Avonne.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:54 schreef Veulen het volgende:
1 Of ander <biep> persoon heeft de SC dicht gepleurt...:(
Fijn dat dat ook even gemeld wordquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Avonne.
En ze heeft van het Ian poll topic een SC gemaakt...
Ofzo...![]()
Niet dat dat een SC was ofzo...quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:52 schreef avonne het volgende:
deze was eerder
[SC #178] Ian_nick&ava/Wie wint er/en meer!
Te laatquote:
Euh, gokje?quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Te laat
En voor wat moest ie eigenlijk dicht. Doe effe normaal gewoon![]()
Gokje? Dat was sarcasme Ian...quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, gokje?
Avonne zag het POLL topic en vond dat daar zoveel slowchat in stond dat ze de echte slowchat dicht kon gooien en de TT van het POLL topic aan kon passen zodat dát de SC werd.
Euh, BOEIEND!?quote:
Wel nutteloos topic's dicht flikkeren maar een COS leesbaar houden ho maarquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Euh, BOEIEND!?
Er is een SC open![]()
Laten we nou niet gaan mekkeren over TT's en eerder gesloten COSsen..
euh..
Ik bedoel SC topics...
Dat wordt al genoeg gedaan de laatste tijd. [afbeelding]
Maak je niet zo druk, joh.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wel nutteloos topic's dicht flikkeren maar een COS leesbaar houden ho maar![]()
![]()
![]()
Avonne had ook even kunnen aankondigen wat ze aan het doen was. Het was niet dat het niet duidelijk was dat er een nieuw SC aanzat te komen en het was ook helemaal niet duidelijk dat die andere topic een 'klote' topic was. En het is ook helemaal niet druk ofzo. Ze had zeker een half uur de tijd om dit te zien aankomen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Maak je niet zo druk, joh.
Daar is het veul(en) te laat voor.![]()
MIJN topic ging dicht maar mij hoor je niet klagen.
Ik vond het wel een lollige moderatie geloof ik![]()
Bovendien was dat eerste topic ook net zo slecht als de gemiddelde SC.
Dus avonne had nog een punt ook.
Wat betekent dit nu weer?...hoezo "een ander IP"..ik heb er maar 1...wie koppelt zich aan mijn IP vast...??? en waarom?..hoe kom ik er van af...???quote:Je sessie was vastgekoppeld aan een ander IP dan waaronder je nu online bent. Om die reden word je nu uitgelogd. Als je opnieuw wilt inloggen, kun je dat hier doen.
Dat was ik, sorry.quote:Op donderdag 5 juli 2007 08:39 schreef Katewalker het volgende:
Wat betekent dit nu weer?...hoezo "een ander IP"..ik heb er maar 1...wie koppelt zich aan mijn IP vast...??? en waarom?..hoe kom ik er van af...???
HELP!!!![]()
Ik had het ook omdat ik in het buitenland even had ingelogd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:22 schreef Katewalker het volgende:
Jij bent een plaaggeest APK.. maar ik wil serieus weten wat het betekent...![]()
Je kan het wel..quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ik had het ook omdat ik in het buitenland even had ingelogd.
Heb je misschien de computer van een vriend of iets dergelijks gebruikt?
Soms krijg je ook opeens een ander IP van jouw provider.
Godvergeten kekke moderatie, Gert.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:21 schreef Gert het volgende:
Een compliment van Ian.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godvergeten kekke moderatie, Gert.
Meer van dat![]()
Voor de lieve n00bjes: klik op de datum in de quote om erachter te komen welke post ik bedoel!![]()
Mot je een knal?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:27 schreef Gert het volgende:
Een compliment van Ian.![]()
Jij ook nog bedankt voor de de-escalatie vannacht richting dat opgewonden paardenkalf.![]()
Dus toch de Kloon van Eend jijquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Stfu, laat me mijn cloaca tegen Gertje schuren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |