abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51233448
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
Is dat ironisch bedoelde topic nu gewoon helemaal verdwenen?
kijk uit he, voor je weet zitten er borrelnootjes voor je voordeur!!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:15:26 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51233488
Ook een beetje in de overdrive, als je het mij vraagt. En ook ongevraagd ben ik die mening toegedaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:16:57 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51233531
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:13 schreef SolidasRock het volgende:

kijk uit he, voor je weet zitten er borrelnootjes voor je voordeur!!
En ik heb vandaag mijn boodschappen nog wel bij Jumbo gedaan. Maar daar was de verse munt uitverkocht, dus moet ik zo toch nog naar die vermaledijde AH. Geen mojito's zonder munt, tenslotte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51233575
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ook een beetje in de overdrive, als je het mij vraagt. En ook ongevraagd ben ik die mening toegedaan.
Ah, ik ben niet geschokt hoor. Maar aan de ene kant is het ook niet zo slim van een mod, die toch wel een beetje een voorbeeldfunctie heeft om tot domme daden te komen.

Vanwaar de boycot eigenlijk? Weigert AH dan de spotjes op te heffen die rond DGK worden uitgezonden?
pi_51233601
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ik heb vandaag mijn boodschappen nog wel bij Jumbo gedaan. Maar daar was de verse munt uitverkocht, dus moet ik zo toch nog naar die vermaledijde AH. Geen mojito's zonder munt, tenslotte.
Hej pssst, je hebt ook superdeboer en C1000 en nog een handjevol turkse supermarkten enzo...
  FOK!Babe zaterdag 7 juli 2007 @ 16:19:49 #206
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51233607
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:18 schreef SolidasRock het volgende:

Vanwaar de boycot eigenlijk? Weigert AH dan de spotjes op te heffen die rond DGK worden uitgezonden?
Nee, andersom.

Maar dit is FB.
pi_51233692
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nee, andersom.

Maar dit is FB.
DGK weigert de spotjes op te heffen? Huh? Wat heeft DGK met die spotjes van AH te maken? Wat kan AH nou eraan doen dat DGK een imbecielenprogramma is?

kweet dat dit FB is. Gert had al de stippellijn aangegeven en daar is iedereen al inmiddels eroverheen, ik neem aan dat dit straks allemaal weer weggehaald wordt.
  FOK!Babe zaterdag 7 juli 2007 @ 16:24:05 #208
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51233718
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

DGK weigert de spotjes op te heffen? Huh? Wat heeft DGK met die spotjes van AH te maken? Wat kan AH nou eraan doen dat DGK een imbecielenprogramma is?

kweet dat dit FB is. Gert had al de stippellijn aangegeven en daar is iedereen al inmiddels eroverheen, ik neem aan dat dit straks allemaal weer weggehaald wordt.
AH doet juist GEEN spotjes meer uitzenden.
Zo moeilijk is het toch niet om je in te lezen?
Dit is godverdomme gewoon in het nieuws geweest.
pi_51233817
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

AH doet juist GEEN spotjes meer uitzenden.
Zo moeilijk is het toch niet om je in te lezen?
Dit is godverdomme gewoon in het nieuws geweest.
Dan snap ik goddomme niet waarom Gert dan AH wilt ruineren (voor zover hij dat probeert)

Ik luister btw geen nieuws, ben doof
  FOK!Babe zaterdag 7 juli 2007 @ 16:30:18 #210
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51233905
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dan snap ik goddomme niet waarom Gert dan AH wilt ruineren (voor zover hij dat probeert)

Ik luister btw geen nieuws, ben doof
Tof, want je kan nieuws ook lezen.

Net als dat je topics kan lezen.
Voor je dingen gaat posten waaruit blijkt dat je er blijkbaar niet veel van begrepen hebt.
pi_51234046
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Tof, want je kan nieuws ook lezen.

Net als dat je topics kan lezen.
Voor je dingen gaat posten waaruit blijkt dat je er blijkbaar niet veel van begrepen hebt.
Ik heb al een aantal (3??) topicjes gelezen die allemaal op slot zijn met vooral kritiek aan Gert zijn borrelnootjes-baldadigheid maar heb het nog niet gevonden wat Gert denkt te bereiken.

Hoe dan ook, ik hoor of lees het elders wel, je wordt bedankt voor je hulp kutschnitzel
  FOK!Babe zaterdag 7 juli 2007 @ 16:36:42 #212
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51234086
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik heb al een aantal (3??) topicjes gelezen die allemaal op slot zijn met vooral kritiek aan Gert zijn borrelnootjes-baldadigheid maar heb het nog niet gevonden wat Gert denkt te bereiken.

Hoe dan ook, ik hoor of lees het elders wel, je wordt bedankt voor je hulp kutschnitzel
Graag gedaan.

En een gratis tip van het huis:
Het wil ook weleens helpen om het topic te lezen waar iedereen het in die andere topics over heeft.
Maar daar ben je nu dus te laat mee.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 16:39:25 #213
6941 APK
Factual, I think.
pi_51234164
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef SolidasRock het volgende:

maar heb het nog niet gevonden wat Gert denkt te bereiken.
Gert wil bereiken dat AH ons prachtige programma weer gaat sponsoren door reclameboodschappen rondom het programma uit te zenden.

Als ze niet snel toegeven is het uit met de ludieke borrelnotenacties en gaan we met een groep mensen auto's stelen en een aantal AH-filialen binnenrijden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51234512
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Graag gedaan.

En een gratis tip van het huis:
Het wil ook weleens helpen om het topic te lezen waar iedereen het in die andere topics over heeft.
Maar daar ben je nu dus te laat mee.
Eindelijk begrijp je het, ik ben te laat om te lezen (postjes zijn weg en veel topicjes verzanden in hoe hoog de IQ van Gert wel niet is) en dus kan ik de puzzel niet completeren. Waarom de neuk saboteert Gert AH als de spotjes toch gestopt zijn? Of is Gert nou een tegenstander van het opheffen van de spotjes? Is dat het? Een soort DGK verslaafde die alles aan wilt doen om te zorgen dat DGK blijft bestaan?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-07-2007 17:00:53 ]
pi_51234692
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:39 schreef APK het volgende:

[..]

Gert wil bereiken dat AH ons prachtige programma weer gaat sponsoren door reclameboodschappen rondom het programma uit te zenden.

Als ze niet snel toegeven is het uit met de ludieke borrelnotenacties en gaan we met een groep mensen auto's stelen en een aantal AH-filialen binnenrijden.
Succes
pi_51234767
Ik wil een topic: Kutusers die de ironie van Gert niet begrijpen en daardoor andere kutusers aanzetten tot haat.

zaterdag 7 juli 2007 @ 17:07:29 #217
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_51234845
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
Eindelijk begrijp je het, ik ben te laat om te lezen (postjes zijn weg en veel topicjes verzanden in hoe hoog de IQ van Gert wel niet is) en dus kan ik de puzzel niet completeren. Waarom de neuk saboteert Gert AH als de spotjes toch gestopt zijn? Of is Gert nou een tegenstander van het opheffen van de spotjes? Is dat het? Een soort DGK verslaafde die alles aan wilt doen om te zorgen dat DGK blijft bestaan?

Gert riep mensen op om AH te boycotten. Als soort statement omdat AH DGK boycot. Gewoon grappig en de reacties zijn verder ook onwijs lollig.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
pi_51234970
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:

[..]

Gert riep mensen op om AH te boycotten. Als soort statement omdat AH DGK boycot. Gewoon grappig en de reacties zijn verder ook onwijs lollig.
Ah, dan snapt Gert niet dat het niet AH is die daartoe aanzet maar de politiek? Hij kan beter borelnootjes voor de deur van de 2ekamer of zo strooien en hun fietsbanden lek prikken en enkele politici een taart in hun bakkes smijten...
  zaterdag 7 juli 2007 @ 17:18:18 #219
60586 Veulen
pi_51235111
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ah, dan snapt Gert niet dat het niet AH is die daartoe aanzet maar de politiek? Hij kan beter borelnootjes voor de deur van de 2ekamer of zo strooien en hun fietsbanden lek prikken en enkele politici een taart in hun bakkes smijten...
Die is briljant Open een topic
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:19:15 #220
60586 Veulen
pi_51236559
Negerin schopt Jaap Slotje, discrimineren mag niet.
Jaap ontmaskert # Van Otterloo, Caneel of Amesz Slotje, Adres posten mag niet + dat er al 100 topic's over zijn.
Sc 182 Waar het gaat over een mislukte AH actie en een dicht Slotje, Was dubbel.

Bedankt he
  zaterdag 7 juli 2007 @ 19:55:35 #221
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51239272
Grote god, wat zijn er toch een zooi imbecielen op de wereld! De moralisten wisten van gekkigheid niet wat ze moesten posten om het o zo verderfelijke gedrag van Gert te veroordelen, terwijl elders op FOK! de één na de ander wordt doodverwenst.. Verschrikkelijke Gert heeft een zakje borrelnootjes opengescheurd in AH!!!!

Ik zie dat zelfs Danny met wat licht chagrijn een slotje gezet heeft.

Ik heb echt met open mond de topics door zitten lezen en me verbaasd over je medemodjes die je openlijk af begonnen te vallen, ik moet je eerlijk zeggen dat ik me persoonlijk op zo'n moment zou afvragen of ik op deze manier nog wel mod zou willen zijn op dit forum, maar goed, hoe dan ook, ik vond het een pracht actie en het laat maar weer eens de ongelooflijk achterbakse, hypocriete en vals moralistische kant van een aantal users én crew zien! Je weet nu een beetje wat je aan ze hebt zeg maar.

Ik hoop dat je er geen rottigheid mee gekregen hebt Gert en voor wat het je waard is: Ik sta vierkant achter je, ik vond het een leuke actie!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:00:54 #222
6941 APK
Factual, I think.
pi_51239437
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef Mike1964 het volgende:

Verschrikkelijke Gert heeft een zakje borrelnootjes opengescheurd in AH!!!!
Zelfs dat heeft hij niet gedaan.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:05:11 #223
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51239567
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:00 schreef APK het volgende:

[..]

Zelfs dat heeft hij niet gedaan.
Nee, maar dat wisten die randdebiele Telegraafmoraalridders toen nog niet....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  FOK!Babe zaterdag 7 juli 2007 @ 20:05:52 #224
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51239584
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 20:05 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Nee, maar dat wisten die Telegraafmoraalridders toen nog niet....
Er zijn er die het nóg niet door hebben.
pi_51240494
Elke criticaster komt bij mij op het lijste "kan niet lezen".
Hoe langer de post, hoe erger het is, blijkbaar.

Niemand, echt NIEMAND, merkt op dat ik meld dat ik een halve dag in een politiecel heb doorgebracht voor "ons streven".

Nee, borrelnoten maken de tongen los
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')