kijk uit he, voor je weet zitten er borrelnootjes voor je voordeur!!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:08 schreef Copycat het volgende:
Is dat ironisch bedoelde topic nu gewoon helemaal verdwenen?
En ik heb vandaag mijn boodschappen nog wel bij Jumbo gedaan. Maar daar was de verse munt uitverkocht, dus moet ik zo toch nog naar die vermaledijde AH. Geen mojito's zonder munt, tenslotte.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:13 schreef SolidasRock het volgende:
kijk uit he, voor je weet zitten er borrelnootjes voor je voordeur!!![]()
Ah, ik ben niet geschokt hoor. Maar aan de ene kant is het ook niet zo slim van een mod, die toch wel een beetje een voorbeeldfunctie heeft om tot domme daden te komen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ook een beetje in de overdrive, als je het mij vraagt. En ook ongevraagd ben ik die mening toegedaan.
Hej pssst, je hebt ook superdeboer en C1000 en nog een handjevol turkse supermarkten enzo...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb vandaag mijn boodschappen nog wel bij Jumbo gedaan. Maar daar was de verse munt uitverkocht, dus moet ik zo toch nog naar die vermaledijde AH. Geen mojito's zonder munt, tenslotte.
Nee, andersom.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:18 schreef SolidasRock het volgende:
Vanwaar de boycot eigenlijk? Weigert AH dan de spotjes op te heffen die rond DGK worden uitgezonden?
DGK weigert de spotjes op te heffen? Huh? Wat heeft DGK met die spotjes van AH te maken? Wat kan AH nou eraan doen dat DGK een imbecielenprogramma is?quote:
AH doet juist GEEN spotjes meer uitzenden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
DGK weigert de spotjes op te heffen? Huh? Wat heeft DGK met die spotjes van AH te maken? Wat kan AH nou eraan doen dat DGK een imbecielenprogramma is?
kweet dat dit FB is. Gert had al de stippellijn aangegeven en daar is iedereen al inmiddels eroverheen, ik neem aan dat dit straks allemaal weer weggehaald wordt.
Dan snap ik goddomme niet waarom Gert dan AH wilt ruineren (voor zover hij dat probeert)quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
AH doet juist GEEN spotjes meer uitzenden.
Zo moeilijk is het toch niet om je in te lezen?
Dit is godverdomme gewoon in het nieuws geweest.
Tof, want je kan nieuws ook lezen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dan snap ik goddomme niet waarom Gert dan AH wilt ruineren (voor zover hij dat probeert)
Ik luister btw geen nieuws, ben doof
Ik heb al een aantal (3??) topicjes gelezen die allemaal op slot zijn met vooral kritiek aan Gert zijn borrelnootjes-baldadigheid maar heb het nog niet gevonden wat Gert denkt te bereiken.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tof, want je kan nieuws ook lezen.
Net als dat je topics kan lezen.
Voor je dingen gaat posten waaruit blijkt dat je er blijkbaar niet veel van begrepen hebt.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb al een aantal (3??) topicjes gelezen die allemaal op slot zijn met vooral kritiek aan Gert zijn borrelnootjes-baldadigheid maar heb het nog niet gevonden wat Gert denkt te bereiken.
Hoe dan ook, ik hoor of lees het elders wel, je wordt bedankt voor je hulp kutschnitzel
Gert wil bereiken dat AH ons prachtige programma weer gaat sponsoren door reclameboodschappen rondom het programma uit te zenden.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
maar heb het nog niet gevonden wat Gert denkt te bereiken.
Eindelijk begrijp je het, ik ben te laat om te lezen (postjes zijn weg en veel topicjes verzanden in hoe hoog de IQ van Gert wel niet is) en dus kan ik de puzzel niet completeren. Waarom de neuk saboteert Gert AH als de spotjes toch gestopt zijn? Of is Gert nou een tegenstander van het opheffen van de spotjes? Is dat het? Een soort DGK verslaafde die alles aan wilt doen om te zorgen dat DGK blijft bestaan?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
En een gratis tip van het huis:
Het wil ook weleens helpen om het topic te lezen waar iedereen het in die andere topics over heeft.![]()
Maar daar ben je nu dus te laat mee.![]()
Succesquote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:39 schreef APK het volgende:
[..]
Gert wil bereiken dat AH ons prachtige programma weer gaat sponsoren door reclameboodschappen rondom het programma uit te zenden.
Als ze niet snel toegeven is het uit met de ludieke borrelnotenacties en gaan we met een groep mensen auto's stelen en een aantal AH-filialen binnenrijden.![]()
Gert riep mensen op om AH te boycotten. Als soort statement omdat AH DGK boycot. Gewoon grappig en de reacties zijn verder ook onwijs lollig.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
Eindelijk begrijp je het, ik ben te laat om te lezen (postjes zijn weg en veel topicjes verzanden in hoe hoog de IQ van Gert wel niet is) en dus kan ik de puzzel niet completeren. Waarom de neuk saboteert Gert AH als de spotjes toch gestopt zijn? Of is Gert nou een tegenstander van het opheffen van de spotjes? Is dat het? Een soort DGK verslaafde die alles aan wilt doen om te zorgen dat DGK blijft bestaan?
![]()
Ah, dan snapt Gert niet dat het niet AH is die daartoe aanzet maar de politiek? Hij kan beter borelnootjes voor de deur van de 2ekamer of zo strooien en hun fietsbanden lek prikken en enkele politici een taart in hun bakkes smijten...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gert riep mensen op om AH te boycotten. Als soort statement omdat AH DGK boycot. Gewoon grappig en de reacties zijn verder ook onwijs lollig.![]()
Die is briljantquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ah, dan snapt Gert niet dat het niet AH is die daartoe aanzet maar de politiek? Hij kan beter borelnootjes voor de deur van de 2ekamer of zo strooien en hun fietsbanden lek prikken en enkele politici een taart in hun bakkes smijten...
Zelfs dat heeft hij niet gedaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:55 schreef Mike1964 het volgende:
Verschrikkelijke Gert heeft een zakje borrelnootjes opengescheurd in AH!!!!![]()
Nee, maar dat wisten die randdebiele Telegraafmoraalridders toen nog niet....quote:
Er zijn er die het nóg niet door hebben.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:05 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Nee, maar dat wisten die Telegraafmoraalridders toen nog niet....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |