quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
Deze was uiteindelijk toch te laat en kan dus dicht: [COS # 1849] Stemronde voorbij, weer niets veranderd
Hetzelfde geldt voor deze: [COS#1850] handen in je zak aub
Ja dat ging echt te ver hequote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:56 schreef avonne het volgende:
zo, SC opgeruimd en netjes.
Kut!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat ging echt te ver he![]()
![]()
Had het op zijn minst ff laten staan zodat jappie het had kunnen lezen![]()
Ik wou net zeggen, paultjhus nummer klopt nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:03 schreef Leandra het volgende:
Deze: DGK [DGK SC # 170] Waarin paultjuhhh terrort
En deze: [DGK SC # 170] een ei kookt niet vanzelf
Mogen dicht....
Omdat deze "good old # 37" net eerder was[DGK / SC # 37]Waar Soury tegen het beeldscherm plakt.
Moet dat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Geluids fragmenten jaap ?
Aaaaaah!
Kom oooooop!![]()
Dit gaat over korte geluidsfragmenten, niet over filmpjes!
Wie weet wat voor creatieve meesterwerkjes er ontstaan als we een topic hebben met geluidsbestanden van bekende uitspraken van de bewoners!
Niets moetquote:
Wat is dit ???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat ging echt te ver he![]()
![]()
Had het op zijn minst ff laten staan zodat jappie het had kunnen lezen![]()
Je valt door de mand....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dit ???
![]()
Controlemechanisme om te zien of ik de feedback nog wel dagelijks bij hou ?![]()
Jij liet oude tijden herleven, ik had de traditie een paar keer voortgezet....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is dit ???
![]()
Controlemechanisme om te zien of ik de feedback nog wel dagelijks bij hou ?![]()
Prosiequote:Op zondag 24 juni 2007 21:02 schreef Prospera het volgende:
Is het een idee om een fototopic te openen, waar juist de allermooiste, scherpste(let+fig), de meest bijzondere momenten zijn vastgelegd?
In mijn verzameling staan een paar echt mooie toevaltreffers en ik weet dat BSOL er ook hele mooie heeft.
Engerd!!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou is het je misschien ook opgevallen dat er op dit forum bepaalde users een BLAUWE nickname hebben.
Die noemen we moderators of modjes maar EIGENLIJK zijn ze hier alleen maar om het forum te verzieken.
Ze willen niet meedoen aan leuke incrowd grapjes en hebben stiekem een hekel aan regulars.
Ook verstoren ze leuke gesprekken in de COS omdat dat zogenaamd offtopic zou zijn.
quote:Op zondag 1 juli 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
Als absolute flirt, slijmbal, FBhoer en SC slet wil ik in mijn milde zondagbui graag een compliment maken aan Day, Avonne, Gert en Yvonne.
Ik ben geen heilig boontje: Ik heb Day meerdere malen uitgescholden, ik heb met Gert zitten flirten omdat mn hormonen erg aan het opspelen waren, Ik sta niet altijd achter beslissingen die 1 van deze mods neemt.
Maar ik ben geen mod likker. Ik probeer mod en user te scheiden en kritiek te geven op een nette manier.
IK vind het ontzettend knap hoe de mods zowel users als mod kunnen zijn, ik vind het knap hoe zij op een vaak humorvolle manier ingrijpen en bij rellen snel actie ondernemen.
Ik zal eens aan Gert vragen wat hij hier van denktquote:Misschien is het een idee om wat meer buiten de cos te treden en vragen te stellen aan users of mods die hier al wat langer posten. De cultuur van FOK wordt grondig verpest op deze manier.
Dank voor het lezen
Liefs Kleinzusje
quote:Op zondag 1 juli 2007 16:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Ik zal eens aan Gert vragen wat hij hier van denkt![]()
Ian echt gezegd? GEWELDIG..quote:
Merendeel van de Mods op DGK is belachelijk en snap niet dat ze mod zijn geworden.quote:Op zondag 1 juli 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
Hoop text
Als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis.quote:Op maandag 2 juli 2007 11:17 schreef Liess het volgende:
Merendeel van de Mods op DGK is belachelijk en snap niet dat ze mod zijn geworden.![]()
oh wat ben jij grappiggggggggggquote:Op maandag 2 juli 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis.![]()
Dat lijkt alleen maar zo, naast zo'n zure mossel als jij.quote:
Ja tof hé,quote:
Ja dat is dan weer jammer.quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja tof hé,
Mooi ook dat je door hebt dat ik het als grap bedoelde en dat het meer een flame was richting users die er écht zo over denken.
Als je klikt op de datum in een quote kom je in het topic terecht waar hij gepost isquote:Op maandag 2 juli 2007 16:45 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, want ik heb tijd om alles door te lezen wat jij zegt....![]()
Oh wat goed van jouquote:Op maandag 2 juli 2007 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je klikt op de datum in een quote kom je in het topic terecht waar hij gepost is![]()
Op die manier had jij er gemakkelijk achter kunnen komen in welke context ik dat stukje heb geschreven![]()
Stel gerust vragen, ik help graag![]()
Laat ik het voor de laatste keer héél duidelijk zeggen:quote:Op maandag 2 juli 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja tof hé,
Mooi ook dat je door hebt dat ik het als grap bedoelde en dat het meer een flame was richting users die er écht zo over denken.
Sorry!?quote:Op maandag 2 juli 2007 17:09 schreef avonne het volgende:
Laat ik het voor de laatste keer héél duidelijk zeggen:
Dit subforum gaat over DE GOUDEN KOOI.
Het is niet gepast en gewenst dat er over andere users gepraat wordt, en ZEKER is het niet gewenst dat andere users worden aangevallen of belachelijk gemaakt.
Dat deze dialoog in de FB plaats vindt is blijkbaar een vorm van indirecte feedback, waarbij men duidelijk wil maken dat men het met bovenstaande regel niet eens is.
Pech. Volgende posts gaan weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |