quote:Op woensdag 27 juni 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het klinkt ook altijd zo smerig ketserig. Ik hoor aan de manier van neuken gewoon dat Brian zwaar gefrustreerd is.![]()
Ik haal die 2 steeds door elkaar, al die i's zijn verwarrendquote:Op woensdag 27 juni 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Prospera, Disana en Pavement![]()
Prospera: Volgens mij staat bij een cap van Dimitride naam Mitch
![]()
Pavement, jouw lap tekst heb ik helaas niet geheel gelezen, sorry![]()
Ik lees steeds Demins waar Dennis staatquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik haal die 2 steeds door elkaar, al die i's zijn verwarrend![]()
Goedemorgen Kleinzusje,quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:04 schreef kleinzusje het volgende:
Tuinfluitertje: Dank je voor je prachtige oneliners, dat is heerlijk thuiskomen![]()
Omdat het een streamverslag in beelden is en geen update.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
Bedankt Disana, lorence1 en Scanman voor de updates![]()
Mooie caps Scan( was je vergeten zelf te cappen ? of had je het gewoon even druk
![]()
)
Disana: mooi fotoverslag in de streamverslagen, vooral Brian ziet er erg lekker uit in dat pak. Vanwaar je keuze om ze in dat topic te plaatsen ?
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef Peter6000 het volgende:
Beequeen, bedankt voor het niet schrijven van een update. Die stompzinnige bijnamen als WB en Dennix passen niet in zo`n topic, dus heel goed dat je de forumpopulatie daartegen beschermt.
Dank je lieverd. Ik was live aan het meeschrijven en cappen om een zo objectief mogelijk verslag te maken. Fijn dat je er wat aan hebtquote:Op maandag 2 juli 2007 19:37 schreef Sug4r het volgende:
Disana en Kleinzusje bedankt voor de duidelijke uitleg, ik kwam net te laat op de streams.![]()
![]()
![]()
Ja sorry Peter6000quote:Op maandag 2 juli 2007 19:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je lieverd. Ik was live aan het meeschrijven en cappen om een zo objectief mogelijk verslag te maken. Fijn dat je er wat aan hebt![]()
![]()
![]()
Vergeet Peter6000 niet, zijn verhaal zit vol passie en duidelijke woorden![]()
Maak je niet zo druk lieverd, er zijn ergere dingen om je druk over te maken.quote:Op maandag 2 juli 2007 19:44 schreef Disana het volgende:
Een minuut voor zeven en drie minuten voor zeven. Toen Jaap zijn verhaal nog maar nauwelijks was begonnen. Ik noem dat scoren.
Ik maak me niet druk, ik vraag me alleen een beetje wat de bedoeling (nog) is van de topics Updates en Streamverslagen. Zelf zal ik me er echt niet meer voor inspannen als het een wedstrijdje wordt - ik hou van degelijkheidquote:Op maandag 2 juli 2007 19:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk lieverd, er zijn ergere dingen om je druk over te maken.![]()
Beequeen was de enige die het gisteren al letterlijk opperde: Cora chanteert DGK. En niemand die zover wou denkenquote:Op maandag 2 juli 2007 20:22 schreef Day het volgende:
Peter6000, Kleinzusje en Disana, heel erg bedankt voor de updates over Jaap's situatie!! Wat een toestand!
Helaas heeft Bqueen het iets te druk om het te melden in de updates of streamverslagen, maar dat is niet ergquote:Op maandag 2 juli 2007 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Beequeen was de enige die het gisteren al letterlijk opperde: Cora chanteert DGK. En niemand die zover wou denken![]()
Het moderaat in de COS neemt ze anders voorbeeldig waar!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 20:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helaas heeft Bqueen het iets te druk om het te melden in de updates of streamverslagen, maar dat is niet erg![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef soylent het volgende:
Disana en anderenDank voor de SV + updates.
Geen dank lief update openertjequote:Op maandag 2 juli 2007 21:26 schreef soylent het volgende:
Peter6000, je kan ook prima Painten.
Disana en anderenDank voor de SV + updates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |