van lieke kan ik het hebben, van jj niet die gun ik eieren op dr kopquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:31 schreef Borga het volgende:
Lieke praat bijna altijd op het zelfde badinerende toontje als Juf Judith
Het zou leuk zijn dat er een optie was om de microfoon/zender per bewoner aan of uit te zetten..quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben ervoor dat ze in 2 groepen eten, dan weet ik welke stream ik moet muten.![]()
Geeft niks, als er maar weer snel een COS is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
sorry voor de typo, ik vraag het aan te passen...
Ik vind het wel exotisch klinken zoquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
exactquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap niet waarom Huub of Lieke niet even zegt dat die Tamara zo'n leuke meid is. Zo'n wereld van verschil met Amandel. Dan heb je dr helemaal op de kast![]()
quote:
bad topic starterquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
Haar tuniekjes over het algemeen ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Dat sarcasme staat amanda niet.
who gives a fuckquote:
Is de kreet "Erfgenaam! Efgenaam!" niet ook van jou afkomstig?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
ja en waarom zegt huub 'amanda waarom zit je er zo mee' ipv jaloers kreng ff dimmen jijquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef BuffyJan het volgende:
Ik snap niet waarom Huub of Lieke niet even zegt dat die Tamara zo'n leuke meid is. Zo'n wereld van verschil met Amandel. Dan heb je dr helemaal op de kast![]()
Ik luister opnieuw weer even, maar het is bijna genant om te horen. Lieke raakt niets omdat ze zo sterk is. amanda raakt niets omdat ze niets begrijpt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:38 schreef riri het volgende:
hahaha....lieke praat ze er allemaal onder
Ik bespeur enige vorm van agressie...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:40 schreef noekje het volgende:
Misliposuctie trekt haar muil ook open.
ik ... ik wordt altijd geyl van een nieuwe topicquote:
*hapt naar adem*quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik bespeur enige vorm van agressie...
haal adem![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Is de kreet "Erfgenaam! Efgenaam!" niet ook van jou afkomstig?![]()
Preciesquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft niks, als er maar weer snel een COS is.![]()
noem jij het nog tuniekjes?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Haar tuniekjes over het algemeen ook niet.
Ik denk dat ze gewoon bij elkaar zijn gaan zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Waar is deze ruzie nu weer mee begonnen?
tyquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon bij elkaar zijn gaan zitten.
Waarschijnlijk moesten ze gezamelijk eten.
dat begrijp ik nog wel, daar heb je op tv niks aan -alsof er een verhaallijn te volgen isquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef scanman01 het volgende:
Er staat gewoon steeds op het plasma scherm dat ze niet door elkaar moeten praten. De sturing wordt wel steeds erger de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |