Dat is al lang geleden, en je kan zeggen wat je wilt maar Lieke hoor je nooit schelden zoals de andere.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef easysatellite het volgende:
wie noemt wie hoer, lieke noemt amanda en melis ook hoer, hypocrisie ten bove
Never, Jaap is niet te vertrouwen alleen uit het feit al dat ie het niet kan verkroppen dat Huub de (SMS) Poll heeft gewonnen.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Welnee, gewoon dumpen en nu eens echt gaan bonden met Jaap.
ik hoop dat jaap en dennis bovenaan eindigen, dan is het einde van lieke denk ik snel in zicht iddquote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Hupert nou een keer ergens onderaan de popilijst staat zal het misschien een keer lukken om die Lieke er unaniem uit te flikkeren
Wat deed Jaap naar Huub?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef riri het volgende:
wat jaap naar huub deed was echt verschrikkelijk
1 keer.......... voor de rest is ze eigenlijk altijd netjes gebleven.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:11 schreef easysatellite het volgende:
wie noemt wie hoer, lieke noemt amanda en melis ook hoer, hypocrisie ten bove
?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef riri het volgende:
wat jaap naar huub deed was echt verschrikkelijk
Lol, Huub en Lieke zijn te vertrouwen..........grijnzzzzzzzquote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Never, Jaap is niet te vertrouwen alleen uit het feit al dat ie het niet kan verkroppen dat Huub de (SMS) Poll heeft gewonnen.
de rest? wie kan ze nog meer hoer noemen dan? natas?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
1 keer.......... voor de rest is ze eigenlijk altijd netjes gebleven.
en dus is het een reden om zo ontzettend hoog van de toren te blazen als Lieke doet?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden, en je kan zeggen wat je wilt maar Lieke hoor je nooit schelden zoals de andere.
Omdat zij dat zelf nooit doet. Ik zou er ook een punt van maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef agter het volgende:
[..]
iedereen roept daar vanalles tegen elkaar, dat is daar heel normaal.
maar lieke maakt er opeens een punt van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |