quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Rudieh het volgende:
oei, Jaap is gezwicht..had ik niet verwacht

Nou, sinds Natasia zich zo extreem bemoeid hiermee, is het weer beter tussen Jaap en Lieke.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Wat liep Natasia nu te brullen?

De rest = in alle scheldpartijen die ze over zich heen heeft gekregen heeft zij het altijd op kunnen lossen zonder te schelden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef easysatellite het volgende:
[..]
de rest? wie kan ze nog meer hoer noemen dan? natas?

jah ze moeten zo'n zwarte balk voor der gezicht hangen hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 02:17 schreef webextreme.nl het volgende:
die natasia is echt zo lelijk.. daar stoor ik me het meest aan

Je weet toch hoe dat gaat??quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
1 keer.......... voor de rest is ze eigenlijk altijd netjes gebleven.

Precies.... daarom probeert Jaap hen te breken zodat Huub of Liek afhankelijk wordt van Jaap.... Jaap heeft nu eenmaal maar 1 jaar en moet het snel spelen en dus gokken...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol, Huub en Lieke zijn te vertrouwen..........grijnzzzzzzz

was al afgesprokenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Maar goed...... waarom keert Jaap zich ineens tegen de 2 mensen die het dichtst bij hem staan?

ja beetje hypocriet maarja. je weet niet misschien moest het wel van achterquote:Op maandag 25 juni 2007 02:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap Jaap nu niet hoor.
Misschien vertrouwen blijven houden van Huub en Lieke.

Omdat die niks tegen brrr en natas mag doen, dan hou je weinig keus over.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Maar goed...... waarom keert Jaap zich ineens tegen de 2 mensen die het dichtst bij hem staan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |