Als het mijn zoon was, zou ik dat zeker doenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef neehe het volgende:
Huub ze'n vader kan toch aangifte doen tegen die klote Dennis of niet ?
sorry hoor maar lees je ff in voor je antwoord geeft. Huub is terug uit het ziekenhuis en heeft zijn ringvinger gebroken en zijn pink gekneusd.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
brian gooide hem van de trap, en toen kon hij ze pink nie meer bewegen was gekneust of gebroken, maar hij wou nog n dagje afwachten tot hij naar de dokter ging (hij dacht dat t vanzelf over ging) en gister duwde dennis hem waardoor hij viel en waarschijnlijk is zn pink toen helemaal gebroken en zn ringvinger gekneust ofso? moet nog blijken.. hij is nu naar t ziekenhuis
nah lijkt me niet, huub begon ermee dennis zn shirt kapot/uit te trekke. dan krijg je zulk soort situatiesquote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef neehe het volgende:
Huub ze'n vader kan toch aangifte doen tegen die klote Dennis of niet ?
eens, de redactie stuurt wel dat het niet te saai wordt. Maar ik geloof niet dat er iets voor gekauwd wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Er moet wel tv gemaakt worden. Niemand zit weer op een BB te wachten.
Maar er is geen script van hoe dat ingevuld moet worden. Die keuzes maken ze duidelijk zelf. vandaar dat er soms heel veel niet wordt goedgekeurd door de redactie. Als het een script was, zou dat natuurlijk niet gebeuren. Enz enz enz....
Shirts kapot scheuren mag, vingers breken mag volgens mij nog nietquote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nah lijkt me niet, huub begon ermee dennis zn shirt kapot/uit te trekke. dan krijg je zulk soort situaties
Dat is dan minimaal een boete, want lijkt me veel erger dan de duw van Brian een paar dagen terug.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:48 schreef mazaru het volgende:
Dennis gaf hem een rotzet, zodat hij achterover over de poef viel. In een vreemde hoek.
Een shirt is toch wat anders dan een vinger breken lijkt me zo !quote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nah lijkt me niet, huub begon ermee dennis zn shirt kapot/uit te trekke. dan krijg je zulk soort situaties
Dat moet zeker een boete worden, ongeacht of die duw hard was of niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat is dan minimaal een boete, want lijkt me veel erger dan de duw van Brian een paar dagen terug.
doden moeten er vallen... doden zeg ik.... veel bloed s.v.p, spraakmakender kan het niet wordenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef Ning het volgende:
10:42 - Even rust...
Jaap geniet van een heerlijke hoofdhuidmassage en krijgt gezelschap van Dennis. “Ik ga lekker naar de P.C. Hooftstraat met vierduizend euro!”, vertelt Dennis trots aan de kapster van HiziHair. “Je hebt zeker vals gespeeld?”, vraagt de kapster. “Nee, dat is onmogelijk met al die camera’s hier”, antwoordt Dennis. Intussen zijn de gemoederen een beetje bedaard en kunnen we terugkijken op een rumoerige ochtend. Tja, één gebroken vinger is voorlopig ook wel even genoeg…
10
Leuk de zin met, is voorlopig genoeg
Dennis heeft het toch voor elkaar binnen een paar dagen al massaal te worden uitgekotst. Zijn er mensen die hem leuk vinden eigenlijk?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat is dan minimaal een boete, want lijkt me veel erger dan de duw van Brian een paar dagen terug.
En daar mogen we nog 2 maanden van genieten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is een ramp!!!!
Olie in zijn haar maakt het zo slap... Hij gaat eerst douchen *zucht*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |