Absoluut, dat waardeer ik echt in haar, zij zakt niet tot het niveau van die andere tokkies.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsof ze nog backup voor iemand anders wil zijn. Je kan van Lieke zeggen wat ze wil, misschien irritant enzo, ik vind haar nog echt het minst 'aso' hoor, daar in dat huis. En Huub vind ik gewoon leukDus zij met z'n tweeen zijn gewoon sterk.
Is ook zo, vooral Lieke heeft er steeds meer een houtje van.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ok, das waar, maar Huub en Lieke maken het er ook wel naar, met hun bazige gedrag.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:28 schreef Leandra het volgende:
En dan is Nena de villa uitgezet om een schopje tegen Brian z'n been...
Dat schopje waarvan Bart zei: Slecht afgeweerd Brian...
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 25 juni 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
Ik moet ineens denken aan dat schopje van Nena waardoor zij uit DGK moest..
Dat is niks vergeleken met wat er nu allemaal mag![]()
Laat ze eens een discussie aangaan, dat kuthoersmijten word ik echt doodziek van. En dan die giegelende meelopers erbij.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo, vooral Lieke heeft er steeds meer een houtje van.
Maar het blijft een laffe bedoening.
en het gedrag van de personen die je nu hoort spreken vind je normaal?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:34 schreef avonne het volgende:
[..]
ok, das waar, maar Huub en Lieke maken het er ook wel naar, met hun bazige gedrag.
Wacht maar, Dennis gaat echt nog naar BAN. Dan mag Jaap Huub's voeten kussen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef petraa het volgende:
Brian is echt walgelijk nu en die Dennis ook
eric vergeten?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is ook zo, vooral Lieke heeft er steeds meer een houtje van.
Maar het blijft een laffe bedoening.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wacht maar, Dennis gaat echt nog naar BAN. Dan mag Jaap Huub's voeten kussen.
Daar ben ik het mee eens.... verder is ze moeilijk te doorgronden.... maar ze blijft redelijk rustig in al haar clashes en dat vind ik echt een pluspunt.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Alsof ze nog backup voor iemand anders wil zijn. Je kan van Lieke zeggen wat ze wil, misschien irritant enzo, ik vind haar nog echt het minst 'aso' hoor, daar in dat huis. En Huub vind ik gewoon leukDus zij met z'n tweeen zijn gewoon sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |