quote:Op maandag 25 juni 2007 02:22 schreef agter het volgende:
huub zijn vingertopje is gebroken door dennis..haha!
Hoezo straksquote:Op maandag 25 juni 2007 02:20 schreef riri het volgende:
de gouden kooi wordt straks alleen nog maar bewoont door rioolbewoners
Knap Dennis, dag 4? Wat een toevoeging voor de kooi.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:22 schreef agter het volgende:
huub zijn vingertopje is gebroken door dennis..haha!
En Amanda vindt het mooi en Natasja vindt het lekker belangrijk, jammer dat er niet een paar tanden uit zn bek zijn......quote:Op maandag 25 juni 2007 02:23 schreef Prospera het volgende:
Nee door Jaap; hij dekt zich meteen in dat het een ongelukje is.
is nie zo hoor, hij had dat al vannaf toen brian m van de trap gooide kon die ze pink nie bewegen en nu issie dik geworden, dus wat daar de reden van is kan door dennis komen maar dat is echt niet de oorzaakquote:Op maandag 25 juni 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Knap Dennis, dag 4? Wat een toevoeging voor de kooi.
En vingers breken is ook niet zo gek moeilik.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:23 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hij mag eerst wel wat laten zien, pokeren is gewoon geluk hebben.
gaat vast rtl boulevard en telegraaf halen:quote:Op maandag 25 juni 2007 02:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Knap Dennis, dag 4? Wat een toevoeging voor de kooi.
Dat was zijn pink, nu is het zijn vingerquote:Op maandag 25 juni 2007 02:24 schreef easysatellite het volgende:
[..]
is nie zo hoor, hij had dat al vannaf toen brian m van de trap gooide kon die ze pink nie bewegen en nu issie dik geworden, dus wat daar de reden van is kan door dennis komen maar dat is echt niet de oorzaak
Tuurlijk niet, alsof Brian dat zou doen.quote:
Hij weerde huub goed afquote:Op maandag 25 juni 2007 02:22 schreef riri het volgende:
dennis heeft echt lichamelijk geweld toegepast....wat een looser...net binnenkomen en zich zo misdragen
Nee, Lieke sloeg Jaap 1 keer op zijn hoofd, en 1 keer op zijn buik.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
Het ging me allemaal te snel.
Maar het was toch Huub die Jaap aanviel?
Daarmee begon het fysiek geweld toch?
en zo komt iedereen, die natasia weer aardig begonnen te vinden, weer met beide beentjes op de grondquote:Op maandag 25 juni 2007 02:24 schreef PC eend het volgende:
Natas: vinger gebroken? lekker belangrijk, jammer dat er geen tanden uit zijn bek zijn geramd![]()
wil niet over pokeren beginnen maar jij hebt blijkbaar het een en ander gemist. en je snapt poker ook niet dus.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:23 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
hij mag eerst wel wat laten zien, pokeren is gewoon geluk hebben.
Het is blijkbaar heel normaal om meteen een vuilnisvat met scheldwoorden open te trekken in hun kringen. Een normale discussie....... belachelijk!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:25 schreef ToughLove het volgende:
En ze snappen echt niet waarom Lieke niet gewoon meteen terugscheldDat is toch ook normaal......
Lekker belangrijk dat 'ie zijn vinger heeft gebroken, aldus N en A.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:24 schreef Frasier het volgende:
Man wat een low-lifes.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En vingers breken is ook niet zo gek moeilik.
Daarna begonnen ook Dennis en Huub. Dennis duwde Huub over een poef heen en Huub viel op de grond in een raar hoekje (tegen de bank onder de plasma). Vermoed dat het toen gebeurd is.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
Is wel moeilijk pokeren met je hand in het gipsquote:Op maandag 25 juni 2007 02:25 schreef mootie het volgende:
[..]
En vingers breken is ook niet zo gek moeilik.
Lieke had beter een naaldhak kunnen pakken, dan had Amanda het heel normaal gevondenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:26 schreef Taurus het volgende:
Bah. Het gaat niet zoals ik 't wil hebbenNu allemaal opeens 'n hekel aan Lieke en Huub.
Amanda: "Zij slaat Jaap op z'n hoofd. Doe normaal, Jaap zit hier langer dan jou, ben je gek gewordne ofzo"... alsof dat reden is om iemand niet te slaanAls Amanda nou nog Jaap sloeg, die zit er langer dan Jaap, ja dan was 't goed..
![]()
Toen heb ik de streams dus maar weer weg gedaan.
Ik hoop zooo dat Huub die villa wint!
vertel esquote:Op maandag 25 juni 2007 02:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wil niet over pokeren beginnen maar jij hebt blijkbaar het een en ander gemist. en je snapt poker ook niet dus.
Die chantage ging niet door.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:27 schreef agter het volgende:
waar is het prijzengeld van Dennis voor Lieke?
Tsja........ een stel aso's in een huis, kan ik hier ook wel naar een achterbuurt rijden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:27 schreef Donnie29 het volgende:
Nu hebben ze ban in de goede positie om Huub en Lieke eruit te krijgen. Dan blijft dus alleen Jaap over voor mij om te blijven kijken. Dan word het programma echt te misselijk met dat fucking uitschot. En Dennis is een fagot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |