quote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga ook wel wat anders doen, stel hippies!
SPOT NIET MET JEZUS!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:11 schreef marrietje het volgende:
Jezus wat wordt alles hier uit zijn verband getrokken.
Peace manquote:Op zondag 1 juli 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga ook wel wat anders doen, stel hippies!
Flikker op kutkloonquote:Op zondag 1 juli 2007 19:11 schreef marrietje het volgende:
Jezus wat wordt alles hier uit zijn verband getrokken.
Houd je kop domme kut-eend. Ik denk hier ook eens te komen posten en krijg van alles en nog wat over me heen.quote:
Krijg je iedereen over je heenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:21 schreef marrietje het volgende:
[..]
Houd je kop domme kut-eend. Ik denk hier ook eens te komen posten en krijg van alles en nog wat over me heen.
Heel de SC over je heenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Krijg je iedereen over je heen
Wanneer is het mijn beurt?
Eend is een beetje para. Komen hier nogal veel klonen.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef marrietje het volgende:
Als ik daar zin in heb en dat heb ik nu niet. Waar slaat dat gezeik over klonen op, leg dat eens uit.
Dat je hier al een tijdje komt en heel weinig post.... dan krijg je ik dat al snelquote:Op zondag 1 juli 2007 19:25 schreef marrietje het volgende:
Als ik daar zin in heb en dat heb ik nu niet. Waar slaat dat gezeik over klonen op, leg dat eens uit.
En dat maakt mij dus en kutkloon? Volgens mij ben je degene die je nogal druk maakt.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat je hier al een tijdje komt en heel weinig post.... dan krijg je ik dat al snel
Maak je niet druk![]()
Je bent op dit moment de liefste kloon die ik kenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:30 schreef marrietje het volgende:
[..]
En dat maakt mij dus en kutkloon? Volgens mij ben je degene die je nogal druk maakt.
Stop dit klote-topic dan maar in die dikke eendereet van je.
Ben je al begonnen?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:39 schreef TherAngelina het volgende:
Oké, tijd voor een spelletje. Raadt wie ik na doe.
[afbeelding]
Als het een trol is zal het Marrietje wel zijnquote:
Nee johquote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het een trol is zal het Marrietje wel zijn![]()
Je bent nog dommer dan ik dacht, het is Kleinzusje.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als het een trol is zal het Marrietje wel zijn![]()
Goed zo!!quote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef marrietje het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan ik dacht, het is Kleinzusje.
Wat aardigquote:Op zondag 1 juli 2007 19:44 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee joh. Nog een hint dan:
[afbeelding]
Kut nu zie ik het ookquote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef marrietje het volgende:
[..]
Kom jij hier soms alleen maar om kritiek op je mede fokker te hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 19:45 schreef marrietje het volgende:
[..]
Een lekkere appeltaart.quote:
HAHAHAHAHAHA DIE WEET IK: SCANMAN háááááá.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kom jij hier soms alleen maar om kritiek op je mede fokker te hebben
Als het zo moet heb ik daar dus geen zin meer in, ik kap ermee, misschien tot de volgende BB![]()
Ianquote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef TherAngelina het volgende:
Oké ik weet een nieuwe.
"Ben nte trug vna het uitgaan, was ehcrt leuk, ben nog gepijpt door twee jognens, één was lelijk dus diem zei ik niet eens gedag hahahahah".![]()
Ik ben geloof ik ook blij dat ik er naast zatquote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef TherAngelina het volgende:
Mooi, deze prijs gaat aan je neus voorbij, Eend.
[afbeelding]
Ik had 'r niet gehoeven maar dat terzijde...
quote:Op zondag 1 juli 2007 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik ook blij dat ik er naast zat![]()
LPquote:Op zondag 1 juli 2007 19:55 schreef TherAngelina het volgende:
Oké ik weet een nieuwe.
"Ben nte trug vna het uitgaan, was ehcrt leuk, ben nog gepijpt door twee jognens, één was lelijk dus diem zei ik niet eens gedag hahahahah".![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |