Je kletst vet uit je nek. Denk nog maar even aan hoe Huub en Erik Jaap te grazen namen met al hun streken toen Jaap net binnen was. Vandaar uit is Jaap na weken..............lees weken en weken, gaan reageren!quote:Op maandag 25 juni 2007 02:06 schreef riri het volgende:
door jaap is de hele gouden kooi één groot ordinair gebeuren geworden
Welke streams bekijk jij, die van mij zijn zo'n 2 minuten te laatquote:Op maandag 25 juni 2007 02:08 schreef F04 het volgende:
Lieke moet naar de buren.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:09 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ja idd en die hebberigheid![]()
ik zeg nieuwe erin huub immuun en lieke op de stoel
lijkt me een goed plan...kan ze eindelijk oprottenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:10 schreef Prospera het volgende:
Als Jaap zijn excuses aanbiedt dan beukt Tas zijn kop in elkaar.
wanneer? daarnet?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:08 schreef easysatellite het volgende:
lieke word gedisqualificeert omdat ze n wapen pakte en jaap zn vingers wou afknippe
mooi is dat, lieke is ook een sterke spelerquote:Op maandag 25 juni 2007 02:10 schreef Frasier het volgende:
En daar gaat Jaap z'n populariteit. Wat een dwaas is 't eigenlijk ook. Sluit je maar aan bij al die schijnheilen
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:12 schreef akveor het volgende:
Ja Huub, daar loop je dan heen en weer te drentelen voor de paardestal... Je hebt allleen Lieke als backup... Ik zou maar eens lief doen tegen d'r.
Nee hoor, Jaap is nog steeds groeiende. Hij kiest voor zichzelf en zijn eigen positie. Vroeg of laat zal iedereen zich voegen naar wat hij wil. En dat is de strijd waar het nu om gaat. Haan Huub moet een toontje lager zingen en dat gaat hij ook doen, reken maar van yes.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:10 schreef Frasier het volgende:
En daar gaat Jaap z'n populariteit. Wat een dwaas is 't eigenlijk ook. Sluit je maar aan bij al die schijnheilen
Welnee, gewoon dumpen en nu eens echt gaan bonden met Jaap.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:12 schreef akveor het volgende:
Ja Huub, daar loop je dan heen en weer te drentelen voor de paardestal... Je hebt allleen Lieke als backup... Ik zou maar eens lief doen tegen d'r.
Die laten zich toch wel zo verschrikkelijk in de kaarten zien....quote:Op maandag 25 juni 2007 02:10 schreef CoT het volgende:
BAN springt ook meteen op Jaap
Ze adviseren om geen excuses te maken
iedereen roept daar vanalles tegen elkaar, dat is daar heel normaal.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef riri het volgende:
toen jaap dat zei van kuthoer....zeiden natasia en amanda ook dat dat niet kon wat jaap deed en nu verzinnen ze er van alle verhalen bij
Nou dan mogen er wel meerdere weg...thee gooien is ook een wapen...iemand van de trap af gooien is ook mishandeling..ga nou toch weg...jaap zat sexueel aan haar...vergis je niet..hijs te ver gegaan..ze had een mes in hem mogen steken daarvoor..denk dat de rechter nog zelf verdedigeng toezegt ook dus..quote:Op maandag 25 juni 2007 02:08 schreef easysatellite het volgende:
lieke word gedisqualificeert omdat ze n wapen pakte en jaap zn vingers wou afknippe
ja huub dennis en jaap in 1 groep en lieke eruitquote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, gewoon dumpen en nu eens echt gaan bonden met Jaap.
Tuurlijk, ze zag daar haar tv momentje in.'t Trieste is dat het nog gelukt is ook.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef agter het volgende:
[..]
iedereen roept daar vanalles tegen elkaar, dat is daar heel normaal.
maar lieke maakt er opeens een punt van.
Dat is al lang geleden, en je kan zeggen wat je wilt maar Lieke hoor je nooit schelden zoals de andere.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef easysatellite het volgende:
wie noemt wie hoer, lieke noemt amanda en melis ook hoer, hypocrisie ten bove
Never, Jaap is niet te vertrouwen alleen uit het feit al dat ie het niet kan verkroppen dat Huub de (SMS) Poll heeft gewonnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, gewoon dumpen en nu eens echt gaan bonden met Jaap.
ik hoop dat jaap en dennis bovenaan eindigen, dan is het einde van lieke denk ik snel in zicht iddquote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Hupert nou een keer ergens onderaan de popilijst staat zal het misschien een keer lukken om die Lieke er unaniem uit te flikkeren
Wat deed Jaap naar Huub?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef riri het volgende:
wat jaap naar huub deed was echt verschrikkelijk
1 keer.......... voor de rest is ze eigenlijk altijd netjes gebleven.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef easysatellite het volgende:
wie noemt wie hoer, lieke noemt amanda en melis ook hoer, hypocrisie ten bove
?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef riri het volgende:
wat jaap naar huub deed was echt verschrikkelijk
Lol, Huub en Lieke zijn te vertrouwen..........grijnzzzzzzzquote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Never, Jaap is niet te vertrouwen alleen uit het feit al dat ie het niet kan verkroppen dat Huub de (SMS) Poll heeft gewonnen.
de rest? wie kan ze nog meer hoer noemen dan? natas?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
1 keer.......... voor de rest is ze eigenlijk altijd netjes gebleven.
en dus is het een reden om zo ontzettend hoog van de toren te blazen als Lieke doet?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden, en je kan zeggen wat je wilt maar Lieke hoor je nooit schelden zoals de andere.
Omdat zij dat zelf nooit doet. Ik zou er ook een punt van maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef agter het volgende:
[..]
iedereen roept daar vanalles tegen elkaar, dat is daar heel normaal.
maar lieke maakt er opeens een punt van.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Rudieh het volgende:
oei, Jaap is gezwicht..had ik niet verwacht
Nou, sinds Natasia zich zo extreem bemoeid hiermee, is het weer beter tussen Jaap en Lieke.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Wat liep Natasia nu te brullen?
De rest = in alle scheldpartijen die ze over zich heen heeft gekregen heeft zij het altijd op kunnen lossen zonder te schelden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef easysatellite het volgende:
[..]
de rest? wie kan ze nog meer hoer noemen dan? natas?
jah ze moeten zo'n zwarte balk voor der gezicht hangen hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 02:17 schreef webextreme.nl het volgende:
die natasia is echt zo lelijk.. daar stoor ik me het meest aan
Je weet toch hoe dat gaat??quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
1 keer.......... voor de rest is ze eigenlijk altijd netjes gebleven.
Precies.... daarom probeert Jaap hen te breken zodat Huub of Liek afhankelijk wordt van Jaap.... Jaap heeft nu eenmaal maar 1 jaar en moet het snel spelen en dus gokken...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol, Huub en Lieke zijn te vertrouwen..........grijnzzzzzzz
was al afgesprokenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Maar goed...... waarom keert Jaap zich ineens tegen de 2 mensen die het dichtst bij hem staan?
ja beetje hypocriet maarja. je weet niet misschien moest het wel van achterquote:Op maandag 25 juni 2007 02:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap Jaap nu niet hoor.
Misschien vertrouwen blijven houden van Huub en Lieke.
Omdat die niks tegen brrr en natas mag doen, dan hou je weinig keus over.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Maar goed...... waarom keert Jaap zich ineens tegen de 2 mensen die het dichtst bij hem staan?
Jaap heeft immers maar 1 jaar.... net als bij poker ziet hij Dennis misschien als een goeie kicker....quote:Op maandag 25 juni 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Lieke tartte hem en zij staat niet zo dicht naast hem hoor.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Ik ben ouderwets, ik vind dat er een goede reden voor moet zijn. Zoals dat Huub Eric niet meer vertrouwde en niet meer met hem door een door kon.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat die niks tegen brrr en natas mag doen, dan hou je weinig keus over.
slecht van huubquote:Op maandag 25 juni 2007 02:20 schreef easysatellite het volgende:
[..]
wat n sukkel hij stelde t zelf voor
Ratten dus..quote:Op maandag 25 juni 2007 02:20 schreef riri het volgende:
de gouden kooi wordt straks alleen nog maar bewoont door rioolbewoners
Omdat hij zich niet de les laat lezen. Door niemand niet. Hij is van niets zelfstandig opgeklommen naar de positie die hij nu heeft, dat laat hij zich niet afnemen door Lieke. En hij voelt zich nu sterk genoeg met Dennis naast hem om ook de positie van Huub aan te tasten. Die strijd gaat daar om posities........Jaap doet het gewoon erg goed. Al legt hij het er nu wel wat te dik bovenop vind ik.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |