[..]
[..]
Met een mesquote:Op zondag 1 juli 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou je moordneigingen zijn legendarisch
Of een bijl, of een kettingzaag...quote:Op zondag 1 juli 2007 20:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Met een mes. Met een pistool is iets te makkelijk hè
.
Lammertquote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga maar eens op visite. Of 'verzite', zoals mijn maat Lammert altijd zegt.
Oi Polo.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:41 schreef Polonium-120 het volgende:
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.![]()
Penny de jagerquote:Op zondag 1 juli 2007 20:47 schreef Polonium-120 het volgende:
ik krijg een beetje een top 40 veertig gevoel wanneer ik kijk naar het concert van diana![]()
Zit tussen mijn ogenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
krijgen we je schaamstreek te zien![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:39 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga maar eens op visite. Of 'verzite', zoals mijn maat Lammert altijd zegt.
Nu maar hopen dat Joop van Tellingen achter Maxima aangaatquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Joop van Tellingen achter Maxima aangaat![]()
Maar meestal is het daar zo donker dat je geen kut zietquote:
Joop van Tellingen op de motorquote:Op zondag 1 juli 2007 20:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Joop van Tellingen achter Maxima aangaat![]()
Joop vind wel een gaatjequote:Op zondag 1 juli 2007 20:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar meestal is het daar zo donker dat je geen kut ziet![]()
dan heb jij nog nooit doktertje gespeeldquote:Op zondag 1 juli 2007 20:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar meestal is het daar zo donker dat je geen kut ziet![]()
quote:
Ik heb het wel geprobeerd, maar zelfs met keelklachten weigerde ze zich nog uit te kledenquote:Op zondag 1 juli 2007 20:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dan heb jij nog nooit doktertje gespeeld![]()
Kut ...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd, maar zelfs met keelklachten weigerde ze zich nog uit te kleden
dat hoor ik altijd daarnaquote:Op zondag 1 juli 2007 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd, maar zelfs met keelklachten weigerde ze zich nog uit te kleden
Goed ideequote:
veeg je mond ff afquote:
waarom? je moet eerst alles doorslikken als je mij pijptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |