Als het mijn zoon was, zou ik dat zeker doenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef neehe het volgende:
Huub ze'n vader kan toch aangifte doen tegen die klote Dennis of niet ?
sorry hoor maar lees je ff in voor je antwoord geeft. Huub is terug uit het ziekenhuis en heeft zijn ringvinger gebroken en zijn pink gekneusd.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:49 schreef easysatellite het volgende:
[..]
brian gooide hem van de trap, en toen kon hij ze pink nie meer bewegen was gekneust of gebroken, maar hij wou nog n dagje afwachten tot hij naar de dokter ging (hij dacht dat t vanzelf over ging) en gister duwde dennis hem waardoor hij viel en waarschijnlijk is zn pink toen helemaal gebroken en zn ringvinger gekneust ofso? moet nog blijken.. hij is nu naar t ziekenhuis
nah lijkt me niet, huub begon ermee dennis zn shirt kapot/uit te trekke. dan krijg je zulk soort situatiesquote:Op maandag 25 juni 2007 11:52 schreef neehe het volgende:
Huub ze'n vader kan toch aangifte doen tegen die klote Dennis of niet ?
eens, de redactie stuurt wel dat het niet te saai wordt. Maar ik geloof niet dat er iets voor gekauwd wordt.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Er moet wel tv gemaakt worden. Niemand zit weer op een BB te wachten.
Maar er is geen script van hoe dat ingevuld moet worden. Die keuzes maken ze duidelijk zelf. vandaar dat er soms heel veel niet wordt goedgekeurd door de redactie. Als het een script was, zou dat natuurlijk niet gebeuren. Enz enz enz....
Shirts kapot scheuren mag, vingers breken mag volgens mij nog nietquote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nah lijkt me niet, huub begon ermee dennis zn shirt kapot/uit te trekke. dan krijg je zulk soort situaties
Dat is dan minimaal een boete, want lijkt me veel erger dan de duw van Brian een paar dagen terug.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:48 schreef mazaru het volgende:
Dennis gaf hem een rotzet, zodat hij achterover over de poef viel. In een vreemde hoek.
Een shirt is toch wat anders dan een vinger breken lijkt me zo !quote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef easysatellite het volgende:
[..]
nah lijkt me niet, huub begon ermee dennis zn shirt kapot/uit te trekke. dan krijg je zulk soort situaties
Dat moet zeker een boete worden, ongeacht of die duw hard was of niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat is dan minimaal een boete, want lijkt me veel erger dan de duw van Brian een paar dagen terug.
doden moeten er vallen... doden zeg ik.... veel bloed s.v.p, spraakmakender kan het niet wordenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:53 schreef Ning het volgende:
10:42 - Even rust...
Jaap geniet van een heerlijke hoofdhuidmassage en krijgt gezelschap van Dennis. “Ik ga lekker naar de P.C. Hooftstraat met vierduizend euro!”, vertelt Dennis trots aan de kapster van HiziHair. “Je hebt zeker vals gespeeld?”, vraagt de kapster. “Nee, dat is onmogelijk met al die camera’s hier”, antwoordt Dennis. Intussen zijn de gemoederen een beetje bedaard en kunnen we terugkijken op een rumoerige ochtend. Tja, één gebroken vinger is voorlopig ook wel even genoeg…
10
Leuk de zin met, is voorlopig genoeg
Dennis heeft het toch voor elkaar binnen een paar dagen al massaal te worden uitgekotst. Zijn er mensen die hem leuk vinden eigenlijk?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat is dan minimaal een boete, want lijkt me veel erger dan de duw van Brian een paar dagen terug.
En daar mogen we nog 2 maanden van genieten.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is een ramp!!!!
Olie in zijn haar maakt het zo slap... Hij gaat eerst douchen *zucht*
Jij zegt het, ik denk het.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef 2live het volgende:
wordt lastig voor Huub want pianospelen doet hij echt elke dag. En hij verveelde zich toch al.
Scan er zijn zelfs mensen die BAN leuk vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis heeft het toch voor elkaar binnen een paar dagen al massaal te worden uitgekotst. Zijn er mensen die hem leuk vinden eigenlijk?
Hij heeft nu wel even vrijstelling van lichamelijke confrontaties. niemand haalt het in zijn/haar hoofd om Huub nu bij z'n handen te pakken.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef 2live het volgende:
wordt lastig voor Huub want pianospelen doet hij echt elke dag. En hij verveelde zich toch al.
Ook mee eens hoor. Je bent echt niet de enige, maar de dag-Cossen worden bevolkt door de scriptgelovigen.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk. Er moet wel tv gemaakt worden. Niemand zit weer op een BB te wachten.
Maar er is geen script van hoe dat ingevuld moet worden. Die keuzes maken ze duidelijk zelf. vandaar dat er soms heel veel niet wordt goedgekeurd door de redactie. Als het een script was, zou dat natuurlijk niet gebeuren. Enz enz enz....
Ik vind het een kwal, maar speltechnisch is hij wel interessant.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis heeft het toch voor elkaar binnen een paar dagen al massaal te worden uitgekotst. Zijn er mensen die hem leuk vinden eigenlijk?
Wat denk je dat er was gebeurt als de heilige Natasia haar vingertje had gebroken?quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ook mee eens hoor. Je bent echt niet de enige, maar de dag-Cossen worden bevolkt door de scriptgelovigen.
Zonder geloof in een script is het moeilijk te aanvaarden dat Brian met dingen wegkomt en dat Huub veel agressie aantrekt. Dan zouden ze dat zelf moeten veroorzaken. Bijvoorbeeld doordat Brian het spel eigenlijk vrij slim speelt of dat Huub's monster ego hem regelmatig in de weg zit. Een magisch script is dus voor iedereen beter.
Daar zou ik met dit zootje ongeregeld niet zo op durven vertrouwen, helaas.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef Reza-impreza het volgende:
niemand haalt het in zijn/haar hoofd om Huub nu bij z'n handen te pakken.
of Brian.. die had het aangegrepen om moord, brand en exit te schreeuwenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je dat er was gebeurt als de heilige Natasia haar vingertje had gebroken?
Lekker geloofwaardig dan, 2 dagen nadat ze gigantische boetes uitgedeeld hebben. Als Dennis geen boete krijgt dan moeten de boetes van die andere 4 personen ongedaan gemaakt worden.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vond het even zielig voor Huub, dat hij helemaal alleen was. Maar hij heeft Lieke gelukkig nog![]()
Zal wel geen sanctie komen![]()
Nou, idd, 3 dagen binnen en Huub heeft een gebroken vinger.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een kwal, maar speltechnisch is hij wel interessant.
Inderdaad, zo kijk ik er ook tegenaanquote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ook mee eens hoor. Je bent echt niet de enige, maar de dag-Cossen worden bevolkt door de scriptgelovigen.
Zonder geloof in een script is het moeilijk te aanvaarden dat Brian met dingen wegkomt en dat Huub veel agressie aantrekt. Dan zouden ze dat zelf moeten veroorzaken. Bijvoorbeeld doordat Brian het spel eigenlijk vrij slim speelt of dat Huub's monster ego hem regelmatig in de weg zit. Een magisch script is dus voor iedereen beter.
Dan was er minimaal een bom ontploft bij de feboquote:Op maandag 25 juni 2007 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat denk je dat er was gebeurt als de heilige Natasia haar vingertje had gebroken?
wanneer huub de veroorzaker was dan was een surinaamse fatwa uitgesprokenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
BANDJ tegen HLquote:Op maandag 25 juni 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind het een kwal, maar speltechnisch is hij wel interessant.
Dat laatste zal niet gebeuren, maar Dennis moet idd een boete krijgen.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:02 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Lekker geloofwaardig dan, 2 dagen nadat ze gigantische boetes uitgedeeld hebben. Als Dennis geen boete krijgt dan moeten de boetes van die andere 4 personen ongedaan gemaakt worden.
Iddquote:Op maandag 25 juni 2007 12:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
of Brian.. die had het aangegrepen om moord, brand en exit te schreeuwen
Jij maakt er een semantische kwestie van. Dat is geen zuiver discussieren. Maar goed, noem het dan geen script maar iets anders. De gebeurtenissen veranderen er niet door. En die bieden voldoende aanleiding om over inmenging van de redactie/productie/regie te spreken. Ongewenste inmenging wat mij betreft.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het zelfs wel zeker dat er geen script is en heb dat al met heel veel voorbeelden duidelijk gemaakt.
Wél wordt er de bewoners duidelijk gemaakt dat ze in een tv programma zitten en er dus wel dingen moeten gebeuren. De rest moeten ze allemaal zelf bedenken. Als er een scipt is, is het een duur script voor Huub en brian (heeft ze twee ton gekost) en was het een SAAI script voor Sylvia. En zo kan ik nog wel 1000 voorbeelden noemen. maar geloof gewoon echt wat je geloven wilt. Loop lekker mee met de kreten van fokkers dat 'het echt niet anders kan'.
Demins!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:20 schreef demins het volgende:
[..]
Talitha! Dit is geen omgeving voor een net meisje...![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gisteren een (voorlopig) stukje geschreven op mijn blog... misschien eens lezen? Ben wel benieuwd wat mensen hier daar van vinden.quote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef demins het volgende:
[..]
Jij maakt er een semantische kwestie van. Dat is geen zuiver discussieren. Maar goed, noem het dan geen script maar iets anders. De gebeurtenissen veranderen er niet door. En die bieden voldoende aanleiding om over inmenging van de redactie/productie/regie te spreken. Ongewenste inmenging wat mij betreft.
een arena op deze schaal kan leuk zijn, maar niet eentje waar doodvonnissen en fysiek gewelde de revue passerenquote:Op maandag 25 juni 2007 12:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik hoop dat er snel iemand gigantisch in elkaar gemept wordt, dan komt de maatschapelijke discussie en wordt de stekker uit dit project getrokken. In een maatschappij die al dreigt te ontsporen zijn dit niet de programma's die gemaakt moet worden.
ik ben het wel met je eens.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
BANDJ tegen HL
![]()
Gaat weer een saaie tijd worden, dit hebben we allemaal al eens eerder gezien...
toch wel semantisch liefquote:Op maandag 25 juni 2007 12:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Demins!![]()
![]()
![]()
Dit nette meisje heeft je mail beantwoord.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |