?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef riri het volgende:
wat jaap naar huub deed was echt verschrikkelijk
Lol, Huub en Lieke zijn te vertrouwen..........grijnzzzzzzzquote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Never, Jaap is niet te vertrouwen alleen uit het feit al dat ie het niet kan verkroppen dat Huub de (SMS) Poll heeft gewonnen.
de rest? wie kan ze nog meer hoer noemen dan? natas?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
1 keer.......... voor de rest is ze eigenlijk altijd netjes gebleven.
en dus is het een reden om zo ontzettend hoog van de toren te blazen als Lieke doet?quote:Op maandag 25 juni 2007 02:15 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden, en je kan zeggen wat je wilt maar Lieke hoor je nooit schelden zoals de andere.
Omdat zij dat zelf nooit doet. Ik zou er ook een punt van maken.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:13 schreef agter het volgende:
[..]
iedereen roept daar vanalles tegen elkaar, dat is daar heel normaal.
maar lieke maakt er opeens een punt van.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:14 schreef Rudieh het volgende:
oei, Jaap is gezwicht..had ik niet verwacht
Nou, sinds Natasia zich zo extreem bemoeid hiermee, is het weer beter tussen Jaap en Lieke.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Wat liep Natasia nu te brullen?
De rest = in alle scheldpartijen die ze over zich heen heeft gekregen heeft zij het altijd op kunnen lossen zonder te schelden.quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef easysatellite het volgende:
[..]
de rest? wie kan ze nog meer hoer noemen dan? natas?
jah ze moeten zo'n zwarte balk voor der gezicht hangen hahaquote:Op maandag 25 juni 2007 02:17 schreef webextreme.nl het volgende:
die natasia is echt zo lelijk.. daar stoor ik me het meest aan
Je weet toch hoe dat gaat??quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
1 keer.......... voor de rest is ze eigenlijk altijd netjes gebleven.
Precies.... daarom probeert Jaap hen te breken zodat Huub of Liek afhankelijk wordt van Jaap.... Jaap heeft nu eenmaal maar 1 jaar en moet het snel spelen en dus gokken...quote:Op maandag 25 juni 2007 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lol, Huub en Lieke zijn te vertrouwen..........grijnzzzzzzz
was al afgesprokenquote:Op maandag 25 juni 2007 02:18 schreef mootie het volgende:
Maar goed...... waarom keert Jaap zich ineens tegen de 2 mensen die het dichtst bij hem staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |