abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50779485
tot nu toe, wat vind je ervan?

heb er zelf nog geen kracht in weten te ontdekken.
komt weinig uit en veel uitstraling heeft ie niet.
komt meer over als een playboy/spel speler wannabe.

pretoogjes heeft ie wel, maar dat mondje zint me niet
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_50779492
pi_50779677
IK VIND HEM EEN EIKEL
pi_50779751
Heb ik iets gemist??? Ow ja, dat homotje is eruit he

DGK lijkt de anus van Erik wel... het gaat erin en het komt er ook weer uit
  zondag 24 juni 2007 @ 09:34:33 #5
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_50780123
ik ken 'm ergens van...
meer info over hem ergens?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_50780510
Zwaar vervelend ventje dat denkt ff de bink te zijn, en hij is een homo.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  zondag 24 juni 2007 @ 11:49:13 #7
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_50781974
hij is zo'n guido...

google maar es of youtube guido es...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_50783433
quote:
Op zondag 24 juni 2007 10:15 schreef Pavement het volgende:
Zwaar vervelend ventje dat denkt ff de bink te zijn, en hij is een homo.
Echt? Naja, veel homo-er dan die Eric kan het niet worden
pi_50785075
ik vind hem niet echt een type voor de kooi. beetje te gladjes. en dat ie bij jaapie gaat likken vind ik al helemaal niet normaal. ik hoop dat jaap toch bij huupie blijft want die 2 zijn inmiddels de gouden kooi samen. van mij mag ie al weer weg die gozer. geen aanwinst dus. hij doet net of ie alles weet over iedereen. hij loopt daar rond als vrouwen verslinder. nou eerlijk gezegd ik vind hem zeker geen aantrekkelijke gozer. ik denk dat homo's daar anders over denken. hij is gewoon homo alleen hij weet het zelf nog niet. jammer dat erik eruit is anders had ie zeker een sekxmaatje aan die gladde.
hij lult bij iedereen en verlinkt alles door. en dat gaat zeker zijn kop kosten.
pi_50786930
Is dat nou een Shenkie
Hell To The Liars
pi_50790401
Fokking helllllll
Wat een Kwee is die nieuwe bewoner
Hij is nog langer bezig met zij uiterlijk dan de dames
Alles in 1 tempo, slaapverwekkend die gast
pi_50790556
hehe 6 minuten later
Hij is er nog steeds niet uit welke broek het gaat worden
pi_50794329
Ik vind het een arrogante kwal. Iemand die zichzelf geweldig vind en interessant.
  zondag 24 juni 2007 @ 19:20:06 #14
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_50795235
quote:
Op zondag 24 juni 2007 09:34 schreef Patch het volgende:

ik ken 'm ergens van...
meer info over hem ergens?
Info over Dennis van Pinka.

Dennis is zeer ijdel, houdt van dure kleding,
zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers, heeft iets naiefs,
heeft meegedaan met Idols, dol op aandacht en wil beroemd worden, kan best aardig zingen.
Hij is een goede voetballer. Hij heeft een hele zachte kant, maar ook een keiharde kant
en switcht moeiteloos tussen beide kanten. Beetje eng.
Jaap vindt hij geweldig, hij kent Lieke, maar hij heeft niet iets met Lieke gehad.
.
pi_50797484
Dennis ''komt uit de kast boy'' kudkb, weet het al wel, maar zijn ouders en vrienden nog niet. Doormiddel van palma morgen ochtend anaal te bevredigen en midden in de camera te schreeuwen PA IK BEN GAY wil hij uit de kast komen.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_50798669
Tot nu toe vind ik het 3x niks, laat hij zich eerst maar eens bewijzen
volgens mij is Dennis geen persoon met een open karakter
pi_50798764
als dennis jaap weetr in te palmen en huub gaan taggen kan het nog wel eens erg leuk worden. Nu nog maar kijken of jaap dat aandurft
hardcoholic
  zondag 24 juni 2007 @ 22:11:41 #18
73649 NRH
Giggadee Giggadee! All right!
pi_50801139
Dennis wil per sé beroemd worden. Kon aardig voetballen, zat zelfs even in de jeugd van Ajax en Feyenoord, maar is al wat afgezakt naar het niveau van zondagtweedeklasser Alphense Boys (zou hij volgend seizoen gaan voetballen, maar dat lijkt me nu lastig). Hij heeft meegedaan aan Popstars The Rivals, zonder veel succes, tweede ronde eruit dacht ik. Verder beetje populair mannetje, allemansvriend zonder al te veel karakter. Beetje een playertje.
(Dit is wat ik van anderen hoor, ken hem zelf niet zo goed, maar heeft bij bekenden van me gevoetbald en op school gezeten).
pi_50803533
Hij heeft dichtgeslagen ogen, Nobrains is er slim bij.... wat een slaapverwekker. Geen input, zit nog net niet met zijn vingers de hele dag in zijn neus te peuteren.

Zijn haar is echt freaky, heeft die jongen kruinen over zijn hele kop? Beetje... eng zelfs.

Nee, geen match.
( en ik denk ook dat hij gay is, maar geen ballen heeft en er daarom zo raar mee omgaat. Mag niemand weten dat hij repelsteeltje heet?)

* update: wat een goor manneke! Weer niveau Flensje Stijn

[ Bericht 33% gewijzigd door Lieve op 25-06-2007 08:51:04 (updaten) ]
pi_50804080
Typische macho dus.
pi_50804638
hard van buiten,
week en soppig van binnen.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_50805615
Dennis' hyves: http://dennis-bax.hyves.nl/
Dennis' web min log : http://dennisbax.web-log.nl/ (al weet ik niet zeker of zit zijn echte log is)

Maar ik vind dat hij tot nu toe redelijk relaxed over komt, en ik denk dat hij met Jaap samen Huub en Lieke wel aan kan. Komen die ook geleidelijk aan weer een beetje met beide beentjes op de grond.
Ik hoop zo dat hij Huub vanavond op zijn lazer geeft met poker...

UPDATE: puntje voor Dennis

[ Bericht 6% gewijzigd door flubberdewups op 25-06-2007 00:57:48 ]
pi_50809575
Wat een eikel zeg.
En hij komt zo nep over.
  † In Memoriam † maandag 25 juni 2007 @ 06:15:46 #24
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_50809634
quote:
Op zondag 24 juni 2007 19:20 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Info over Dennis van Pinka.

Dennis is zeer ijdel, houdt van dure kleding,
zorgt overdreven goed voor zichzelf, krult zijn wimpers, heeft iets naiefs,
heeft meegedaan met Idols, dol op aandacht en wil beroemd worden, kan best aardig zingen.
Hij is een goede voetballer. Hij heeft een hele zachte kant, maar ook een keiharde kant
en switcht moeiteloos tussen beide kanten. Beetje eng.
Jaap vindt hij geweldig, hij kent Lieke, maar hij heeft niet iets met Lieke gehad.
.
quote:
Op zondag 24 juni 2007 22:11 schreef NRH het volgende:
Dennis wil per sé beroemd worden. Kon aardig voetballen, zat zelfs even in de jeugd van Ajax en Feyenoord, maar is al wat afgezakt naar het niveau van zondagtweedeklasser Alphense Boys (zou hij volgend seizoen gaan voetballen, maar dat lijkt me nu lastig). Hij heeft meegedaan aan Popstars The Rivals, zonder veel succes, tweede ronde eruit dacht ik. Verder beetje populair mannetje, allemansvriend zonder al te veel karakter. Beetje een playertje.
(Dit is wat ik van anderen hoor, ken hem zelf niet zo goed, maar heeft bij bekenden van me gevoetbald en op school gezeten).
Als aanvulling op deze twee posters wil ik nog melden dat Dennis tezamen met zijn contract van Tien eveneens een script heeft gehad.

Zijn eigen mening was voordat hij in de kooi kwam: dat hij Amanda wel lekker vond en breuk wel tussen Brian en Amanda wel zag zitten, Lieke kent (zij is ook een van zijn Hyvesvrienden) en hoopte dat het geen probleem zou worden wanneer hij de selectie zou doorkomen en Huub wel een geschikte kerel vond.

Aldus, Dennis zit nu in de Kooi. Ik heb net een film gezien waarin Dennis Huub hard op de grond duwt, Huub hard tegen de muur duwt, een lik (a la Huub) in het gezicht geeft bij Huub en Huub's bril uit Huub's handen trekt en stukmaakt. Dit strookt niet met zijn mening over Huub vóór dat hij de Kooi in kwam. Dennis heeft dan ook gezegd tegen een vriend: als ik me anders voordoe dan dat je mij kent en mijn mening kent over de bewoners, dan speel ik dus toneel (script).

Vannacht hield Dennis zich dus duidelijk aan het script, ging weliswaar iets te hardhandig te werk en werd ook door Natasia en door Huub gewaarschuwd dat het minder moest. Het gaat alleen helemaal aan me voorbij waarom de Febo dit script hanteert. Huub heeft 41% van de stemmers (merendeel streamers) en is dus bij kijkers en streamers, de populaire uit de kooi. Zou Flens weer de opdracht hebben gegeven om Huub (en daarmee ook Lieke) te bashen of uit te lokken? Het zal me niets verbazen.

Oh ja, en nogwat, voordat Dennis de kooi inging, heeft hij zich ontpopt als een goede pokerspeler, maar wellicht is dat al oud nieuws hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door BwennieBren op 25-06-2007 06:23:08 ]
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_50809738
Ja, het lijkt mij ook wel duidelijk dat men achter vind dat Huub een lesje geleerd moet worden. Hij is te arrogant en zijn positie heeft hij verkregen met geweld en intimidatie. Dat gedrag verdient een tegenspeler die hem op zijn plek kan zetten. Tot nu toe met succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')