Ookal is dit duidelijk een uiterst kek topic verwacht ik toch vrij snel een slotjequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, 1 stem.
en ja.
Dus je ava moet terug.
kthxbai.
Stem er ff voor dat avonne een goeie mod is, dan blijft ie vast wel open.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ookal is dit duidelijk een uiterst kek topic verwacht ik toch vrij snel een slotje![]()
Kut!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stem er ff voor dat avonne een goeie mod is, dan blijft ie vast wel open.
Waarom denk je dat die optie er in zit? [afbeelding]
Mijn zege heeft ze.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ze is online.
ik denk dat ze zelf wel stemt.
Oeeeh.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn zege heeft ze.![]()
Ze heeft me een hele lieve PM gestuurd toen ze mijn SNELCURSUS topic dicht moest doen.![]()
neh, ik zie der nooit posten, ik kom immers nooit in DGK, dus dan kan ik der ook niet gaan adoreren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Je had hier een Stem op Ian's Ava / Wie wint er POLL / Avonne Adoratie Topic van moeten maken.
Niet voor jou!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neh, ik zie der nooit posten, ik kom immers nooit in DGK, dus dan kan ik der ook niet gaan adoreren.
dan zou ik liegen.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet voor jou!
Voor ANDERE users, omdat jij dat voor hen over hebt.
Hij past goed bij mijn aura.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Ik denk ook dat dat de uitkomst is.
Waarom heb je eigelijk deze avatar genomen?
Zo'n dromenvanger gevoel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij past goed bij mijn aura.![]()
En de kleurencombinatie staat me aan.![]()
Ik voel me er fris en fruitig bij.![]()
Mijn post wel denk je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk was die post niet helemaal serieus! [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
Stemt op ja...
Tzou sportief van avonne zijn als ze hem sticky maakt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, er zijn ook echt users aan het stemmen!
Spannend!
Ik wou dat ik alsnog op avonne kon stemmen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
[..]
Tzou sportief van avonne zijn als ze hem sticky maakt.
Stem via de PC van de buren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou dat ik alsnog op avonne kon stemmen!![]()
Mijn behaarde aars is kekker.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar mijn huidige ava is toch best kek!?
Dat over de drank had je weg mogen latenquote:Op donderdag 5 juli 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
Ik zit steeds tegen dat halve wijf aan te kijken... En dat past niet bij me beeld van Ian (met of zonder drank)
(Dat moest ik van Ian hier neerzetten dus doe ik dat als een braaf veulen.)
Alsof het een geheim is dat je een drank verslaving hebt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat over de drank had je weg mogen laten![]()
Sssst!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Alsof het een geheim is dat je een drank verslaving hebt.
Kan ik er wat aan doen dat jij elke keer met die foto van jou en jack loopt te zwaaien?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat over de drank had je weg mogen laten![]()
Sorry, welke foto van mij en ene Jack?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij elke keer met die foto van jou en jack loopt te zwaaien?![]()
Zeker een goeie vriend van Ian_nick, die jack.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij elke keer met die foto van jou en jack loopt te zwaaien?![]()
Jack daniels.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry, welke foto van mij en ene Jack?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |