Hoe heet een jong van een knol danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
En die vreemde entiteit zei paardenkalf over mij... Dan moet je echt dooooood gewoon
Het jong van een knol?quote:
Als je dat al schelden vindt dan ga je toch lekker naar v-o-l.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 01:48 schreef Veulen het volgende:
Maar wat dat met gert z'n gescheld te maken heeft weet ik verder ook niet.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Als je dat al schelden vindt dan ga je toch lekker naar v-o-l.![]()
Die doodsverwensing van jou is veel erger.![]()
Gut, kunnen kleutertjes tegenwoordig ook al ongesteld worden?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:04 schreef Veulen het volgende:
Alsof het mij wat kan schelen wat jij vind.
Heb jij recentelijk geneukt ofzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:17 schreef APK het volgende:
[..]
Gut, kunnen kleutertjes tegenwoordig ook al ongesteld worden?![]()
Wat zal jij het zwaar hebben als je DGK bekijkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef SmeerCaas het volgende:
Ik kan dat gekibbel missen als ... juist.
OK, thx.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:16 schreef Disana het volgende:
[COS # 1938] Huilen om oma
[COS #1938] Waar helemaal niks meer mag
Beide dicht
En hoelang zou die kwal dan op vakantie zijn? Of zit die bij de soos in een campingsmoking een tent te bouwen met een playboy uit de zak van de belastingbetaler?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef Day het volgende:
Gert is op vakantie en kan voorlopig niet gepest worden. Aangezien er nu een 2e SC ontstaan, gaat er even een slotje op.
Kijk eens een paar reacties hoger slome...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 08:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
En hoelang zou die kwal dan op vakantie zijn? Of zit die bij de soos in een campingsmoking een tent te bouwen met een playboy uit de zak van de belastingbetaler?
Hij wilde gewoon kwal tegen me zeggen, die schele gnoe.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 14:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk eens een paar reacties hoger slome...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon kwal tegen me zeggen, die schele gnoe.
Graag vanaf hier weer FB en geen SC. Dat laatste wordt verwijderd onder deze stippellijn:![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Yup.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
Is dat ironisch bedoelde topic nu gewoon helemaal verdwenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |