abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 10 juli 2007 @ 23:40:35 #276
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51345096
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft wordt dit topic [Bash-topic] Nadia (en haar dikke lijf) volledig ge-edit en daarna dichtgegooid.
Zoiets mag nou eenmaal op FOK!, dus het wordt niet dichtgegooid.
Maar het Nadia fanhoekje loopt stukken beter.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_51345099
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft wordt dit topic [Bash-topic] Nadia (en haar dikke lijf) volledig ge-edit en daarna dichtgegooid.
Maar goed, Hilde mocht toen ook onbekommerd walrus genoemd worden, dus ik vrees het ergste.

En als Nadia het topic ooit leest, en van die dingen in haar borsten laat transporteren, en haar buik leeg laat zuigen: is dat jullie schuld.

Voor mensen die mij missen: ik heb een streamvakantie ingelast tot half augustus (dàt zou een bepaalde niet nader genoemde COS vervuiler m/v ook moeten doen, maar dan tot augustus 2009).

EN NADIA, DON`T WORRY. ER ZIJN GENOEG MENSEN DIE OP JE GEILEN OP JE PRACHTIGE GEZICHTJE VALLEN, EN 'BORSTEN DIE HANGEN OP HET ZUIDEN ' HELEMAAL NIET ERG VINDEN !!!!!!!!!!!11111111111
Vast al in de planning en al gebeurd (en jammerlijk mislukt).
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 17:33:50 #278
137949 Disana
pi_51366839
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:

[opmerking van FdW]

Ik oordeel nu ook weer, en jouw persoonlijke aanvallen op mij ben ik ook zat.
Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.

Sowieso is het hier nu afgelopen met persoonlijke aanvallen.
Er is hier voor iedereen ruimte, ook voor users met een andere mening.

Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
Ik wil graag opmerken dat klagen in de FB gelijk staat aan je vrijwillig blootstellen aan geklier en sensatiezoekers - en onder 'geklier' kun je ook jezelf scharen met opmerkingen die denigrerend bedoeld zijn of de intentie hebben de klager belachelijk te maken.

Als niet terzake doende reacties niet waren toegestaan of werden verwijderd, zouden meer users misschien de moed hebben of bereid zijn om hier openlijk feedback te geven in de wetenschap dat die op prijs werd gesteld.

Dit is geen discussiestuk, dit is een observatie vanuit een user waarmee je iets kunt doen of niet.
pi_51368957
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik oordeel nu ook weer, en jouw persoonlijke aanvallen op mij ben ik ook zat.
Je kunt klagen in de FB. Verdere posts van jou in mijn richting worden eerst genote, en dan verwijderd.

Sowieso is het hier nu afgelopen met persoonlijke aanvallen.
Er is hier voor iedereen ruimte, ook voor users met een andere mening.

Het moet niet gekker worden hier zeg: je kunt hier overdag gewoon niets meer posten wat niet positief is voor Huub of Lieke of je wordt van alle kanten persoonlijk aangevallen.
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

FOK ook overgenomen door RTL.
Hou toch op, over het algemeen is er overdag geen mod te bekennen in de COS en lossen wij het als users zelf op door bepaalde users te negeren, dat is namelijk de enige manier. Persoonlijke aanvallen worden hier bijna nooit bestraft, zelfs doodsbedreigingen niet. Iedere user zegt weleens iets , maar over het algemeen lopen de dagCossen prima omdat er over het algemeen beschaafde users aanwezig zijn, dus niet roomser dan de Paus worden.
Volgens mij start de avond om 18.00 uur, toch ?

Peet, ik mis je
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_51369063
Ik hoorde dan BQueen mod gaat worden, klopt dat ?
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:57:42 #281
130054 demins
We weten niks
pi_51369449
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
Dan vlucht ik nú naar het buitenland, waar ze geen internet hebben!!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_51369728
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:48 schreef kleinzusje het volgende:
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:57 schreef demins het volgende:

[..]

Dan vlucht ik nú naar het buitenland, waar ze geen internet hebben!!!
Dit soort posts word ik nou zo moe van.
Wanneer snapt men nou eens dat het niet op prijs wordt gesteld dat users besproken, aangevallen of gebashd worden?

Onder het mom van "grapje" even steken uitdelen.

Kappe daarmee !!

Ik ben het zat en ga er meer over noten en deleten.
pi_51369978
Wat is een note eigenlijk precies? En heb ik die ook?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_51370129
Avonne
Mijn post was geen grapje
Vond het gewoon de moeite waard om wat off topic quotes even in de FB te zetten.
Ik ben net thuis, heb alle cossen doorgelezen en durf er bijna niet meer te posten. Sommige users sturen dan een PM, dat kan ook.
Ik vraag het even na in de FB, zodat ik mn plan kan trekken.
Ik val niemand aan, zoals je kunt lezen.

Dus een beetje vreemde reactie
pi_51370204
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik wil graag opmerken dat klagen in de FB gelijk staat aan je vrijwillig blootstellen aan geklier en sensatiezoekers - en onder 'geklier' kun je ook jezelf scharen met opmerkingen die denigrerend bedoeld zijn of de intentie hebben de klager belachelijk te maken.

Als niet terzake doende reacties niet waren toegestaan of werden verwijderd, zouden meer users misschien de moed hebben of bereid zijn om hier openlijk feedback te geven in de wetenschap dat die op prijs werd gesteld.

Dit is geen discussiestuk, dit is een observatie vanuit een user waarmee je iets kunt doen of niet.
Ergens heb je een punt waarin je gelijk hebt. Ware het niet dat je elke scheet volledig uitmelkt tot ellenlange how-to verhandelingen, het liefst nog als sticky in de FAQ vastgelegd, om ze vervolgens weer ter discussie te stellen.

En ik vraag me altijd weer af waarom jij je als woordvoerder en front woman opwerpt.
Als FdW er problemen mee had kan hij zelf hier zijn ei kwijt.

Ooit bedacht dat andere users volwassen genoeg zijn om de keuze te maken wel of niet te klagen?

Hoe het ook zij, het is heel moeilijk om een klacht van jou nog serieus te nemen, aangezien je ze produceert (zowel hier als PM) als lopende bandwerk, waarbij ik me telkens weer afvraag "waarom moet ik me met deze futiliteiten bezighouden?"

Ga alsjeblieft Tien en RTL mailen: je bent er erg goed in en er valt goed werk te verrichten om de regels dáár aan de kaak te stellen. DAT zouden we allen ZEER op prijs stellen.

Maak ze gek bij Tien
pi_51370245
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
Wat is een note eigenlijk precies? En heb ik die ook?
notities op je naam.
Jij hebt er nul, heilig boontje
pi_51370289
Wie er trouwens aangevallen wordt zijn de mods in gequote stukje van mij
Zijn jullie overdag niet aanwezig ?
Lijkt me toch wel fijn om dat te horen, terwijl het niet klopt.

Wij users lossen het wel op door anderen te negeren ?
Mooie stelling name

Tis maar hoe je het leest Avonne

ps. Dat je mijn quote en de quote van Demins in 1 post zet, vind ik ook niet helemaal ok. Ik ben niet verantwoordelijk voor de reactie van een ander. Zo komt het nu over.
pi_51370565
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef avonne het volgende:

[..]

notities op je naam.
Jij hebt er nul, heilig boontje
Dat was te verwachten. Bedankt voor het nakijken.
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 11 juli 2007 @ 19:32:31 #289
6941 APK
Factual, I think.
pi_51370788
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef avonne het volgende:

Ergens heb je een punt waarin je gelijk hebt. Ware het niet dat je elke scheet volledig uitmelkt tot ellenlange how-to verhandelingen, het liefst nog als sticky in de FAQ vastgelegd, om ze vervolgens weer ter discussie te stellen.

En ik vraag me altijd weer af waarom jij je als woordvoerder en front woman opwerpt.

Ooit bedacht dat andere users volwassen genoeg zijn om de keuze te maken wel of niet te klagen?

Hoe het ook zij, het is heel moeilijk om een klacht van jou nog serieus te nemen, aangezien je ze produceert (zowel hier als PM) als lopende bandwerk, waarbij ik me telkens weer afvraag "waarom moet ik me met deze futiliteiten bezighouden?"

Ga alsjeblieft Tien en RTL mailen: je bent er erg goed in en er valt goed werk te verrichten om de regels dáár aan de kaak te stellen. DAT zouden we allen ZEER op prijs stellen.

Maak ze gek bij Tien
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:03 schreef avonne het volgende:

Wanneer snapt men nou eens dat het niet op prijs wordt gesteld dat users besproken, aangevallen of gebashd worden?

Kappe daarmee !!

Ik ben het zat en ga er meer over noten en deleten.
Ga je nu jezelf ook een note geven?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51370795
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Avonne
Mijn post was geen grapje
Vond het gewoon de moeite waard om wat off topic quotes even in de FB te zetten.
Ik ben net thuis, heb alle cossen doorgelezen en durf er bijna niet meer te posten. Sommige users sturen dan een PM, dat kan ook.
Ik vraag het even na in de FB, zodat ik mn plan kan trekken.
Ik val niemand aan, zoals je kunt lezen.

Dus een beetje vreemde reactie
door mijn quote is het toch duidelijk dat ik op je tweede post reageerde?
Die was duidelijk een sneer.
Je eerste post was zeer onduidelijk en heb ik niet op gereageerd.

Ik begrijp nu dus dat je ermee vraagt of het "veilig" is om na 18 uur te posten omdat dan de "zelfregulering der dagCOSsers" voorbij is?

Hot news... avonne is voortaan elke morgen en voormiddag aanwezig. Zelfregulatie is een groot goed, als het alle users tot hun recht kunnen komen. Ik ben dan voor klachten en vermaningen aanwezig.
Volgens mij ging het heel goed van morgen.

"Elkaar negeren" is trouwens een heel goed middel om ruzies te vermijden.
pi_51371536
Ik negeer dit verder
en wens iedereen een heerlijk COS leven
waar orde en rust heerst
en elk kindje van god tot zijn recht mag komen
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 20:07:30 #292
137949 Disana
pi_51372031
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef avonne het volgende:

[..]

Informeer je eens achter de schermen over ge'CC'de PM's.
quote:

Maak ze gek bij Tien
Werp jij je altijd op als degene die de kooltjes uit het vuur haalt, avonne? Je schofferende opmerkingen beginnen hol te klinken en je bedient je van onwaarheden. Zelfs toen je je in COS en SC recentelijk persoonlijk aanvallend naar mij uitliet, heb ik noch jou noch enig ander hierover een PM gestuurd. Trek hieruit je conclusie over hoe serieus je zelf nog wordt genomen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:33:38 #293
166006 Polonium-120
the morning after
pi_51373144
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef kleinzusje het volgende:
Wie er trouwens aangevallen wordt zijn de mods in gequote stukje van mij
Zijn jullie overdag niet aanwezig ?
Lijkt me toch wel fijn om dat te horen, terwijl het niet klopt.

Wij users lossen het wel op door anderen te negeren ?
Mooie stelling name

Tis maar hoe je het leest Avonne

ps. Dat je mijn quote en de quote van Demins in 1 post zet, vind ik ook niet helemaal ok. Ik ben niet verantwoordelijk voor de reactie van een ander. Zo komt het nu over.
spammert
I've used all my sick-days, so I'll call in dead today.
pi_51373263
kan de typo uit [COS # 1981] Lieke bashing contunues..... gehaald worden ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:43:20 #295
166006 Polonium-120
the morning after
pi_51373486
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef Nostalgist het volgende:
kan de typo uit [COS # 1981] Lieke bashing continues..... gehaald worden ?
welke?... ik zie er twee
pi_51373763
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef Disana het volgende:

[..]

Informeer je eens achter de schermen over ge'CC'de PM's.
[..]
hm.... ik heb net een kopietje van jouw PM ontvangen en hij is weer een meter lang.
Ik bewaar hem even tot morgen, OK?
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:53:06 #297
166006 Polonium-120
the morning after
pi_51373857
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:43 schreef Polonium-120 het volgende:

[..]

welke?... ik zie er twee
dankje
pi_51373880
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:52 schreef kleinzusje het volgende:
Ik negeer dit verder
en wens iedereen een heerlijk COS leven
waar orde en rust heerst
en elk kindje van god tot zijn recht mag komen
OK, misschien heb ik het verkeerd begrepen, laterzzzzzzz
pi_51373892
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:50 schreef avonne het volgende:

[..]

hm.... ik heb net een kopietje van jouw PM ontvangen en hij is weer een meter lang.
Ik bewaar hem even tot morgen, OK?
Het spijt me zeer Avonne, maar dit gaat echt te ver. Als iemand een PM stuurt is het prive. Dit hoef je niet in de FB te melden. Je kunt deze boodschap via PM melden aan de user zelf. Echt, dit vind ik niet ok.
  FOK!Babe woensdag 11 juli 2007 @ 20:57:23 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51374003
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Het spijt me zeer Avonne, maar dit gaat echt te ver. Als iemand een PM stuurt is het prive. Dit hoef je niet in de FB te melden. Je kunt deze boodschap via PM melden aan de user zelf. Echt, dit vind ik niet ok.
Inhoudelijk is er toch niets uit de PM openbaar gemaakt!?
En nu weet Disana toch dat ze vanavond geen antwoord meer hoeft te verwachten!?

Waren zie hier altijd maar zo snel en duidelijk!

edit:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')