Dat is wel een heel verkeerd nummerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
Gvd... ben je me net voor
En nog met het verkeerde nummer ook![]()
Doe even het nummer laten aanpassen jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:43 schreef PC eend het volgende:
Dat is wel een heel verkeerd nummer![]()
Velen zijn hem voorgegaan![]()
Ik ga het maar weer proberen te fixen![]()
Ja maar 37 is een geintje dat moest 168 zijn...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
FOKKING NIET NORMAAL NA 37 KOMT 38 NOOBS !
Doe ff fokking normaal en loop niet zo te schreeuwen, we zijn bij SC 169.... maar dit is gewoon SC 37...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
FOKKING NIET NORMAAL NA 37 KOMT 38 NOOBS !
Omdat we dat heul niet willenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
fokking niet normaal waarom fixte niemand die 37 dan
Gert gaat het fixenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:48 schreef paultjuhhh het volgende:
fokking niet normaal waarom fixte niemand die 37 dan
Join the clibquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doe ff fokking normaal en loop niet zo te schreeuwen, we zijn bij SC 169.... maar dit is gewoon SC 37...
Ken uw klassiekers enzo![]()
Lekker nummertjequote:
Maar we voeren nietquote:
OMG vertelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb een déjà vu?
Ohja?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:56 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb een déjà vu?
Tssssssssssssssss is dat allesquote:
Ja nou is dat alles zeg je maar dat zou betekenen dat alles tussen 169 en 38 dus niet is gebeurd en dat is niet om tequote:
Veul te veulquote:
Klikspaanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
We zijn niet echt, eigenlijk zijn we gefrustreerde jongentjes die een beetje willen klieren![]()
Harder Moots veul harderquote:
Vuile teaserquote:
Watje kikkermansquote:
Daar kan wel wat meer krachtachter hoor.quote:
Ik vind hem goed genoegquote:
Nou kom op je kan het zweep en sporen ....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vuile teaser
1 jong gozertje kom ff de hoek om en je laat me gewoon keihard vallen![]()
![]()
![]()
quote:
Wat nou... Je wist dat het er niet inzat tussen ons. Iik kan niet leven met mannen die er een hele harem op na houdenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:10 schreef PC eend het volgende:
Vuile teaser
1 jong gozertje kom ff de hoek om en je laat me gewoon keihard vallen![]()
![]()
![]()
Daarom zou ik het ook niet zeggen als ik jou was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind hem goed genoeg![]()
En dat zeg ik echt niet omdat ik hem zelf heb gemaakt![]()
Arme meid...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:12 schreef Sug4r het volgende:
Ik voel me genaaid door Talpa, Ik vertikte het om te betalen voor de streams en niet voor het geld maar omdat het niveau te ver gezonken was.
Hoorde ik dat dé Bart kwam pokeren dus ik dacht dat wil ik wel zien dus betaal ik...komt er een andere Bart pokeren![]()
![]()
Ik zal je laten zien dat lik wel kan levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |