van lieke kan ik het hebben, van jj niet die gun ik eieren op dr kopquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:31 schreef Borga het volgende:
Lieke praat bijna altijd op het zelfde badinerende toontje als Juf Judith
Het zou leuk zijn dat er een optie was om de microfoon/zender per bewoner aan of uit te zetten..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat ze in 2 groepen eten, dan weet ik welke stream ik moet muten.![]()
Geeft niks, als er maar weer snel een COS is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
sorry voor de typo, ik vraag het aan te passen...
Ik vind het wel exotisch klinken zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
exactquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap niet waarom Huub of Lieke niet even zegt dat die Tamara zo'n leuke meid is. Zo'n wereld van verschil met Amandel. Dan heb je dr helemaal op de kast![]()
quote:
bad topic starterquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Haar tuniekjes over het algemeen ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Dat sarcasme staat amanda niet.
who gives a fuckquote:
Is de kreet "Erfgenaam! Efgenaam!" niet ook van jou afkomstig?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |