Ja dat zei ie gister al in de uitzending.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef Markeerstift het volgende:
Sander dachtook dat Brian nog de normaalste van het stel was..
Welke grap? Ik heb 'm gemist...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke grap Amanda......mislukt....![]()
Die gasten kijken alleen naar de TV uitzendingen dus weten echt niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef BuffyJan het volgende:
Wat schnel
[..]
Ja dat zei ie gister al in de uitzending.
Dat snap ik echt niet, ik had wel wat anders verwacht van Sander![]()
Ze zijn nu Lieke aan t bashen
Haar smoes over de brede schouders van Lieke....Amanda dachtdat Lieke een man was daarom zoende ze met haar HA HA HA HAquote:
Denk dat mensen die alleen de uitzending zien wel vaker denken dat Brian redelijk normaal is... hij doet tenslotte weinig behalve Amanda bespringen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef BuffyJan het volgende:
Wat schnel
[..]
Ja dat zei ie gister al in de uitzending.
Dat snap ik echt niet, ik had wel wat anders verwacht van Sander![]()
Ze zijn nu Lieke aan t bashen
Oh die, die was inderdaad lachen, gieren én brullen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Haar smoes over de brede schouders van Lieke....Amanda dachtdat Lieke een man was daarom zoende ze met haar HA HA HA HA![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Echt Carlos: praten over je clienten waar ze niet bij zijn. Nu met Lieke over Dennis.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik ging van Parra Brodda naar pacifist.
Soms heel soms is Amanda echt grappigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Als Amanda dronken is ziet ze niet meer dan Lieke een vrouw is, ze vergist zich dan met een man
Hij gebruikt dus maar weer eens een woord waar hij de betekenis niet van kent..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik ging van Parra Brodda naar pacifist.
Raar hè, als je pammetjes slikt.
Dat zit nu eenmaal diep ingebakken in hun lelieblanke zieltjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Amanda en Brian doen het goed, zichzelf voordoen als engeltjes...
Eerlijk blijven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef farscapevr6 het volgende:
maar dennis kwam binnen en vertelde zelf dat ie topvoetballer is en NU ook nog hoog speelt dus wel een beetje eerlijk blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |