Irritante kutkloontjes moeten gewoon op 49 blijven, en als ze dan toch buiten de deur gaan posten dan mag je tenminste verwachten dat een mod die irritante kutkloon als zodanig herkent en die dus op de bon slingert.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet.
Kijk alleen uit met het wegbonjouren van irritante kutkloontjes uit 49![]()
Amen.quote:Op zondag 1 juli 2007 16:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Irritante kutkloontjes moeten gewoon op 49 blijven en als ze dan toch buiten de deur gaan posten dan mag je tenminste verwachten dat een mod die irritante kutkloon als zodanig herkent en die dus op de bon slingert.
Het is vrij duidelijk dat jij de boel aan het terroriseren bentquote:
Ik durf het bijna niet te vragen...quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
Ik zit alleen nog te wachten op de vraag "wat is 49?"
Auto-ban?quote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef Leandra het volgende:
Ik zit alleen nog te wachten op de vraag "wat is 49?"
Ik ben net zo onschuldig als mijn avatarquote:Op zondag 1 juli 2007 16:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat jij de boel aan het terroriseren bent![]()
Het is wachten totdat je met een bom-auto dit topic komt binnenrazen![]()
Een newbie niet nee....quote:Op zondag 1 juli 2007 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mwoah, een newbie kan je het niet kwalijk nemen![]()
Dan houden we het op minder dan 100 posts en een account van maximaal een maand oud....quote:
Genau.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan houden we het op minder dan 100 posts en een account van maximaal een maand oud....
Als je langer dan dat op FOK! zit en je hebt geen flauw idee waar het over gaat dan ben je gewoon een kutuser.
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 1 juli 2007 16:59 schreef marrietje het volgende:
Waar hebben jullie het in hemelsnaam over?
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet
Ik vind het een beetje onzin allemaal![]()
Fuck liefde en humor, dat heb ik vannacht om 5 uur afgeschaftquote:Op zondag 1 juli 2007 17:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vrolijkheid troef in dit lieve forum vol humor.
Liefde is overduidelijk voor homo'squote:Op zondag 1 juli 2007 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Fcuk liefde en humor, dat heb ik vannacht om 5 uur afgeschaft![]()
Tyfus, wat een kekke post eigenlijk...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar humor is wel belangerijk.
En dan het liefst zoals ik mijn koffie en metal graag heb.
Ouch, de pitbull is werkelijk los.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
Al heb je je koffie het liefst van metaal....... I don't give a shit
Ik krijg het gevoel alsof ik iets gemist hebquote:
De discussie over Londen/Parijs/Starbucks?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel alsof ik iets gemist heb![]()
Dus Marrietje is die kutkloon waar Leandra sjaggo van wordtquote:Op zondag 1 juli 2007 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De discussie over Londen/Parijs/Starbucks?![]()
Nein.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus Marrietje is die kutkloon waar Leandra sjaggo van wordt
Ik was al niet te genieten, en toen het over een kutkloon ging, ging het over een andere kutkloon.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus Marrietje is die kutkloon waar Leandra sjaggo van wordt
Dan laat mijn gevoel me toch niet in de steekquote:
Een anderequote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was al niet te genieten, en toen het over een kutkloon ging, ging het over een andere kutkloon.
Sterkte.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was al niet te genieten, en toen het over een kutkloon ging, ging het over een andere kutkloon.
En nee, ik ben niet naar de kroeg![]()
En nu ben ik echt weg![]()
Watte!?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:38 schreef Veulen het volgende:
Welke debiel zegt er nou weer dat ik naar london ga? Alsof iemand dat zou willen, naar zo'n vieze stad![]()
Ik ook!quote:Leandra ik vind je leuk als je zo chago bent![]()
Iemand begon over terreur in engeland... En vervolkgens over london enzo... En ik Ga niet eens naar london (als ik al ga). Ik ga gvd gewoon naar schotland... Welke debiele organisatie gaat nou schotland bombarderen. Dat is zo iets als met een tank een vogel uit de lucht schieten.quote:
Heel niet cool nee, maar ik vind haar zo wel geweldig... En van mij mag ze best gewoon blijven.quote:Ik ook!
Maar het is ernstig geloof ik.
Dus dat is niet koel.
Van mij ook, maar soms is het beter om Fok! even uit te zettenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:44 schreef Veulen het volgende:
Heel niet cool nee, maar ik vind haar zo wel geweldig... En van mij mag ze best gewoon blijven.
Ik ga het GVD gelijk proberenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van mij ook, maar soms is het beter om Fok! even uit te zetten![]()
HAHAHA vaak genoeg welquote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan laat mijn gevoel me toch niet in de steek
Waarom? Op fok kun je je heerlijk afreageren, genoeg stomme mensen hierzoquote:Op zondag 1 juli 2007 17:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Van mij ook, maar soms is het beter om Fok! even uit te zetten![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom? Op fok kun je je heerlijk afreageren, genoeg stomme mensen hierzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |