Ja dat zei ie gister al in de uitzending.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef Markeerstift het volgende:
Sander dachtook dat Brian nog de normaalste van het stel was..
Welke grap? Ik heb 'm gemist...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Leuke grap Amanda......mislukt....![]()
Die gasten kijken alleen naar de TV uitzendingen dus weten echt niksquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef BuffyJan het volgende:
Wat schnel
[..]
Ja dat zei ie gister al in de uitzending.
Dat snap ik echt niet, ik had wel wat anders verwacht van Sander![]()
Ze zijn nu Lieke aan t bashen
Haar smoes over de brede schouders van Lieke....Amanda dachtdat Lieke een man was daarom zoende ze met haar HA HA HA HAquote:
Denk dat mensen die alleen de uitzending zien wel vaker denken dat Brian redelijk normaal is... hij doet tenslotte weinig behalve Amanda bespringen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:20 schreef BuffyJan het volgende:
Wat schnel
[..]
Ja dat zei ie gister al in de uitzending.
Dat snap ik echt niet, ik had wel wat anders verwacht van Sander![]()
Ze zijn nu Lieke aan t bashen
Oh die, die was inderdaad lachen, gieren én brullen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Haar smoes over de brede schouders van Lieke....Amanda dachtdat Lieke een man was daarom zoende ze met haar HA HA HA HA![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Echt Carlos: praten over je clienten waar ze niet bij zijn. Nu met Lieke over Dennis.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik ging van Parra Brodda naar pacifist.
Soms heel soms is Amanda echt grappigquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Als Amanda dronken is ziet ze niet meer dan Lieke een vrouw is, ze vergist zich dan met een man
Hij gebruikt dus maar weer eens een woord waar hij de betekenis niet van kent..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
WB: Ik ging van Parra Brodda naar pacifist.
Raar hè, als je pammetjes slikt.
Dat zit nu eenmaal diep ingebakken in hun lelieblanke zieltjes.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Maar Amanda en Brian doen het goed, zichzelf voordoen als engeltjes...
Eerlijk blijven?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:16 schreef farscapevr6 het volgende:
maar dennis kwam binnen en vertelde zelf dat ie topvoetballer is en NU ook nog hoog speelt dus wel een beetje eerlijk blijven![]()
Ik heb geen idee, sorry.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Starlie het volgende:
Mensen hoelaat komen de groupies???
Waar komt die haat jegens Huub vandaan, denk jij?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
Maar ik vermoed dat het te maken heeft met zijn haat tegenover Huub. Die wil hij kwetsen, op alle manieren, ook via Lieke.
En daar ligt iid mijn ergernis bij BAN, alles wat ze doen is heilig, ze doen nooit wat verkeerd en daar wordt ik echt helemaal gek van. Maar waarschijnlijk is dat wel het beste spel om te spelen ??quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zit nu eenmaal diep ingebakken in hun lelieblanke zieltjes.
Dat vermoed ik ook, hij zet alles nu op Jaap maar die is zo onbetrouwbaar als de neten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hij haar teringhoer noemt, snap ik niet. Hij had door hun wederzijdse Alphen-connectie beter een beetje met haar aan kunnen pappen en nog een extra ijzer in het vuur houden.
Maar ik vermoed dat het te maken heeft met zijn haat tegenover Huub. Die wil hij kwetsen, op alle manieren, ook via Lieke.
Misschien voor het speciale etentje met Lieke?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb geen geluid van deze stream maar zie in een ooghoek dat Huub een mandje boodschappen in de kussenkast verstopt.
[afbeelding]
Voetballers die 1e klasse spelen hebben een zeer goede conditie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerlijk blijven?![]()
OK, dan zal ik eerlijk zijn, en eerlijk toegeven dat je inderdaad een enórme TOP-voetballer bent als je voor Voorschoten '97 voetbalt.![]()
Niet dus. Dennis kan wel zeggen dat-ie de paus is. Maar een topvoetballer speelt betaald voetbal, en niet bij de zaterdag-amateurs.
Dat hij haar teringhoer noemt, snap ik niet. Hij had door hun wederzijdse Alphen-connectie beter een beetje met haar aan kunnen pappen en nog een extra ijzer in het vuur houden.
Ze worden zelden ergens op afgerekend. Het niveau van het programma lijkt op hen afgestemd.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En daar ligt iid mijn ergernis bij BAN, alles wat ze doen is heilig, ze doen nooit wat verkeerd en daar wordt ik echt helemaal gek van. Maar waarschijnlijk is dat wel het beste spel om te spelen ??
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Amanda had haar koptelefoon verkeerd op.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Eerlijk blijven?![]()
OK, dan zal ik eerlijk zijn, en eerlijk toegeven dat je inderdaad een enórme TOP-voetballer bent als je voor Voorschoten '97 voetbalt.![]()
Niet dus. Dennis kan wel zeggen dat-ie de paus is. Maar een topvoetballer speelt betaald voetbal, en niet bij de zaterdag-amateurs.
ook in t zaterdag amateur voetbal wordt betaal en bepaalt niet misselijk![]()
en ik bedoelde dat dennis eerlijk met blijven , eerst zeggen dat ie topsporter is en daarna niets uit kunnen halen, beetje jammer, dan ga je op je bek klaar toch?
ook op het gebied discussie heb ik hem nog niet echt uit zien stijgen boven jaap, huub en lieke, hoeft ook niet maar geeft alleen maar aan dat ie op dat gebied minder is dan zij, hij is waarschijnlijk beter in andere dingen (haren kammen en achter jaap aandrentelen bv)
hoe lompquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Precies, hij verstopt het alleen voor haar. Ik weet trouwens niet waar ze samen gaan eten... misschien in het kantoor?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien voor het speciale etentje met Lieke?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef petraa het volgende:
Zou best kunnen, of het zijn de boodschappen van Lieke om te koken. Het zal wel een van beiden zijn ......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien voor het speciale etentje met Lieke?
Kijk alleen de televisiebeelden en je hebt hetzelfde waanbeeld...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:32 schreef riri het volgende:
zijn die bij 3fm niet op de hoogte over de gouden kooi of zo...ze vinden brian de normaalste in dat huis?????????????????
Hij heeft het nu over Jaap, met Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
Echt Carlos: praten over je clienten waar ze niet bij zijn. Nu met Lieke over Dennis.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Vinden jullie me een heel erge partypooper als ik stiekem hoop dat RTL DGK in de vuilnisbak kiepert?
Vaak is het zo dat je een hekel hebt aan anderen als ze óf helemaal niet op jou lijken óf juist héél veel. In Dennis' geval zou ik dan zeggen: heel veel. En dan wordt het een soort existentie-strijd. Er kan er maar eentje van hun zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar komt die haat jegens Huub vandaan, denk jij?
Dat doet Carlos wel vaker, erg onproffesioneel vind ik dat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
PVGG zorgt wel voor de nodige onrust en ergenis en is ook erg makkelijk tot geweld te verleiden. Van mij mag ie daarom blijvenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef riri het volgende:
Die dennis valt binnenkort zo door de mand...kan niet anders...beetje bij beetje merk je dat alles bij hem praatjes zijn...inhoudsloze toestand...wat dat betreft past hij perfekt in dat BAN groepje
En dan jullie commentaren missen?? Liever niet, maar het programma zelf liever wel maar die twee gaan niet samen. Zonder COS had ik het al lang opgegeven.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Vinden jullie me een heel erge partypooper als ik stiekem hoop dat RTL DGK in de vuilnisbak kiepert?
Van voetbal weet ik niets. Maar ik was het destijds helemaal met Jaap eens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij heeft het nu over Jaap, met Huub en Lieke.
Carlos heeft namelijk al gefaald in het trainen met Jaap, hij wist de juiste snaar niet te vinden.
Net als Bert van Marwijk niet bij van Persie.
En de trainer van Voorschoten`77 niet bij Dennis.![]()
Dan moeten ze wel investeren in een geheel nieuw redactie- én productieteam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
![]()
Misschien verandert er wel iets ten goede als ze het programma overnemen.
Het lijkt me uitgesloten dat ze op deze wijze doorgaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Ik acht de kans toch groter dat het naar RTL 5 gaat.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:33 schreef Copycat het volgende:
Net wat je zegt, onprofessioneel. Ik heb hem trouwens nooit gemogen, de blaaskaak.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat doet Carlos wel vaker, erg onproffesioneel vind ik dat.
Waarschijnlijk doet hij dat dus met alle clienten.
Dat is geen goede reklame hoor![]()
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Van voetbal weet ik niets. Maar ik was het destijds helemaal met Jaap eens.
Het zal wel ijdele hoop zijn... maar stel je voor... BAN wordt meer in zijn hemd gezet omdat het programma-niveau stijgt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel investeren in een geheel nieuw redactie- én productieteam.
Nou die praatjes over pokeren waren toch geen praatjes hoor, hij heeft immers gewonnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:28 schreef riri het volgende:
Die dennis valt binnenkort zo door de mand...kan niet anders...beetje bij beetje merk je dat alles bij hem praatjes zijn...inhoudsloze toestand...wat dat betreft past hij perfekt in dat BAN groepje
Met die mooie gedachte ga ik op huis en sportschool aan!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel ijdele hoop zijn... maar stel je voor... BAN wordt meer in zijn hemd gezet omdat het programma-niveau stijgt.
Ik identificeerde me ook met Jaap. Maar Carlos kent maar 1 manier en heeft geen mensenkennis want dat zal hij maar onzin vinden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook.
Mensen uitschelden en weigeren water te geven tijdens het trainen, zijn non methodes.
Althans, misschien werken ze voor sommige mensen, maar zeker niet voor mij Jaap.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Net wat je zegt, onprofessioneel. Ik heb hem trouwens nooit gemogen, de blaaskaak.
Preciesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel investeren in een geheel nieuw redactie- én productieteam.
om dennis zijn eigen woorden te gebruiken; Elke daap kan 1 keer winnenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:38 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou die praatjes over pokeren waren toch geen praatjes hoor, hij heeft immers gewonnen![]()
Is eric terug? Dat is toch Ericquote:
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef Charmian het volgende:
Ik heb nog geen enkele cos gelezen vandaag, maar klopt het dat ik het paar Kubatz daarnet op 3FM hoordeHoe kunnen ze, mijn Sander en Coen, die 2 vervelende mensen uitnodigen
![]()
Ja 1 keer, maar van 7 man...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
om dennis zijn eigen woorden te gebruiken; Elke daap kan 1 keer winnen![]()
De sessie met Amanda en Brian is weggevallen ...... dus tijd overquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Carlos heeft blijkbaar tijd over vandaag.
Normaal is ie meteen weg.
Door slechte reclame raakt hij steeds meer mensen uit z'n clientèle kwijt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
ja Natasja eist niet al zijn aandacht op? misschien is dat de reden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
hij zit nu bij gezellige mensenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Erger nog ze vinden Brian de meest normale persoon uit de villa.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef Charmian het volgende:
Ik heb nog geen enkele cos gelezen vandaag, maar klopt het dat ik het paar Kubatz daarnet op 3FM hoordeHoe kunnen ze, mijn Sander en Coen, die 2 vervelende mensen uitnodigen
![]()
Ja, dàt zal het zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Door slechte reclame raakt hij steeds meer mensen uit z'n clientèle kwijt...
Blijkbaar is hij ineens geinteresseerd in de visies van Huub en Lieke op relaties. Vreemdgaan, monogaam of niet... hij stelt wel vaker vragen alsof hij het verhaal vervolgens buiten gaan verkopen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
Laat ze even de opname zien van Brian in de fitnessruimte die zichzelf slaat... gevolgd door Brian die 'klaar is om zelfmoord te plegen' en ze zijn meteen genezen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Erger nog ze vinden Brian de meest normale persoon uit de villa.
Laten we daar onze hoop op vestigen. Ik hoop dat ze wat meer inspiratie de villa in gooien, bijvoorbeeld, zodat we eens wat anders te zien krijgen. Van mij mag het een beetje BB worden, met opdrachten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Volgens de laatste berichten blijft DGK behouden en komt het op RTL. Misschien wordt het daar wat beter![]()
Wat deed Amanda destijds ook alweer toen Fries los liep buiten?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
En waarom gaat Huub Amanda aanspreken over iets wat ze met Fries schijnt te hebben gedaan.
Hij zegt zelf dat Amanda al met Ellen gesproken heeft.
Waar bemoeit die man zich mee, eerst expres verkeerd vallen zodat hij Dennis in een kwaad daglicht kan stellen vanwege de gebroken vinger (hij heeft met honkbal al vaker zijn vinger gebroken, dus hij weet hoe dat is), en nu dit weer.
Hahahaha jij bent echt een vage gast hoor....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
En waarom gaat Huub Amanda aanspreken over iets wat ze met Fries schijnt te hebben gedaan.
Waar bemoeit die man zich mee, eerst expres verkeerd vallen zodat hij Dennis in een kwaad daglicht kan stellen vanwege de gebroken vinger (hij heeft met honkbal al vaker zijn vinger gebroken, dus hij weet hoe dat is), en nu dit weer.
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef lorence1 het volgende:
gaat huub nou wel of niet meedoen aan die gruppie avond?
nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef lorence1 het volgende:
Nee, maar hij laat Lieke in de waan. Hij heeft een dineetje voor hun tweeen geregeld, waarschijnlijk was dat de mand met eten die hij verstopte.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:51 schreef lorence1 het volgende:
Als ik het niet dacht.quote:
heeft bij feyenooit gespeeld he, schijnt normaal te zijn daarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:50 schreef petraa het volgende:
Dennis doucht met zijn onderbroek aan ?
Je begint helemaal in VOL-stijl te posten .........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is weer SMSjes van weke dames aan het verzamelen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar hij laat Lieke in de waan. Hij heeft een dineetje voor hun tweeen geregeld, waarschijnlijk was dat de mand met eten die hij verstopte.
Heeft Huub groot gelijk in, gister bloedde Fries behoorlijk toen Huub hem verzorgde.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
je inbox zit vol.quote:
Ik mag toch hopen dat ze dit niet voor 'm gaat verknallen. Goeie actie van Huub trouwens om dat voor d'r te regelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub verteld ongeveer alles aan Natasja, ze vind het leuk en ze doet mee met Huubs plannetje!
Ik hoop dat ze ECHT niks verteld.
Huub en Lieke gaan in kantoor eten, Lieke wordt nu mooi aangekleed door Natasja, ze speelt leuk mee!
[afbeelding]
En je ziet dat Huub en Nataisa (naast vijanden in het spel) best wel een klik met elkaar hebben ......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
Over zoiets als dit kan Natasia wel weer enthousiast zijn. Wel een groot pluspunt
En weer wegquote:
gister vergeten alles weg te gooienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Goffer alweer..was dat gisteren ook al niet?![]()
Dat merk je vaker, zeker als ze samen zijn.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En je ziet dat Huub en Nataisa (naast vijanden in het spel) best wel een klik met elkaar hebben ......
2100 uur.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat de groupies komen?![]()
Ik zie geen banmedling.quote:
Maar hopelijk wel wat interessantere opdrachten dan balletjes doorgeven, een vuurtje aanhouden en fietsend een lamp brandend houdenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we daar onze hoop op vestigen. Ik hoop dat ze wat meer inspiratie de villa in gooien, bijvoorbeeld, zodat we eens wat anders te zien krijgen. Van mij mag het een beetje BB worden, met opdrachten.
Doe ik ook niet van kloon van kloon van kloon vanquote:
21.00quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Weet iemand vanaf hoe laat de groupies komen?![]()
Mooooooooooooooooooiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe ik ook niet van kloon van kloon van kloon van
Er komt gewoon straks een mooie IPban op
Torens van suikerklontjes bouwenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Maar hopelijk wel wat interessantere opdrachten dan balletjes doorgeven, een vuurtje aanhouden en fietsend een lamp brandend houden![]()
Ja, wat moet ik anders.quote:
BB Revisitedquote:
Zolang B en A nog niet thuis zijn is het geheim veilig..... maar daarna....... ik durf er geen geld op te zetten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef riri het volgende:
wat denk je nu...hoe natasia af zou gaan voor de kijkers als ze huub zijn plannetje zou verpesten en niets doen? Dus ze moet wel....maar met echt veel liefde zal ze het niet doen....ik vind het wel heel jammer dat Huub het aan Natasia heeft verteld...had liever gezien hoe ze er werkelijk op het moment supreme op had gereageerd...dat had dan weer heel veel gezegd...jammer
Misschien zien we nu de echte Natasja?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef riri het volgende:
wat denk je nu...hoe natasia af zou gaan voor de kijkers als ze huub zijn plannetje zou verpesten en niets doen? Dus ze moet wel....maar met echt veel liefde zal ze het niet doen....ik vind het wel heel jammer dat Huub het aan Natasia heeft verteld...had liever gezien hoe ze er werkelijk op het moment supreme op had gereageerd...dat had dan weer heel veel gezegd...jammer
Welles.quote:
Dat komt omdat Ian niet meer durft te spammenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Welles.![]()
Ik heb het net even nagekeken. Mijn inbox is voor 7% vol en er staan 360 berichten in.![]()
Tja maar hij moet er wel voor zorgen dat Lieke niet veel eten krijgt en dat ze leuk wordt aangekleed.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:05 schreef riri het volgende:
Concurreren met GTST? Van mij mag het.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het schijnt vanaf de overname om 20:00 op RTL5 te komen. Mooie tijd![]()
Whehehe, dat scheelt zéker ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Ian niet meer durft te spammen![]()
Het is vanaf volgende week al verschoven naar 20:00.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het schijnt vanaf de overname om 20:00 op RTL5 te komen. Mooie tijd![]()
Ik vind het ook wel lekker. Maar ik weet niet of Endemol er zo blij mee is want het aantal kijkers naar GTST neemt de laatste tijd al af, en dit zou het nog eens kunnen verlagen. We zullen het wel zienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Concurreren met GTST? Van mij mag het.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Welles.![]()
Ik heb het net even nagekeken. Mijn inbox is voor 7% vol en er staan 360 berichten in.![]()
Ben je een broertje van parabrian?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft haar naar dode ratten stinkende kut ff gewassen, Natasia wacht haar op met een fijn kledingadvies.
Done!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Ok even spammen voor HiDiHo
Wil iedereen op mijn onderste link in mn sig klikken , scrol naar de Google ads onderaan en klik er op !!!
AJB................... Het is echt zo lief wat hij doet en dan krijgt hij er nog iets voor.
![]()
![]()
![]()
Dank jullie wel![]()
Nee, ik probeerde met mijn post het contrast tussen de scheldende Natasia van zondagnacht, en de supervriendelijke Natasia van ruim 36 uur later weer te geven.quote:
Heeft Lieke geneuqt met Brian???quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft haar naardode ratten stinkende kut ff gewassen, Natasia wacht haar op met een fijn kledingadvies.
Zei Natasia dat? Dat de "kut van Lieke naar dode ratten stinkt"?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde met mijn post het contrast tussen de scheldende Natasia van zondagnacht, en de supervriendelijke Natasia van ruim 36 uur later weer te geven.
Meer dan eens..... de laatste paar weken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei Natasia dat? Dat de "kut van Lieke naar dode ratten stinkt"?![]()
Er zijn van die dingen die je niet te vaak moet melden.quote:
Heeft ze ook een blaasontsteking dan?quote:
En dan zit het nog precies hetzelfde als toen die uit bed kwamquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef Kinga het volgende:
Dennis doet zijn haar..... 3 uur later.........
Dat is toch puberaal gedrag?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan zit het nog precies hetzelfde als toen die uit bed kwam![]()
Denk ik niet. 6 hadden ze al overgeslagen vanwege SBS6.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
- Er komt een nieuwe TV-zender, onder de RTL-naam - gokje is RTL[6]
Gokje, RTL10... Aangezien 10 zich al had geprofileerd onder het nummer 10?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk ik niet. 6 hadden ze al overgeslagen vanwege SBS6.
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Er is een onderzoek geweest en een dikke meerderheid wil DGK niet terugzien bij RTL.
Is dit het begin van het einde?
RTL 10 misschien.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat onderzoek zegt niet zoveel, lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
Er is een onderzoek geweest en een dikke meerderheid wil DGK niet terugzien bij RTL.
Is dit het begin van het einde?
Het zou DGK niet zijn als dat hele etentje weer met terror eindigt...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu je mond houden Natas, Jaap gaat naar achter... euh sorry, wil je aub er niet over praten
Maar Brian en Amanda zullen het bij "thuiskomst" ook wel weten, ben benieuwd of zij er iets van zeggen
Huubs woorden: Ik ga in die lelijke grijze pakquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
Iemand heeft de kleren van Huub uitgezocht voor vanavond?
Hij heeft spijt van het afbellen denk ik, maarja het is voor een goed doel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Volgens mij is hij nerveus
[afbeelding]
Na deze shot was er een duidelijke slik
Dus die hebben dat plannetje van Huub gezien om Lieke te verrassen...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
De poort, daar komen Brian en Amanda.
Gooise vrouwen wilden ze ook niet terugzien bij RTL.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat onderzoek zegt niet zoveel, lijkt mij.
Zelfs als er een miljoen mensen wél DGK terug wil zien, is er altijd nog een "dikke meerderheid" die dat niét wil.
Hij zei vast niet 'die'.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Huubs woorden: Ik ga in die lelijke grijze pak
Het 'gokje is RTL[6]' werd uitgesproken door het NOS-journaal en ze zeiden erbij dat het was vanwege de concurrentie met SBS6.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder nadeel hep se voordeel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gooise vrouwen wilden ze ook niet terugzien bij RTL.
Ik twijfel zelf wat ik hoop trouwens. Misschien is het wel genoeg geweest en moeten ze maar een eind aan breien aan DGK. Hebben we weer heel veel tijd over
Ik geloof er helemaal niets van. Ik denk dat er veel verkeerd is begrepen en/of dat Huub bepaalde dingen heeft overdreven. Maar het wordt dus een welles/nietes discussie dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@scanman. Vanmiddag bij teruglezen zag ik je twijfel over Huub's affaire met de gebroken vinger.
Toen hij terug kwam van 't eerste bezoek aan het ziekenhuis vertelde hij dat hij niets had mogen zeggen, grote redacteur was erbij. Ging zoiets als 'ik woon in Oldenzaal', 'Mijn telefoonnummer weet ik niet want heb pas net een nieuwe' en 'ik ben gewoon gevallen'.
Huub vertelde erbij dat absoluut niet over DGK mocht worden gesproken. De arts bleef lang doorvragen omdat ze zagen dat 2 vingers gebroken waren, 1 breuk was al wat ouder.
Vanmorgen fluisterde hij Lieke dat hij zojuist had gehoord dat 'ze' (doelend op ziekenhuis) toch aangifte ging doen 'letsel onder verdachte omstandigheden'.
Hmmm, zo zie je maar weer dat door dit soort "gehoorde" dingen, veel mensen iets anders verstaan.quote:
Helaas geen ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:30 schreef SIRA het volgende:
heeft ze nou hetzelfde jurkje als gisteren aan ? das toch niet miljonairisch ...
Wat een vreemd verhaal.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
@scanman. Vanmiddag bij teruglezen zag ik je twijfel over Huub's affaire met de gebroken vinger.
Toen hij terug kwam van 't eerste bezoek aan het ziekenhuis vertelde hij dat hij niets had mogen zeggen, grote redacteur was erbij. Ging zoiets als 'ik woon in Oldenzaal', 'Mijn telefoonnummer weet ik niet want heb pas net een nieuwe' en 'ik ben gewoon gevallen'.
Huub vertelde erbij dat absoluut niet over DGK mocht worden gesproken. De arts bleef lang doorvragen omdat ze zagen dat 2 vingers gebroken waren, 1 breuk was al wat ouder.
Vanmorgen fluisterde hij Lieke dat hij zojuist had gehoord dat 'ze' (doelend op ziekenhuis) toch aangifte ging doen 'letsel onder verdachte omstandigheden'.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens Brian en Dennis mag Dennis geen oorbellen in omdat Brian dat al heeft ........ Amanda vraagt nog "Waarom ?" en het antwoord is "Geen twee dezelfde personen"
Ze was net gestegen in mijn achting, doordat ze zo hielp.... Nu is ze weer gezakt onder het vriespuntquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, Natasja verteld het door aan Amanda.....
Godsammequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:46 schreef SIRA het volgende:
en Amanda weet via Natasia ook van het plan van Huub
goed geheim gehouden Natas !
Die zijn allang afgebeld....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef CoT het volgende:
lekker aso van Huub
Laat die die wijven voor niks komen, of heeft hij ze al opgebeld? ws niet
Jammer he, hij heeft ze netjes afgebeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef CoT het volgende:
lekker aso van Huub
Vrijdag as is de laatste GTST-uitzending van dit seizienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Concurreren met GTST? Van mij mag het.
Huub heeft ze zelf vanmorgen en vanmiddag afgebeld .....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef CoT het volgende:
lekker aso van Huub
Dat is netjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer he, hij heeft ze netjes afgebeld.
Aha, vandaar dat DGK volgende week al overgaat naar een aanvangstijdstip van 20:00.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Vrijdag as is de laatste GTST-uitzending van dit seizien![]()
Goh, dat jij dat weetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Vrijdag as is de laatste GTST-uitzending van dit seizien![]()
Het leek wel een foutje van de regie. Normaal moeten ze eerst op de bank gaan zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Zonder aankondiging een filmpje van Rotterdam!
Ik maak me meer zorgen om dat blonde meisje in het filmpje die kust met Amanda.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:56 schreef Gigageil het volgende:
Amanda, meteen een herpes-virusje opgelopen natuurlijk, als ze al geen drager was.....
Ik zit echt te wachten op een vette koortslip bij Brian, Amanda, Huub of Lieke....![]()
Ik maak me geen enkele illusie omtrent deze figurant.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Hier kun je allerlei teksten bij bedenken![]()
[afbeelding]
Een tuthola die totaal niet waarmaakt waarmee hij binnen kwam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik maak me geen enkele illusie omtrent deze figurant.
weet hij het nu ook van het etentje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian baalt, ze mogen niet in het kantoor komen.........
Nee, geen vermoeden. Hij wilde iets van de camera van Japio pakken omdat hij zijn camera moet inleveren (foto's van 3 FM)quote:
Volgens mij weet iedereen het.quote:
Dus alleen Natasia en Amanda weten het?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, geen vermoeden. Hij wilde iets van de camera van Japio pakken omdat hij zijn camera moet inleveren (foto's van 3 FM)
tja....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om dat blonde meisje in het filmpje die kust met Amanda.
Wie weet ???? Je doet hier toch wel verslag hoop ik ........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef Day het volgende:
Vanavond de verloving van Huub en Lieke?
Ja dat vroeg ik net ookal! Het zal me niks verbazen...!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef Day het volgende:
Vanavond de verloving van Huub en Lieke?
Voor zover ik weet (maar wat is dat waard ?) denk ik dat idd Natasia het weet, ze heeft het tegen Amanda gezegd. Maar of die het echt begreep is twijfelachtig .....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus alleen Natasia en Amanda weten het?
Het zou mij zeer verbazen, sterker nog, ik houd het voor onmogelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:08 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik net ookal! Het zal me niks verbazen...!![]()
Als ie dat doet is hij helemaal de weg kwijt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou mij zeer verbazen, sterker nog, ik houdt het voor onmogelijk.
En ze krijgt ....... verlovingsoorbellen ........quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou mij zeer verbazen, sterker nog, ik houd het voor onmogelijk.
Jaap en Cora kenden elkaar veel korter toen ze besloten om te trouwen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:10 schreef eeff het volgende:
[..]
Als ie dat doet is hij helemaal de weg kwijt!![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap en Cora kenden elkaar veel korter toen ze besloten om te trouwen.![]()
Hallo he, Huub loopt haar ook zwaar op te fokken met : ik maak me wel zorgen.... je weet hoe het hier gaat...... geen alcoholrestrictie..... meisjes die maar met 1 reden komen.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:13 schreef Gigageil het volgende:
Echt erg dat soort mensen die al van te voren jaloers zijn.......die blik in Liekes ogen....
![]()
Aha! Dus het wordt een openlijke liefdesverklaring tegen iedereen die tegen zijn relatie met Liek is?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ze krijgt ....... verlovingsoorbellen ........![]()
Als jij het zo wilt noemen, andere mensen zien misschien een romantisch diner voor 2.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef Day het volgende:
[..]
Aha! Dus het wordt een openlijke liefdesverklaring tegen iedereen die tegen zijn relatie met Liek is?
Toch vind ik dit wel leuk...... nu mag het toch.... komt allemaal goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo he, Huub loopt haar ook zwaar op te fokken met : ik maak me wel zorgen.... je weet hoe het hier gaat...... geen alcoholrestrictie..... meisjes die maar met 1 reden komen.
Ik zou ook behooooooooorlijk kriegel worden.
Zucht.......vrouwen......quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hallo he, Huub loopt haar ook zwaar op te fokken met : ik maak me wel zorgen.... je weet hoe het hier gaat...... geen alcoholrestrictie..... meisjes die maar met 1 reden komen.
Ik zou ook behooooooooorlijk kriegel worden.
Het is heel gezond dat lieke in dit geval jaloers is ze geeft gewoon om die jongen en zij respecteert zichzelf dus 2 goede redenenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:13 schreef Gigageil het volgende:
Echt erg dat soort mensen die al van te voren jaloers zijn.......die blik in Liekes ogen....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |