Eigenlijk heb ik hem nog niet anders gezien dan zo... beetje de dingen van anderen omlaag halen op een mompelend spottend toontje... Als dat zijn 'kracht' is, zie ik hem niet ver komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij moet wel hij zei het heel spottend, maar Carlos zei respect ik weet wat ze er voor heeft moeten doen.
Nu, zegt men.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:06 schreef petraa het volgende:
Hoe laat zijn die 2 randdebielen* A en B* bij 3 fm ?
Yep...quote:
Typisch zo'n figuur die alles doet over de rug van een ander, om er zelf beter uit te komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik hem nog niet anders gezien dan zo... beetje de dingen van anderen omlaag halen op een mompelend spottend toontje... Als dat zijn 'kracht' is, zie ik hem niet ver komen.
Als hij topsporter was, zou hij dat moeten kunnen misschien. Maar dat is hij niet, hij voetbalt al jaren bij Voorschoten of zoiets. Dat met die jeugdopleiding van ajax en Feyenoord was 6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
hoezo niet??
lieke blijf een vrouw...hij moet haar nu zelfs laten gaan met de vrouwengewichten, brian bv kan haar wel voorblijven .
zeker als topsporter moet ie dit kunnen.
Past precies in het profiel van BANquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch zo'n figuur die alles doet over de rug van een ander, om er zelf beter uit te komen.
Ja, juist weer 5 seconden aan het woord. Vraag "Vinden jullie het leuk weer eens uit de Kooi te zijn ?" Brain "Het is heel leuk maar het was maar een kort ritje, 10 minuten". DJ "En dan nu het volgende plaatje ......"quote:
Amanda vanwege Fries.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef petraa het volgende:
Huub gaat straks wie stijf schelden ?
Ik snap het niet helemaal, Brian heeft vanmiddag weer gereden met ellen erbij. Ik weet niet of Ellen hem erop heeft aangesproken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef waxmask het volgende:
Ellen en Huub boos begrijp ik vanwege met 2 man op het paard zitten. Nog consequeties ? Is het paard weg? Gewond?
Brian en Amanda komen straks voor een gesloten poort te staanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef waxmask het volgende:
Ellen en Huub boos begrijp ik vanwege met 2 man op het paard zitten. Nog consequeties ? Is het paard weg? Gewond?
Amanda, omdat ze met ze met WB samen op Fries heeft gereden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef petraa het volgende:
Huub gaat straks wie stijf schelden ?
Oh waar kan je heen mailen ga ik ook een vraag stellen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:11 schreef BuffyJan het volgende:
Ik heb een vraag gemaild voor Brian, wat er lekkerder slaat, gewichten in de fitness of Amanda
En er mogen vragen en reacties gestuurd worden naar hun SMS maar ben het nummer vergeten :pquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, juist weer 5 seconden aan het woord. Vraag "Vinden jullie het leuk weer eens uit de Kooi te zijn ?" Brain "Het is heel leuk maar het was maar een kort ritje, 10 minuten". DJ "En dan nu het volgende plaatje ......"
[afbeelding]
Je hebt de stream met Ellen vanmorgen gezien ? Ellen was helemaal niet boos .......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:10 schreef waxmask het volgende:
Als een man sport als een watje noemen ze een vrouw die topfit is al heeeeeeeel snel een Hulk of manwijfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:55 schreef Gert het volgende:
Lieke is een fitness-expert. Die is m.i. doorgeschoten naar de andere kant.
Dennis hoeft zich echt niet te schamen als hij een mindere conditie heeft dan Lieke "Hulk Hogan".
Check deze link eensquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh waar kan je heen mailen ga ik ook een vraag stellen.
Er moeten nog even image tags omheen. Zie ikoontjes hierboven, klik op ikoon van plaatje, plak de url erin.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom doet mijn pic het niet??
das ook goed maar om haar ook metteen teringhoer en manwijf te noemen gaat te ver.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Als hij topsporter was, zou hij dat moeten kunnen misschien. Maar dat is hij niet, hij voetbalt al jaren bij Voorschoten of zoiets. Dat met die jeugdopleiding van ajax en Feyenoord was 6 jaar geleden.
En Lieke vind ik een freak. Dat mag wel een tandje minder, dan gaat ze er misschien ook weer een beetje als een vrouw uitzien. Maar goed: smaken verschillen.![]()
Wat ik er in zie is onzekerheid. Een soort van 'kijk eens hoe relaxed ik ben..' wat hij totaal niet is!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:47 schreef riri het volgende:
Ik kan het niet benoemen wat het is...maar er hangt iets raars om die Dennis...iets klopt er niet met hem...die hele slome motoriek dat ontzettend langzaam reageren op van alles.....
Niet echt. Wel grappig dat de paravlieg uitgezonden wordt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:15 schreef Copycat het volgende:
Huub is niet de favoriet van Koen en/of Sander.
en terecht!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:15 schreef Desii het volgende:
Zo Huub wordt even naar beneden gehaald op de radio
Zo moet je deze sukkels aan pakken. Een duidelijke stelling aan nemen waar de sukkels het mee eens zijn en dan lopen ze leeg.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:15 schreef Desii het volgende:
Zo Huub wordt even naar beneden gehaald op de radio
Go figure ...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef Markeerstift het volgende:
Sander dachtook dat Brian nog de normaalste van het stel was..
I know maar nu doet hij het niet, vreemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Er moeten nog even image tags omheen. Zie ikoontjes hierboven, klik op ikoon van plaatje, plak de url erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |