Ookal is dit duidelijk een uiterst kek topic verwacht ik toch vrij snel een slotjequote:Op donderdag 5 juli 2007 01:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, 1 stem.
en ja.
Dus je ava moet terug.
kthxbai.
Stem er ff voor dat avonne een goeie mod is, dan blijft ie vast wel open.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ookal is dit duidelijk een uiterst kek topic verwacht ik toch vrij snel een slotje![]()
Kut!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stem er ff voor dat avonne een goeie mod is, dan blijft ie vast wel open.
Waarom denk je dat die optie er in zit? [afbeelding]
Mijn zege heeft ze.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, ze is online.
ik denk dat ze zelf wel stemt.
Oeeeh.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn zege heeft ze.![]()
Ze heeft me een hele lieve PM gestuurd toen ze mijn SNELCURSUS topic dicht moest doen.![]()
neh, ik zie der nooit posten, ik kom immers nooit in DGK, dus dan kan ik der ook niet gaan adoreren.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Je had hier een Stem op Ian's Ava / Wie wint er POLL / Avonne Adoratie Topic van moeten maken.
Niet voor jou!quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neh, ik zie der nooit posten, ik kom immers nooit in DGK, dus dan kan ik der ook niet gaan adoreren.
dan zou ik liegen.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet voor jou!
Voor ANDERE users, omdat jij dat voor hen over hebt.
Hij past goed bij mijn aura.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Ik denk ook dat dat de uitkomst is.
Waarom heb je eigelijk deze avatar genomen?
Zo'n dromenvanger gevoel?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij past goed bij mijn aura.![]()
En de kleurencombinatie staat me aan.![]()
Ik voel me er fris en fruitig bij.![]()
Mijn post wel denk je?quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk was die post niet helemaal serieus! [afbeelding]
quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
Stemt op ja...
Tzou sportief van avonne zijn als ze hem sticky maakt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Oi, er zijn ook echt users aan het stemmen!
Spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |