Ze was net gestegen in mijn achting, doordat ze zo hielp.... Nu is ze weer gezakt onder het vriespuntquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, Natasja verteld het door aan Amanda.....
Godsammequote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:46 schreef SIRA het volgende:
en Amanda weet via Natasia ook van het plan van Huub
goed geheim gehouden Natas !
Die zijn allang afgebeld....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef CoT het volgende:
lekker aso van Huub
Laat die die wijven voor niks komen, of heeft hij ze al opgebeld? ws niet
Jammer he, hij heeft ze netjes afgebeld.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef CoT het volgende:
lekker aso van Huub
Vrijdag as is de laatste GTST-uitzending van dit seizienquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Concurreren met GTST? Van mij mag het.
Huub heeft ze zelf vanmorgen en vanmiddag afgebeld .....quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:50 schreef CoT het volgende:
lekker aso van Huub
Dat is netjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer he, hij heeft ze netjes afgebeld.
Aha, vandaar dat DGK volgende week al overgaat naar een aanvangstijdstip van 20:00.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Vrijdag as is de laatste GTST-uitzending van dit seizien![]()
Goh, dat jij dat weetquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:51 schreef kissa het volgende:
[..]
Vrijdag as is de laatste GTST-uitzending van dit seizien![]()
Het leek wel een foutje van de regie. Normaal moeten ze eerst op de bank gaan zittenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Zonder aankondiging een filmpje van Rotterdam!
Ik maak me meer zorgen om dat blonde meisje in het filmpje die kust met Amanda.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:56 schreef Gigageil het volgende:
Amanda, meteen een herpes-virusje opgelopen natuurlijk, als ze al geen drager was.....
Ik zit echt te wachten op een vette koortslip bij Brian, Amanda, Huub of Lieke....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |