Nee, ze weigeren me blauw te maken.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:56 schreef LoveProfusion het volgende:
JA! Kun jij het nummer aanpassen?
bondgenootschappen in dgk kunnen per kwartier wisselen...zo scheld je elkaar vertieft en zo ben je hartsvriendinnen ..quote:Op maandag 9 juli 2007 21:02 schreef ericahysterica het volgende:
dellie en nada zijn ineens dikke vriendinnen. Nada stookt lekker over nasty dat amanda door haar als indringer werd gezien
Jawel hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vorige COS is nog niet vol
nu welquote:Op maandag 9 juli 2007 21:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De vorige COS is nog niet vol
Vanmiddag stikte het hier van de mods en admins en nu is er niemand?quote:Op maandag 9 juli 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ze weigeren me blauw te maken.![]()
Ik gooi het wel even in FB, hoop dat er een modje is.
Jawel, ikquote:Op maandag 9 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanmiddag stikte het hier van de mods en admins en nu is er niemand?
Met of zonder redenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ze weigeren me blauw te maken.![]()
Ik gooi het wel even in FB, hoop dat er een modje is.
strak plan, maar zou ze komen?quote:
weet niet zoals gewoonlijk als er iets is krijg je een lock tyfusleiers van rtlquote:
Ik vermoed vaag dat het wel zo'n kreng is dat Amanda graag namens Netty de waarheid wil vertellen.quote:
Als ze komt, weten we ook meteen dat Brian haar helemaal verkeerd inschat. Hij denkt dat ze niet komt omdat er bonje om is. Als ze wel komt, weet ze dat ze een gigantisch probleem veroorzaakt.quote:
Nu welquote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef pullup het volgende:
Is dit een COS ?
Ja, maar er is geen mod om er een COS nummer aan te geven.quote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef pullup het volgende:
Is dit een COS ?
quote:
Even niet gehoord. Bedoelde ze niet het gesprek tegen zevenen?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze (Tas) hep d'r ventje gesproken. En dat kan zo maar, zondeer streams, zonder CP's.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |